Martijn

Erg servicegericht en klantvriendelijk!

Flexibiliteit & Service

Sjouwers die hielpen met inladen auto waren iets te onvoorzichtig

Netjes geholpen en een nette en snelle levering

blijven bij hun standpunt

geen idee

Leuk personeel

Bezorgoptie's als je belt hebt je geen keuze voor een dag stuur dan een mail met de bezorgdag ipv binnen nu en 2 weken kunnen we hem leveren maak een afspraak. Ga je bellen wil je een afspraak maken... Bezorgoptie's als je belt hebt je geen keuze voor een dag stuur dan een mail met de bezorgdag ipv binnen nu en 2 weken kunnen we hem leveren maak een afspraak. Ga je bellen wil je een afspraak maken krijg je alleen maar te horen alleen die dag komen we in die woonwijk en de tijd kun je op internet vinden dus waarom moet je dan bellen Als je toch geen keuze mag maken.

Alleen telefonisch contact geweest.

nvt

nvt

Ontzettend slecht.

Klantvriendelijkheid. Ik ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld als consument.

Matig

Verkopen

Bij het afhaalmoment klantvriendelijker zijn. Er kon nog niet eens meer fijne feestdagen af. Bij een bankstel van 2300 euro vind ik dat dit wel gratis bezorgd mag worden. Volgende keer gaan ergens... Bij het afhaalmoment klantvriendelijker zijn. Er kon nog niet eens meer fijne feestdagen af. Bij een bankstel van 2300 euro vind ik dat dit wel gratis bezorgd mag worden. Volgende keer gaan ergens anders heen waar dit wel zo is.

Merve

Ik heb een bank, salontafel, en een eetbank besteld. Ben er goed geholpen, goede adviezen werden mij gegeven.

Advies werd goed gegeven

Levertijd mag wel iets sneller bij een bank

Straub

Prettig

Goed geholpen, klantvriendelijk, service

Gaby de Mink-Seton

Wij zijn de afgelopen week meerdere keren bij uw bedrijf geweest.Eerst zijn we wezen kijken, waarbij we goed geholpen en geadviseerd werden.Daarna hebben we telefonisch contact gehad, met de vraag... Wij zijn de afgelopen week meerdere keren bij uw bedrijf geweest.Eerst zijn we wezen kijken, waarbij we goed geholpen en geadviseerd werden.Daarna hebben we telefonisch contact gehad, met de vraag of iets wat wij wilde of voorraad was.Dat was het, en is het voor ons apart gehouden.Bij te ophalen van de goederen werden we ook heel vriendelijk en goed geholpen.Uiteindelijk hebben we een heel nieuw woonkamer set aangeschaft van de serie Romano, terwijl we eigenlijk alleen voor de salon tafel waren gekomen.Ik ben er erg blij mee.

Goede voorraad, snelle en vriendelijke service

bij het magazijn is het handig en veiliger om een extra licht punt te maken bij t ophalen van de goederen.

Zeer positieve ervaring en behulpzaam personeel.

Goed en vriendelijk advies. In dit geval direct meenemen van de eetkamerstoelen welke op voorraad waren, conform de gegevens op de site.

Niet