Register Podoloog Jan van Dijk

Heel goed duidelijk advies wij zijn te vreden met de aankoop en zeker vriendelijk personeel

Goed advies van de verkoper

Nee mijn ervaring is zeer goed

R. Van Delden

Bank en 2 kasten besteld. Zouden half januari klaar zijn, dit is uiteindelijk eind november geworden. Besproken bij bestellen dat ik de bestelling eind januari op zou halen. Dit was verder geen... Bank en 2 kasten besteld. Zouden half januari klaar zijn, dit is uiteindelijk eind november geworden. Besproken bij bestellen dat ik de bestelling eind januari op zou halen. Dit was verder geen probleem.

Bij keuze bank werd er ook goed meegedacht en advies gegeven.

Ik kom zeker terug.

Advies en afspraken nakomen

Bavelaar

Wij hebben en aantal meubels gekocht in juni, de meubels moesten wij zelf monteren dat was geen probleem echter hebben wij bij een van de deurtjes van het dressoir wat we hebben gekocht een foutje... Wij hebben en aantal meubels gekocht in juni, de meubels moesten wij zelf monteren dat was geen probleem echter hebben wij bij een van de deurtjes van het dressoir wat we hebben gekocht een foutje gemaakt. Na contact met de winkel in Capelle hebben wij een service formulier ingevuld en aan gegeven dat wij zelf de fout hadden gemaakt met het deurtje en er dus voor wilde betalen. En wat blijkt een nieuw deurtje dat wordt gebracht en in gehangen door een monteur dat is wat wij noemen service. Bedankt Pronto, een heel tevreden klant.

Zeer goede service

NVT

Margreet

Gisteren een mooi bankstel gezien, maar wilde er een nachtje over slapen. Gisteravond alle reviews gelezen van Pronto Wonen in Capelle aan den IJssel en zag dat de service slecht beoordeeld werd.... Gisteren een mooi bankstel gezien, maar wilde er een nachtje over slapen. Gisteravond alle reviews gelezen van Pronto Wonen in Capelle aan den IJssel en zag dat de service slecht beoordeeld werd. Hierdoor ging ik twijfelen. Vandaag toch naar Capelle gegaan met de intensie om het bankstel te kopen. Tegen de verkoopster op vriendelijke wijze mijn twijfel over de reviews aangegeven bij binnenkomst. Zij nam het serieus en was er iets over aan het uitleggen toen ze door een andere verkoopster werd gesommeerd om andere klanten te helpen en midden in ons gesprek liep ze bij ons weg met andere klanten. Wij zijn het bankstel nog gaan bekijken maar waren zo kwaad over deze handelwijze. Naar verkoopster twee zijn teruggegaan en aangegeven dat we vanwege de slechte reviews met een verkoopster in gesprek waren en door haar toedoen er nu helemaal klaar mee zijn. Ze gaf nauwelijks reactie. Nooit ga ik meer naar Pronto Capelle en zal iedereen vertellen hoe onklant vriendelijk het er daar aan toegaat.

Een klant die iets komt vragen is een klant die met respect behandeld moet worden. Die laat je niet staan voor een klant die je op dat moment iets kan verkopen. Werk dus aan jullie... Een klant die iets komt vragen is een klant die met respect behandeld moet worden. Die laat je niet staan voor een klant die je op dat moment iets kan verkopen. Werk dus aan jullie klantvriendelijkheid!

Afgelopen zaterdag een mooie bank besteld bij de pronto. We werden geholpen door Henk zo goed zijn we nog nooit ergens geholpen. We twijfelde enorm over de kleur van de bank. We hadden een stuk... Afgelopen zaterdag een mooie bank besteld bij de pronto. We werden geholpen door Henk zo goed zijn we nog nooit ergens geholpen. We twijfelde enorm over de kleur van de bank. We hadden een stuk van onze vloer bij en daar ging Henk super leuk en creatief mee aan de slag. Hij legde de stalen van de bank op de vloer haalde een kussen voor de kleur erbij die wij op de muur willen en een la voor de zelfde kleur als de meubels salon tafel / tv meubel zodat wij een goed idee kregen van de kleuren combinatie in ons nieuwe huis. En zo hebben we een goed beeld gekregen welke kleur er het beste bij alles zou staan. Ik raad iedereen aan om Henk om advies te vagen zeker goed geholpen!!

De goede service

Jose

Ik ben ontzettend leuk geholpen bij het zoeken naar een nieuwe bank ik ben door Birgit geholpen toen ik de bank kwam halen is er nog tijd genomen voor boeket te maken die bij de bank en inrichting... Ik ben ontzettend leuk geholpen bij het zoeken naar een nieuwe bank ik ben door Birgit geholpen toen ik de bank kwam halen is er nog tijd genomen voor boeket te maken die bij de bank en inrichting past ik zou het zelf nooit uit gekozen hebben maar toen boeket klaar was geweldig bedankt voor de hulp daarin het staat prachtig

Het meedenken wat wel niet zou staan of passen

N.vt

We werden ontvangen door verkoper Henk.
We werden ontvangen door verkoper Henk.
Wij hadden geen maten van het huis bij ons omdat we ons alleen gingen oriënteren...Hij ging achter de pc en kon op Funda alle maten van ons huis vinden.Hierop kon hij ons helpen met de maten van onze nieuwe meubels.We zijn de winkel rond gegaan met Henk en door zijn professionele advies zijn we dik tevreden en zijn we geslaagd voor een bank,salontafel en eethoek.

Veel meubels die goed staan opgesteld zodat je alles goed kunt zien.

nee

Cees Hartmans

Met veel plezier een hoekbank gekocht bij Pronto, goed geadviseerd door Brigit en niets was teveel, nam de tijd.
Prima geholpen.

De sterkte punten vonden wij dat er vele mogelijkheden zijn voor het samen stellen van een hoekbank.
Of gaat om de opstelling of de poten de soort bekleding of kleur.

Niet van toepassing.

We zijn Super goed geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe bank. Verkoopster Brigit is heel enthousiast en geeft goede informatie!

Klantvriendelijke benadering. Denken goed met je mee.

S.c. Statia

Op een professionele wijze goed geïnformeerd en toegespitst op mijn persoonlijke wensen. Brigit heeft verder tips gegeven voor onderhoud en verzorging van de bank. Dank je wel Brigit!

Persoonlijke zorg