Gerald

Mijn ervaring bij aankoop van een set eethoek was prima alles was goed geregeld en lever was op tijd.

Voor mijn geen verbeterpunten ik vond de service prachtig.

anjafontijne@live.nl

Zeer vriendelijk personeel en bij aflevering ophalen goed geholpen.

Zeer goed verpakt.

Nee

Callaar

Goed en zeer klantvriendelijk

Aardig en vriendelijk personeel

duidelijke aanwijzingen begin van winkel waar de lift is

Damon

Zeer prettig en behulpzaam

Behulpzaam

Niet

Sharon Schildkamp

Klant vriendelijk en word snel geholpen

Ze leggen alles goed uit over de meubels en geven ook Advies voor de eetkamer stoelen met wat je het besten kan in spuiten

Hebben we niet

Mw Mg wabeke

Bankstel gekocht goed advies

Neen

Van Staveren

Zeer snel en deskundig geholpen

Snelheid en kennis van het product

Administratie rondom de order was chaotisch. Omdat de opdracht 5 min voor sluitingstijd werd afgehandeld en het verkoopsysteem al was afgesloten kin bij afhalen de opdrachtbon en aanbetaling niet... Administratie rondom de order was chaotisch. Omdat de opdracht 5 min voor sluitingstijd werd afgehandeld en het verkoopsysteem al was afgesloten kin bij afhalen de opdrachtbon en aanbetaling niet teruggevonden worden. 2 weken na ophalen van het artikel werd gevraagd of ik het artikel wilde komen halen. Ik had dus als ik kwaad had gewild een tweede artikel Gratis mee kunnen nemen.

R korstanje

Topbedrijf

Eerlijk, behulpzaAm

Nee

Monica

Doorgaans positief helaas 1 voorval wat minder

Goed geholpen in de winkel, deskundig en alle tijd . Erg vriendelijk

Mooie bank besteld maar helaas poten paste niet . Gebeld ja dit hadden ze van de week ook al gehoord. Tja vul maar een service formulier in of boor zelf maar gaten. Uhhh dat is toch raar sta je dan... Mooie bank besteld maar helaas poten paste niet . Gebeld ja dit hadden ze van de week ook al gehoord. Tja vul maar een service formulier in of boor zelf maar gaten. Uhhh dat is toch raar sta je dan midden in een verhuizing en geen bank om op te zitten. Heel frustrerend. Tja en voordat er iemand komt duurt ook wel ff . Gelukkig zelf iemand kunnen vinden die dit kon doen maar ik vind niet dat dit zomaar kan. Een bank van bijna €2000 kom op zeg. Verder overal tevreden over absoluut maar ik moest dit toch even kwijt, was flink balen!!

Daniël Gillard

Tevreden

Tijd en aandacht voor de klant