V wijk

Prettig

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, V Wijk. We vinden het leuk dat je laat weten dat je een prettig gevoel overgehouden hebt aan het bezoek aan onze winkel. Met vriendelijke groet, het team van... Bedankt voor deze mooie beoordeling, V Wijk. We vinden het leuk dat je laat weten dat je een prettig gevoel overgehouden hebt aan het bezoek aan onze winkel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Monique en Cock Jan Vonk

Royaal assortiment en fijn en behulpzaam personeel

Ruim assortiment en conforme prijzen

Net

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie review, Monique en Cock Jan. We waarderen het zeer dat jullie laten weten zo tevreden te zijn over ons assortiment en het fijne en behulpzame personeel. Met vriendelijke... Bedankt voor deze mooie review, Monique en Cock Jan. We waarderen het zeer dat jullie laten weten zo tevreden te zijn over ons assortiment en het fijne en behulpzame personeel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Ed van Hemert

Fijn geholpen door Thamar

Aardige verkoopster dat zie je niet zo veel meer.

Betere koffie die is echt niet lekker

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie review, Ed. We waarderen het zeer dat je laat weten dat je zo fijn geholpen bent door Thamar. Je verbeterpunt over de koffie zullen we meenemen in een volgend overleg. Met... Bedankt voor deze mooie review, Ed. We waarderen het zeer dat je laat weten dat je zo fijn geholpen bent door Thamar. Je verbeterpunt over de koffie zullen we meenemen in een volgend overleg. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Jacobus

Vriendelijk behulpzaam en meedenkend. Alle tijd en rust om uitleg te geven over het product en het onderhoud ervan. hulp bij het in de auto tillen van de spullen.

Vriendelijkheid en professionele uitleg over het product en het onderhoud ervan.

Beste Jacobus,
Beste Jacobus,
Bedankt voor deze 5 sterren en mooie woorden! Leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze winkel! We wensen je veel plezier met de nieuwe eettafel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

J t Jong

Zeer vriendelijk, gastvrij en professioneel geholpen

Vriendelijk en professioneel personeel.

Nvt

Beste J t Jong,
Beste J t Jong,
Leuk dat je ons laat weten dat je zo te spreken bent over hoe vriendelijke en professioneel je geholpen bent in onze winkel. We zien je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Aarts Hairstyling Portland

Heel goed en vriendelijk geholpen. Deze winkel is erg netjes en er is zoveel keuze! Voor zakelijke gebruik heb ik hier stoelen gekocht. De verkoopster heeft mij goed geadviseerd.

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Beste Aarts Hairstyling Portland, leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze winkel en dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent. We wensen jullie veel zitplezier in de salon... Beste Aarts Hairstyling Portland, leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze winkel en dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent. We wensen jullie veel zitplezier in de salon toe! Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Pieter

Goed geholpen door Leonie Boere !

Eerlijk en kundig advies !

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Bedankt voor deze sterren en mooie woorden! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent door onze collega Leonie. We zien je graag nog eens terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Wendy

Prima geholpen

Prima service en vriendelijke verkoper.

NVT

Beste Wendy,
Beste Wendy,
bedankt voor deze beoordeling. We vinden het leuk om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent. We zien je graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Sandra Goedhart

Medewerkers denken mee met het personeel. Wij zijn geholpen door Thamar. Die weet waar ze het over heeft. Kom hier vaak terug voor leuke assecoires, raak er niet uitgekeken.
De meubels die wij...
De meubels die wij hebben aangeschaft bevallen ons prima!

Ga zo door!!

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Beste Sandra, we vinden het ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Als je wat nodig hebt, zien we zien je graag weer in de winkel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen... Beste Sandra, we vinden het ontzettend leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Als je wat nodig hebt, zien we zien je graag weer in de winkel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Sandra Platell

Ontzettend goed en persoonlijk geholpen door Cees 👍👍

Beste Sandra,
Beste Sandra,
Bedankt voor deze 5 sterren en mooie woorden voor onze collega Cees! We stellen het op prijs om te horen dat je zo tevreden bent. We zien je graag nog eens terug in onze winkel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel