JH Bade

Zeer klantvriendelijk bedrijf zeker door Leonie Boere door wíe ik ben geholpen kopje koffie en een goed babbeltje er bij .Zeer tevreden wacht vol spanning op het nieuwe bankstel.

Alles volgens mij kan het niet beter.

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling, JH Bade. We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de klantvriendelijkheid en het advies van Leonie. We wensen je alvast heel... Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling, JH Bade. We vinden het heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de klantvriendelijkheid en het advies van Leonie. We wensen je alvast heel veel plezier met de nieuwe bank. Mocht je weer wat nodig hebben, dan zien we je graag weer in de winkel. De koffie staat voor je klaar. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Peter Paul

Zeer prettig om in de winkel te zijn. Geeft rust. Wij zijn geholpen door Lucia en vonden dat zeer prettig en zeker niet opdringerig.

De tijd krijgen om te kunnen kijken maar ook indien gewenst een duidelijk advies.

Eigenlijk geen.

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

We zijn blij met al deze sterren en bedankt voor de mooie woorden, Peter Paul. We zien je graag nog eens terug in de winkel. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Marina

Mooie ruime collectie

Fijn geholpen door Geert! Niks was te veel voor hem. Ondanks het 30 graden was!

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Leuk dat je jouw waardering laat zien met al deze sterren voor onze mooie ruime collectie en het advies en de behulpzaamheid van onze collega Geert, Marina. Met vriendelijke groet, het team van... Leuk dat je jouw waardering laat zien met al deze sterren voor onze mooie ruime collectie en het advies en de behulpzaamheid van onze collega Geert, Marina. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

I. v.d. H

Prettig geholpen, levering keurig vlg afspraak, goed geregeld met huur van bestelauto en meubels netjes, goed verpakt en waar nodig voorzien van duidelijke omschrijving geleverd.

Vriendelijke medewerkers, hartelijke bejegening en ook de afhandeling van de (deel-)annulering t.g.v. abusievelijk verkeerd geplaatste bestelling werd uiteindelijk netjes en naar tevredenheid... Vriendelijke medewerkers, hartelijke bejegening en ook de afhandeling van de (deel-)annulering t.g.v. abusievelijk verkeerd geplaatste bestelling werd uiteindelijk netjes en naar tevredenheid afgehandeld.

Ik weet dat het bij het winkelconcept hoort dat de meubels bij voorkeur afgehaald en zelf vervoerd worden (evt. met de te huren bestelbus) maar voor wie dit onverhoopt geen optie is, vind ik de... Ik weet dat het bij het winkelconcept hoort dat de meubels bij voorkeur afgehaald en zelf vervoerd worden (evt. met de te huren bestelbus) maar voor wie dit onverhoopt geen optie is, vind ik de bezorgkosten vrij hoog.

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor review, I. v.d. H. Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent en dat het vervoer van de meubels goed gelukt is met onze transportbus. Met vriendelijke groet, het team van Pronto... Bedankt voor review, I. v.d. H. Fijn om te lezen dat je prettig geholpen bent en dat het vervoer van de meubels goed gelukt is met onze transportbus. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Wil Norder

Mooie winkel met een breed assortiment en veel accessoires.
Wij zijn heel correct en vriendelijk geholpen door Truus.

Prachtig ingericht
Vriendelijk personeel

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze prachtige review, Wil! We waarderen het zeer dat je laat weten dat je zo tevreden bent over de inrichting van onze winkel, over onze vriendelijke medewerkers en over hoe correct en... Bedankt voor deze prachtige review, Wil! We waarderen het zeer dat je laat weten dat je zo tevreden bent over de inrichting van onze winkel, over onze vriendelijke medewerkers en over hoe correct en vriendelijk je geholpen bent door Truus. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Bruna

Sofa

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze vijf sterren, Bruna. Dit waarderen wij zeer. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

R Storm

Zeer fijne winkel , ontzettend goed en zeer professioneel geholpen door lucia en Geert, voor deze verkopers kom je graag terug

De vriendelijke verkopers

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de winkel en de professionele verkopers binnen ons team, R. Storm. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen... Leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de winkel en de professionele verkopers binnen ons team, R. Storm. We zien je graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Mudde. D

Leuke winkel

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Bedankt voor deze mooie beoordeling over onze 'leuke winkel', D. Mudde. Dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

F.lagendijk

Super

Veel keus

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

Superleuk dat je ons beoordeelt met 5 sterren, Janny. We worden er blij van dat jij het assortiment super vindt. Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel

Merjem

Zeer goed!

Vriendelijk persoon!

Reactie Pronto Wonen Capelle a/d IJssel:

We worden blij van dit compliment en deze 5-sterren beoordeling, Merjem! Met vriendelijke groet, het team van Pronto Wonen Capelle a/d IJssel