Steffens

Erg vriendelijk en meedenkendt personeel.
Goede kwaliteit bank, erg blij mee.

Ruim keus in verschillende prijsklassen
Personeel helpt goed en laat alle opties zien

Gratis bezorgen vanaf x bedrag

Prima! Goede en vriendelijke klantenservice. Werden prettig te woord gestaan bij de aankoop van onze nieuwe bank. Het gaat om het filiaal in Leeuwarden.

Vriendelijkheid, goede service, ruim aanbod, deskundig advies.

De flesjes om te bank mee te behandelen (om zo in aanmerking te komen voor garantie) vinden wij echt te duur... 50(!) euro per stuk....

De keuze is reuze! Wij zochten een bankstel en bij Pronto stond het! Keus uit vele stoffen.
Prima geholpen door de verkoopster, levertijd precies zoals afgesproken. Wij zijn zeer tevreden en blij met ons bankstel!!

Vriendelijkheid personeel
Ruime keuze in zowel meubels als accessoires
Betaalbaar

Geen idee

Prima ervaring. Goed geholpen en geïnformeerd in de winkel wat de mogelijkheden waren

Je wordt niet "lastig gevallen" door personeel, maar ze zijn gemakkelijk te vinden wanneer je ze nodig hebt

Vriendelijk en behulpzaam bij het maken van een keuze

goede voorlichting over gekozen meubels en de bekleding

Esther

Super!

Diegene die ons de eerste keer hielp was vriendelijk maar ook eerlijk. Het voelde goed dat we er uiteindelijk ons hele nieuwe interieur hebben aangeschaft.

Tot nu toe niet, de meubels staan nog niet zo lang maar bevallen tot nu toe prima.

Uitstekend, niets op aan te merken

Goede service, snelle levering, prima prijs

Fijn en goed geholpen door een aardige mevrouw. Zij had verstand van wat ze ons verkocht en we kregen niet het idee dat ze ons persee iets moest verkopen. Erg prettig!

Nee, dat hebben we niet persee ervaren.

Nee, heb ik niet.