Corrie Bruinewold

Het ging even mis maar daarna hebben jullie het geweldig opgelost .en jullie hebben geweldige mooie meubels en een mooi assortiment het is ook lekker wegdwalen tussen al dat moois

Het personeel is altijd bereid om te helpen

Vriendelijk personeel. Deskundig geholpen.

Anton Terwisscha van Scheltinga

Vriendelijk, ruime keus tegen zeer betaalbare prijzen.

Vriendelijkheid en aandacht.

Nvt

Bote Algra

Ondanks dat er een pakket was vergeten toe te voegen aan onze bestelling, geef ik jullie toch een 10 voor hoe het is opgelost. Dus men men denkt in oplossingen en dat is prettig voor de klant.

Sfeer vol en goed personeel wat zake kundig is.

Probeer de bij producten, welke je nodig hebt bij het monteren te koppelen in het magazijn systeem opdat deze niet vergeten worden bij de aflevering.

Alfred

Leuke winkel met vriendelijk personeel dat met je meedenkt.

Vriendelijk personeel.

NVT

Juud

Goede ervaring ! Snellere levertijd waardoor ik verrast werd en eerder kon genieten van mijn nieuwe bank

Topbedrijf

Top advies gekregen

Er zat een sticker op het metalen tafeltje die moeilijk te verwijderen was, misschien kunnen jullie hier iets anders voor verzinnen

Henk de Boer

We zijn goed geholpen met de beste deskundigheid. De verkoopster heeft goed meegedacht over de perfecte opstelling voor onze woonkamer!

Goede service! Levering conform afspraak. Zeer scherpe prijs.

Geen opmerkingen

E Leijstra

Fijne medewerkers, weten waar ze over praten. Goed advies, kijken naar de mogelijkheden.

Tips voor het verzorgen van de meubels. advies geven
Het kopje koffie doet wonderen.
Geen aanbetaling is zeer gewaardeerd

paul kingma

Goed geholpen, wij hadden wensen vooraf al thuis bedacht, in de winkel, dat bekent gemaakt, en met een half uur zaten we weer in de auto, wij hadden ook het geluk dat eerdere aankopen bij pronto er... Goed geholpen, wij hadden wensen vooraf al thuis bedacht, in de winkel, dat bekent gemaakt, en met een half uur zaten we weer in de auto, wij hadden ook het geluk dat eerdere aankopen bij pronto er nog in stonden.Dus tv meubel en kleur wist de verkoper, en ook wat er bij zou passen.

Zeer nette winkel, plus indeling was zeer overzichtelijk.

Mischien nog eens een bezorgdienst, voor een redelijke prijs.