Wopke reina marra

Hallo Wopke,
Erg bedankt voor het sturen van een review, Fijn om te horen dat alles naar wens was.
Ik wens u alvast veel plezier met uw nieuwe bank, en kom gerust nog een keertje langs....
Hallo Wopke,
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!

Jan Dijkstra

Een prettige ondersteuning om meubels uit te zoeken en te kopen .

Ineke Tan den Uijl

Heel prettig geholpen door de Heer Ignas Rijsemus, mooie spulletjes.

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor je mooie review Ineke! Fijn te horen dat je prettig bent geholpen door onze collega Ignas. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Cor Broers

Was op 20-07-2024 in de winkel in Hoorn waar ik werd geholpen door Jamal heel aardig en deskundig ik heb een eethoek kast en salontafel gekocht nadat Jamal alle verschillende opties met mij had... Was op 20-07-2024 in de winkel in Hoorn waar ik werd geholpen door Jamal heel aardig en deskundig ik heb een eethoek kast en salontafel gekocht nadat Jamal alle verschillende opties met mij had doorgenomen ik ben zeer tevreden.

Fam. Oud

Wij zijn erg fijn geholpen met het uitzoeken van 2 relaxfauteuils door Shirley. Ze had enkele goede tips wat betreft de zithouding en grote van de stoelen. De stoelen zijn besteld en we gingen met... Wij zijn erg fijn geholpen met het uitzoeken van 2 relaxfauteuils door Shirley. Ze had enkele goede tips wat betreft de zithouding en grote van de stoelen. De stoelen zijn besteld en we gingen met een goed en tevreden gevoel huiswaarts .

Jeroen

Na bijna 12 jaar onze hoekbank vervangen. Deze vorige was ook bij Profijt Meubel gekocht. Tot onze blijdschap werkt Jamal daar ook nog altijd, onderdeel van het meubilair. Ruim de tijd gekregen om... Na bijna 12 jaar onze hoekbank vervangen. Deze vorige was ook bij Profijt Meubel gekocht. Tot onze blijdschap werkt Jamal daar ook nog altijd, onderdeel van het meubilair. Ruim de tijd gekregen om alle opties te bekijken en naar volle tevredenheid de nieuwe bank opgehaald. Nieuwe ophaallocatie verliep ook soepel. Werkt goed met een tijdslot, ben je daar in een paar minuten alweer weg.

In ons ' eerst even kijken ' rondje werd door alle 3 de rondlopende medewerkers koffie aangeboden, dat zorgt ook wel voor een gevoel dat je welkom bent ;)

Vriendelijk personeel, ruime keuze, knap aanbod

Levertijd voor ons geen probleem, maar was wel redelijk lang. Prijs was ten opzichte van de vele jaren geleden fors gestegen, maar nog steeds een betere prijs/kwaliteitsverhouding ten opzichte van... Levertijd voor ons geen probleem, maar was wel redelijk lang. Prijs was ten opzichte van de vele jaren geleden fors gestegen, maar nog steeds een betere prijs/kwaliteitsverhouding ten opzichte van andere meubelzaken

Spaan

Prima geholpen

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring namens het team van Profijt Meubel Huissen.

Johnny Jacobs

Afgelopen week, op een rustige doordeweekse dag deze meubelzaak in Hoorn bezocht op zoek naar een wandkast voor in de woonkamer. We werden vriendelijk ontvangen door Shirley en Jamal, waarbij er... Afgelopen week, op een rustige doordeweekse dag deze meubelzaak in Hoorn bezocht op zoek naar een wandkast voor in de woonkamer. We werden vriendelijk ontvangen door Shirley en Jamal, waarbij er vrijwel meteen werd gevraagd of we of wilden rondkijken of dat ze misschien konden assisteren. Ook werd er gevraagd of wij misschien koffie of water wilden tijdens het rondlopen. Nu wilden wij dat wel en ons oog viel meteen op de wandkast die daar vlakbij stond. Uiteindelijk hebben we, zonder daarbij gepusht zijn, besloten om de aankoop te verzilveren. Tevens was de klik met beide heel prettig en bijna familiair te noemen, wat alleen maar wil aangeven dat het erg relaxed en prettig over kwam. Een zekere aanrader om hier eens te gaan kijken als u op zoek bent naar knappe meubelen voor een vriendelijke prijs en dito verkoopteam.

Bedankt voor de review meneer Jacobs,
Wij zijn blij te horen dat u zo vriendelijk geholpen bent door Shirley en Jamal.
U omschrijft precies zoals wij ook willen werken.
Wij wensen u veel...
Bedankt voor de review meneer Jacobs,
U omschrijft precies zoals wij ook willen werken.
Wij wensen u veel plezier van de nieuwe wandkast.
Graag tot een volgende keer.
Team Profijt Meubel Hoorn

P.M

Bij het uitzoeken werden wij geholpen door Maarten. Hij nam onze wensen en vragen serieus en gaf hier duidelijk antwoordt op. Wij konden rustig rondkijken en kwam ook zelf met ideeën wat wij konden... Bij het uitzoeken werden wij geholpen door Maarten. Hij nam onze wensen en vragen serieus en gaf hier duidelijk antwoordt op. Wij konden rustig rondkijken en kwam ook zelf met ideeën wat wij konden aanpassen. Prima geholpen en een fijne winkelervaring.