Peters

Deskundig advies en snelle levering!

Vriendelijk personeel in Leeuwarder dat met je meedenkt. Niet opdringerig maar wel deskundig. Zelf beslist onze meubelen bij het magazijn Wolvega af te halen, ook hier zijn we prima geholpen.... Vriendelijk personeel in Leeuwarder dat met je meedenkt. Niet opdringerig maar wel deskundig. Zelf beslist onze meubelen bij het magazijn Wolvega af te halen, ook hier zijn we prima geholpen. Levertijd geschat op 14 wk, dit waren er uiteindelijk maar 7, wij zijn blij!

Nvt.

Prima geholpen

prijs kwaliteit is goed

Miedema

Vriendelijk personeel en een superservice. We wilden onze bank eerder ontvangen omdat we ons huisje al klaar hadden en dat hebben ze supersnel opgelost! waarvoor dank.

Snelle service en levering op verzoek

Geen.

Jan Huizenga

Prachtige woonwinkel. We hebben een mooi bankstel en een salontafel gekocht.

Zeer ruime keuze in afmetingen. En goede keuze in kleuren.

Mijn verbeterpunt is het volgende. De levertijd duurt ergens wel heel lang vooral als de hoofdvakantie er ook nog in valt. En ten tweede; Afspraak is afspraak. De salontafel zou meegeleverd worden... Mijn verbeterpunt is het volgende. De levertijd duurt ergens wel heel lang vooral als de hoofdvakantie er ook nog in valt. En ten tweede; Afspraak is afspraak. De salontafel zou meegeleverd worden op de besteltermijn van het bankstel.
Dus na drie maanden zou alles geleverd worden. Maar toen was er ineens geen salontafel. Ik zou nog een drie maanden moeten wachten op de salontafel. Na toezegging terug gebeld te worden, belde er telkens niemand. Na vier keer bellen werd overeen gekomen mij de salontafel te leveren uit de showroom. Iets beschadigd kregen we die geleverd.
Dus eigenlijk zou ik een half jaar moeten wachten op een salontafel? ? Dat is van tevoren niet afgesproken. Onderzoek van mijzelf wees uit dat ik via de web shop van Pronto deze Varessa salontafel binnen veertien dagen in huis zou hebben. Dit weet ik want ik heb gebeld naar mensen van deze web winkel. Dus kijken in de winkel en kopen dan maar via de webwinkel?? Daarnaast staat er op de web shop een lijst van Pronto zaken waar ze deze tafel ook nog op voorraad hebben.
Het verschil tussen een half jaar en veertien dagen is niet uit te leggen. Ergernis en een showmodel geleverd, en nu wel tevreden over het mooie bankstel. Jan Huizenga

Sjaak

Erg prettig. Kundig personeel. Goede kwaliteit...etc etc..

Bijna alles wat top.

Enige smet... De enorme lange levertijd. Ik snap best dat mijn ideale bank niet binnnen een week klaar is maar 14 weken...vind ik niet van deze tijd en absurd lang. Reden was mede 6 weken vakantie... Enige smet... De enorme lange levertijd. Ik snap best dat mijn ideale bank niet binnnen een week klaar is maar 14 weken...vind ik niet van deze tijd en absurd lang. Reden was mede 6 weken vakantie periode van leveranciers... Nou heel bijzonder en vind het echt ongelooflijk. Maar blijkbaar is dit in de hele branche een gewoonte. Winkel, eindproduct en personeel super. ?

W. Erich Postma

Mooie winkel, redelijke prijzen

Goed advies

Ruime keuze en indien gewenst goede hulp bij uitzoeken meubelen. Prima service bij het thuis bezorgen, meubels werden keurig voorzien van viltjes op de gewenste plaats neergezet.

L. Westra

Heel erg goed bedrijf. Goede service en snelle levering.
Vriendelijk personeel.

Mooie prijs voor mooi produkt.

er wordt rustig de tijd genomen voor het laten maken van een keuze
en goede voorlichting gegeven

aflevering was goed maar iets meer tijd voor voorlichting
niet afhankelijk van vragen maar gericht op gebruik