M. Wijnstekers

Enthousiaste medewerkers.

Spullen worden binnen gezet maar niet uitgepakt en ook lege dozen niet meegenomen. Dit kon wel maar dan moest ik extra betalen.
Vier stuks meubelen gekocht tegen afleverprijs van 69 euro en dan...
Vier stuks meubelen gekocht tegen afleverprijs van 69 euro en dan geen service van neerzetten en dozen meenemen vind ik niet goed.
Bij andere bedrijven krijg je die service wel zelfs zonder aflever kosten. Dat vond Ik JAMMER!

Ine Nijland

Bank gekocht

Vriendelijk, hand out, inspirerende inrichting

Onderdelen van 1 bank tegelijk leveren ipv apart, steekkar meegeven bij bushuur

A van Hamersveld

Heel fijn geholpen

Goed advies gegeven

Onze ervaring is goed,ik kan geen verbeter punten bedenken

Rene de Man

Niet naar wens, nl. maand later bezorgd en bank niet compleet, niet zoals in de winkel besproken en met pen aangepast op doorgenomen offerte. Het was achteraf (na gesprek) verkeerd ingevoerd in het... Niet naar wens, nl. maand later bezorgd en bank niet compleet, niet zoals in de winkel besproken en met pen aangepast op doorgenomen offerte. Het was achteraf (na gesprek) verkeerd ingevoerd in het systeem, maar we kregen geen compensatie van de winkel na telefonische klacht.

Heel erg jammer van de late en verkeerde levering, want het gesprek in de winkel beviel wel en de bank ook (het deel wat we hebben).

Zorg ervoor dat de definitief besproken en met pen aangepaste offerte samen in het systeem wordt ingevoerd, ook al is het precies sluitingstijd van de winkel... we zeiden dit ter plekke al, maar er... Zorg ervoor dat de definitief besproken en met pen aangepaste offerte samen in het systeem wordt ingevoerd, ook al is het precies sluitingstijd van de winkel... we zeiden dit ter plekke al, maar er werd gegarandeerd dat het goed zou komen. Hier hebben we nu enorme spijt van!

van soest

Voldoende

leuke meubels

het winkelpersoneel heeft weinig tijd en interesse en maakt fouten

De lange

Je word goed geholpen

Heb ik niet

Lisanne Maissan

SUPER GOED

Goede communicatie en service

Familie Oostbaan

Prima ervaring voor de bank en stoel wel relatief lange levertijd in tegenstelling tot de tegelijkertijd bestelde meubels, maar alsnog mooi optijd. En relatief duur

Mooie meubels

Iets snellere levering

Graveland

PERFECT

Tijd Aandacht Luistert goed naar de wensen v d klant probeert aan alle wensen v d klant te voldoen zoekt goed mogelijkheden en of alternatieven. Heel Tevreden !!!!

Niets

fam luyten

Zeer deskundig geholpenj ,heel goed meegedacht

hele fijne relexte sfeer,veel keus ,fijn personeel

misschien wat meer keus in kleinere bankstellen niet iedereen heeft een hele ruime kamer