J. Nijhof

Prima geholpen en uitstekend afgeleverd.

Advies

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de mooie review , fijn dat alles naar tevredenheid is gegaan.
Veel plezier met uw sta op stoel!.

Preben

Goed geholpen…klantvriendelijk en stipt op tijd qua bezorging

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Ontzettend bedankt voor deze hele mooie review! Hier doen we het voor!

Grob

Overzichtelijke, gezellige winkel

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de mooie review, wij wensen u veel plezier van de stoelen.

Debby

Vriendelijk personeel, mooie producten!

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze mooie review!

mellema

Vriendelijke medewerkster

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor deze hele mooie review! We zullen er voor zorgen dat het puntje winkeluitstraling ook de maximale score zal krijgen.

Inge Wels

Fijne winkel

Vriendelijk, deskundig personeel. Goede kwaliteit en ruime keus.

Het inspuiten van de bank en stoelen is niet te doen binnen. Zou fijn zijn als dat gedaan zou worden.

Goedemiddag mevrouw Wels,
Goedemiddag mevrouw Wels,
Bedankt voor de mooie review. Ook bedankt voor de feedback met betrekking tot het inspuiten van de meubels. Op dit moment bieden wij dit alleen aan op basis van zelf behandelen. Wij nemen dit mee voor in de toekomst. Veel plezier met uw meubels.

M. Kroom

Prima winkel, mooi assortiment. Vriendelijk personeel

Groot assortiment aan banken

Het is jammer dat het impregneren van de bank zelf gedaan moet worden. Dit is niet klantvriendelijk en al helemaal niet goed voor de gezondheid! Ik kreeg last van mijn longen ondanks het goed... Het is jammer dat het impregneren van de bank zelf gedaan moet worden. Dit is niet klantvriendelijk en al helemaal niet goed voor de gezondheid! Ik kreeg last van mijn longen ondanks het goed ventileren van het huis. Dit zou in de fabriek of winkel gedaan moeten worden. Daar zouden de voorzieningen beter moeten zijn qua bescherming en ventilatie

Heidi Peters

15 jaar geleden een bank hier gekocht. Goede kwaliteit, vriendelijk, meedenkend en fijne eindafhandeling!!! Nu 15 jaar later hier weer een nieuwe bank aangeschaft!!!!!! Topservice...

Goede kwaliteit, duurzaam, meedenkend

De proefstrookjes van bekleding in daglicht hangen.
De proefstrookjes van bekleding in daglicht hangen.
Het zelf inspuiten/behandelen van de meubels is bijna niet te doen in de winter, door t weer moet je t binnen doen waardoor er lang een penetrante, ongezonde lucht blijft hangen in huis.

Bert Peters

Wij kopen geregeld meubelen bij Pronto, dus zegt genoeg

komen de afspraken na

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de leuke review! Wij zien jullie graag weer terug in onze winkel.

Jansen

Vriendelijk personeel en super goed geholpen,en aflevering van de meubels ook super!

Het personeel laat je rustig door de winkel kijken, dat is heel fijn want in andere winkels komen ze constant naar je toe of het lukt,daar heb ik zo'n hekel aan....en dat is bij Pronto niet het... Het personeel laat je rustig door de winkel kijken, dat is heel fijn want in andere winkels komen ze constant naar je toe of het lukt,daar heb ik zo'n hekel aan....en dat is bij Pronto niet het geval.

Reactie Pronto Wonen Huissen:

Bedankt voor de leuke review, wij wensen je veel plezier met de meubels.