Franssen A

Verkoop super fijn en vooral het meedenken wat er allemaal mogelijk is en geduld met alles

Ruime keuzers

Bezorgen uitpakken en OP de plek Zetten dat was wel jammer

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Hartstikke bedankt voor je mooie 5 sterrenreview! Super om te horen dat er goed met je is meegedacht en dat je tevreden bent met alle mogelijkheden in onze winkel. Het klopt inderdaad dat wij... Hartstikke bedankt voor je mooie 5 sterrenreview! Super om te horen dat er goed met je is meegedacht en dat je tevreden bent met alle mogelijkheden in onze winkel. Het klopt inderdaad dat wij leveren op basis van dropshipment, wat onze prijzen ten goede komt. Heel veel zitplezier gewenst met de nieuwe bank namens Pronto Wonen Huissen.

Geert & Sylvia Janssen

Prima en mooie meubels en dat ook nog voor een mooie prijs.
Hele goede en vriendelijke verkoopster.
Jammer dat ze later geleverd werden als eerst afgesproken.

Deskundige en mee denkende verkoopster.

Zorgen dat de afgesproken datum gehaald wordt.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze hele mooie review! Helaas komt het wel eens voor dat orders uit kunnen lopen en dit zullen we ook met onze leveranciers bespreken. Wij wensen jullie heel veel plezier van de... Bedankt voor deze hele mooie review! Helaas komt het wel eens voor dat orders uit kunnen lopen en dit zullen we ook met onze leveranciers bespreken. Wij wensen jullie heel veel plezier van de meubels
Team Pronto Wonen Huissen

De Hair

Wij zijn heel tevreden over hoe wij geholpen zijn.

Klant vriendelijk 🤗

Ga zo door.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze positieve review! Hartstikke fijn dat we jullie prettig hebben kunnen helpen bij het uitzoeken van nieuwe meubels. Alvast heel veel plezier van de aankoop en tot snel in onze... Bedankt voor deze positieve review! Hartstikke fijn dat we jullie prettig hebben kunnen helpen bij het uitzoeken van nieuwe meubels. Alvast heel veel plezier van de aankoop en tot snel in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen

M. van Dijk

Het was heel prettig winkelen en de verkoper nam alle tijd en aandacht om te adviseren.

Aandacht en deskundig advies

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze mooie review! Super om te lezen dat onze winkel is bevallen en dat je prettig geholpen en geadviseerd bent. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in onze winkel.... Bedankt voor deze mooie review! Super om te lezen dat onze winkel is bevallen en dat je prettig geholpen en geadviseerd bent. Hopelijk mogen we je in de toekomst weer verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen

S de jongh

Goed geholpen vriendelijke medewerkers ben zeer tevreden

Nee

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor je mooie review! Super om te lezen dat je zo prettig geholpen bent bij het uitkiezen van jouw meubels. Tot ziens in onze winkel! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen

Gwen van Holland

Fijne winkel, mooie en betaalbare meubels en accessoires, fijn personeel, goede service

Service bij kapotte stoel was uitzonderlijk

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de mooie complimenten over onze winkel, service en medewerkers! Hopelijk tot snel in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen

Gerritsen

Zeer fijn en klantvriendelijk geholpen. Goed advies en meedenken waardoor we al snel onze keuze konden maken. Mooie winkel met ruim keus, veel mogelijkheden voor materiaal en kleur. Een absolute... Zeer fijn en klantvriendelijk geholpen. Goed advies en meedenken waardoor we al snel onze keuze konden maken. Mooie winkel met ruim keus, veel mogelijkheden voor materiaal en kleur. Een absolute aanrader! Ook de bezorgers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Aandacht, klantvriendelijk, kundig

Nvt

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze mooie review en de complimenten over onze winkel en service! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Alvast heel veel plezier van de door jou gekochte items en tot snel in onze... Bedankt voor deze mooie review en de complimenten over onze winkel en service! Super om te lezen dat je zo tevreden bent. Alvast heel veel plezier van de door jou gekochte items en tot snel in onze winkel. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Huissen

van Maanen

Wij werden vriendelijk ontvangen en door één persoon geholpen, wat wij als prettig ervaarden. Ook werd er echt met ons meegedacht. Kortom prima service.

Ruime keuze in kleuren en soorten stof. Mooie showroom.

Toen wij er waren was er een en ander in de showroom gaande, iest van nieuwe indeling in de inrichting. Dat was wel een beetje rommelig. Heb er oog voor dat het schon en netjes blijft.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de mooie review en fijn dat u het als prettig heeft ervaren dat u werd geholpen door 1 persoon.
Wij hebben eens per 3 maanden een styling ronde helaas kan de winkel er dan wat rommelig eruit zien. Wij wensen u in ieder geval veel plezier van de eetkamerstoelen en fauteuils.
Pronto Wonen Huissen

Atelier ATELIER LA KOOIJ

Op alle fronten een perfecte zaak in HUISSEN.

Een zaak waar je je echt prettig voelt@

Wij hebben deze zaak wederom hoog in ons vaandel staan! Huissen.

Sander Boeve

Onlangs bij Pronto een nieuw dressoir gekocht. Deze met een geleend busje bij het magazijn bij Pronto opgehaald. Thuis uit de doos bleek het dressoir behoorlijk beschadigd te zijn. Helaas was er die... Onlangs bij Pronto een nieuw dressoir gekocht. Deze met een geleend busje bij het magazijn bij Pronto opgehaald. Thuis uit de doos bleek het dressoir behoorlijk beschadigd te zijn. Helaas was er die dag geen busje meer beschikbaar om het beschadigde dressoir weer op te halen. Dit kon pas vier dagen later omdat er weekend tussen zat. Dat heeft ons wel een beetje irritatie en teleurstelling opgeleverd. De winkel zelf en de medewerkers hebben ons verder prima geholpen en zijn vriendelijk.

Vriendelijke medewerkers, mooie winkel.

Bedankt voor de review meneer Boeve,
Bedankt voor de review meneer Boeve,
Erg vervelend inderdaad dat het dressoir kapot in de doos zat, helaas kunnen wij als winkel hier niks aan doen omdat er aan de doos ook niets te zien was. Onze excuses hiervoor. Op het moment zelf was er alleen een busje van onze collega's beschikbaar die iets later terug was dan gepland. Gelukkig is het dressoir een paar dagen later netjes bij jullie omgeruild. Wij wensen jullie heel veel plezier met het dressoir.
Pronto Wonen Huissen