Brummer

Vriendelijk bedrijf, gezellig personeel, wat zeker niet de leiding neemt in het aankoop proces

Verkopend personeel dat begrijpt hoe om te gaan met klanten, koop gedrag en keuze gedrag

Eerder een koffie of thee aanbieden

Piet Prins/Aukje Mulder Leeuwarden

Twee jaar geleden kochten wij zes eettafel-stoelen. Al snel bleek dat de gebogen, metalen frames van de stoelen bijzonder zwak waren. De schroeven waarmee de frames aan de stoelen waren bevestigd... Twee jaar geleden kochten wij zes eettafel-stoelen. Al snel bleek dat de gebogen, metalen frames van de stoelen bijzonder zwak waren. De schroeven waarmee de frames aan de stoelen waren bevestigd (een schroef) braken om de haverklap. Telkens werden we, na een telefoontje met Aagje Meijer van de afdeling Service, snel en vriendelijk geholpen. Het betrof hier echter een repeterende klacht. Alle stoelen hadden namelijk hetzelfde probleem. Na twee jaar schroef-ellende stelden we Aagje voor de stoelen om te ruilen voor een andere type. Na overleg kwam onze 'Aag' (we hadden de afgelopen jaren zoveel contact gehad dat je elkaar gaat tutoyeren. Datzelfde gold overigens voor de geweldige monteurs die we die tijd over de vloer kregen) met een alleszins aantrekkelijk voorstel. Perfect op tijd werden de 'oude' stoelen ingeruild voor zes nieuwe. Er zitten nu zeer tevreden klanten van jullie aan de eettafel. Alle lof. O ja, doe Aagje nog even onze hartelijke groeten en dank haar nogmaals voor de uitstekende service.

Vriendelijke en deskundige bediening en de uitstekende service (zie boven)

Voor de bazen: koester het korps van medewerkers. (We kunnen alleen oordelen over Leeuwarden)

vd Meer

Prima ervaring. Personeel was behulpzaam, maar zat je niet irritant op de nek. Er was ruimte om rustig zelf rond te kijken. Toen ik een medewerker nodig had was die bereid goed advies te geven en... Prima ervaring. Personeel was behulpzaam, maar zat je niet irritant op de nek. Er was ruimte om rustig zelf rond te kijken. Toen ik een medewerker nodig had was die bereid goed advies te geven en dat deed ze ook.

Niet opdringerig.
Gastvrij.
Geen ongevraagde extra's willen verkopen.

Ik kocht een showroommodel, pas achteraf besefte ik dat dit misschien een ander garantiebeleid betekent. Hier is niets over gezegd.
Ook over onderhoud van de bank is een flyer o.i.d. wel...
Ook over onderhoud van de bank is een flyer o.i.d. wel handig om mee te geven.

F de jong

Erg goed geholpen, en goede service het personeel neemt goed de tijd voor je en denkt mee

Meedenken met de klant

Wij zijn zeer tevreden over de medewerkers ,ze hebben ons goed geholpen.En goede voorlichting gegeven.
Ook leveringstermijn was erg vlot....ondanks dat de feestdagen er tussen zaten.geweldig

Ja....Wij hebben alleen een tablet...Dus kunnen niets uitprinten.Op ons verzoek hebben ze het certificaat geprint en naar ons toe gestuurd....klasse

Nee

zwerver

Prima ervaring.

Deskundig advies

Familie siemensma

Wij zijn erg tevreden over Pronto L' warden
Blij met onze aankoop en zijn goed geholpen,

De hulp die we kregen!! Meedenkend, super

Nee

Drijfhout

Leuke ervaring

Alles kan
Veel deskundig advies

Minder vol
Is hier en daar onoverzichtelijk

J Deelstra

Vriendelijke medewerkers

Ruime keus in het aangebodende

Beetje jammer, dat als je eennaamtal meubelen koopt ? 65 euro voor de bezorging moet betalen, ik zou dat bv boven en aankoop van 1000 euro niet rekenen

Schram

1 jaar gelden een stoel gekocht na 3 x een nieuwe poot en nog problemen mochten we de stoel terug brengen en kregen we een tegoed bon van het aankoop bedrag. Nu hebben we inmiddels een andere en... 1 jaar gelden een stoel gekocht na 3 x een nieuwe poot en nog problemen mochten we de stoel terug brengen en kregen we een tegoed bon van het aankoop bedrag. Nu hebben we inmiddels een andere en deze bevalt zo goed dat we het bijpassend bankstel ook hebben besteld. Wij hebben dus een zeer goede ervaring met zowel de medewerkers als de service.

Super service

Zou het zo niet weten