T.B. van Egmond

We zijn netjes geholpen door de verkoopmedewerkster , Ook de aflevering is perfect verlopen..

zeer goed.

zou zo niet weten.

Matthijs rijf van Terschelling ??

Zeer goed klantvriendelijk en behulpzaam

Goede levering perfecte afspraak na gekomen top?

Geen verbeterpunt zo door gaan top bedrijf en heel behulpzaam topper zijn het????

Mooi bedrijf met veel keuze en betaalbaar

er werd veel tijd voor ons genomen

Drnbos

Snelle levering duidelijke afspraak

Goeie telefonische afspraken dienst

Dokkum

Aankoop meubelen goed en correct.

Goed geholpen en duidelijk advies.

Bij bezorgen mogen de medewerkers wat mij betreft iets minder haast hebben en misschien een vinger uitsteken bij het uitpakken of is dat teveel gevraagd?
ze gingen er als een haas vandoor en...
ze gingen er als een haas vandoor en zouden bijna iets vergeten af te leveren, beetje meer tijd nemen.

Charissa Zijlstra

Ik heb mijn bank, salontafel,eettafel,tv-dressoir en decoratie gekocht en besteld. Mijn ervaring in de winkel is zeer positief ben goed geholpen en heel erg vriendelijk, alleen ik heb 6 weken... Ik heb mijn bank, salontafel,eettafel,tv-dressoir en decoratie gekocht en besteld. Mijn ervaring in de winkel is zeer positief ben goed geholpen en heel erg vriendelijk, alleen ik heb 6 weken gewacht op mijn meubels en hebben ze mij een verkeerde kleur tv-dressoir bezorgd en het juiste tafelblad met de verkeerde kleur tafelpoten.. mijn gehele verhuizing was al in 100 gelopen en nu ook mijn bestelling met de meubels..vind dit wel zeer slordig van pronto, maar in de winkel zelf in Leeuwarden qua medewerkers ben ik zeer goed geholpen.

klantvriendelijk, behulpzaam, meegaand,

Goed de bestelling nakijken

Goed mee gedacht met onze wensen en snel tot een leuke bank gekomen. Uiteindelijk was de levertijd véél korter dan vooraf aangegeven dus dat was ook erg fijn. Afhalen ging ook super, goed geholpen... Goed mee gedacht met onze wensen en snel tot een leuke bank gekomen. Uiteindelijk was de levertijd véél korter dan vooraf aangegeven dus dat was ook erg fijn. Afhalen ging ook super, goed geholpen bij het inladen in de beschikbare Pronto boedelbak.

Klantvriendelijkheid en winkeluitstraling

Fam. Deinum

Prachtige uitstraling van de winkel met heel vriendelijk en deskundig personeel

Prima service

Men neemt de tijd om met ons iets te zoeken en luisteren naar onze wensen

Heen

Hooyenga

Zeer goed geholpen door de medewerkster goed mee gedacht.

Zeer nette levering.

Het uitpakken misschien verder geen idee.