Westerman

In de winkel
Prima geholpen en meegedacht. Prettige benadering.

Aflevering
In de winkel
Prima geholpen en meegedacht. Prettige benadering.

Aflevering
de mannen van Homecenter Wolvega hebben het goed afgeregeld en deden zelfs meer dan ze zouden moeten doen.

Meubels kwaliteit
Matig. Op sommige punten zelfs slecht te noemen, durf niet te zeggen of wij nogmaals hier gaan bestellen.

Lees hierboven

De werkdruk in de werkplaats/distrocentra in Wolvega is volgens te hoog. Zowel aan de kwaliteit van de meubels als het personeel lijdt hieronder!

R. de Jonge

Goede bediening, deskundig. Aanhanger meegekregen om de stoelen naar huis te brengen.

Niet opdringerig. Vriendelijk en hulpzaam.

Nee.

Ik ben erg tevreden over de bezorgdienst. Dit is toch wel handig! Het advies over de kleuren had beter gekund, er waren geen kleurstaaltjes in de winkel waardoor er onduidelijkheden waren. Maar de... Ik ben erg tevreden over de bezorgdienst. Dit is toch wel handig! Het advies over de kleuren had beter gekund, er waren geen kleurstaaltjes in de winkel waardoor er onduidelijkheden waren. Maar de verkoopster was wel vriendelijk.

Bezorgdienst en het meubelstuk zelf.

Ook in het weekend bezorgen.

R.h . dupper

Nette showroom met veel variatie. Ruime keus en men kan ongestoord rondkijken. Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Correcte afhandeling. Of te wel UITSTEKEND !

Fam. A.L. Bekhof Leeuwarden

Een gezellig bedrijf, gemotiveerde medewerkers, dienstbaar en deskundig

Een meedenkende medewerker, adviserend en ...... luisteren wat de klant wil (of nog niet precies weet wat hij wil)

geen verbeterpunten, ga zo door.

Poelstra

Stoelen bleken al een maand in het magazijn te staan zonder dat wij hier vanaf wisten. Bij een toevallig bezoek aan de winkel kwamen we hier achter. Slechte communicatie! Daarnaast bleek de bank die... Stoelen bleken al een maand in het magazijn te staan zonder dat wij hier vanaf wisten. Bij een toevallig bezoek aan de winkel kwamen we hier achter. Slechte communicatie! Daarnaast bleek de bank die geadviseerd was niet te passen in de woonkamer. Erg jammer dat er daarna geen mogelijkheid is om een deel van de bank te ruilen.

De producten die verkocht worden zijn van goede kwaliteit

Levertijden en communicatie naar klant

Reactie Pronto Wonen Leeuwarden:

Geachte meneer Poelstra,
Geachte meneer Poelstra,
Vervelend om te lezen dat uw bevindingen niet geheel positief zijn, dat ervaren we als zeer spijtig. Wat betreft uw stoelen, deze waren een week na bestellen binnen, de afdeling planning heeft u daar een bericht over gestuurd, misschien dat hier iets is mis gegaan. Graag zou ik u willen vragen contact op te nemen met de winkel zodat we kunnen uitzoeken wat er mis ging.
Met vriendelijke groet Pronto Wonen Leeuwarden.

J Riewald

Goed en overzichtelijk bedrijf.je wordt er vriendelijk geholpen.

je wordt rustig en vriendelijk geholpen.

Bertin Vd werff

Tot zover prima.
Ik wilde een feauteil bestellen en kreeg 2 stalen mee naar huis, om te kunnen overleggen met mijn man. Volgende dag weer terug gebracht en keuze gemaakt .
Ik wilde de...
Tot zover prima.
Ik wilde de stoel bestellen , maar toen kwam ze er achter dat de stoel niet in de stof waarop ons keuze was gemaakt niet was te bestellen . Dat was een tegenvaller , maar toch een andere keuze kunnen maken.
Dat vond ik een op dat moment een tegenvaller.

Beter voorbereiden voordat je de klant informeert

Emmy

Veel keuze in stoffen en materialen. Voor ieder wat wils en betaalbaar!

Veel keuze in stoffen en materialen + een super showroom.

Stoffen/stalen up-to-date houden. Twee keer gehad dat een stof niet meer leverbaar was.