Taekema

Je werd snel geholpen bij je vragen.

jan Kaldenberg

Prima service

Sandra Janssen

Ik had speciale vilt-pootjes gekocht. Bij monteren stoelen bleek er in het doosje 1 defect pootje te zitten. Hiervoor moest ik daags er na speciaal naar de winkel rijden (30km) om een pootje om te... Ik had speciale vilt-pootjes gekocht. Bij monteren stoelen bleek er in het doosje 1 defect pootje te zitten. Hiervoor moest ik daags er na speciaal naar de winkel rijden (30km) om een pootje om te ruilen. Ik kreeg geen extra doosje viltjes oid. Jammer. Heb toch extra kosten moeten maken.

Marjan ‘t Lam

Positieve ervaring

Cocky Slagboom

Gezellig en professioneel

j.laamers

Prettig en goede ontvangst

Fam hoogeboom

Laten je heerlijk door de winkel lopen en geven goed advies als je er om vraag en nemen dan op een fijne manier de tijd voor je

Maarten van Nieuwkerk

We zijn heel goed geholpen door personeel vrijdag tafel gekocht en vervoer geregeld voor de hanger te lenen bij jullie maar licht deed het niet toen heeft personeel van magazijn met de bus gereden... We zijn heel goed geholpen door personeel vrijdag tafel gekocht en vervoer geregeld voor de hanger te lenen bij jullie maar licht deed het niet toen heeft personeel van magazijn met de bus gereden naar ons huis om de tafel te bezorgen wat een mooi service toppersoneel

Goed informatief personeel niet beroerd om in oplossingen te denken

Niet

Reactie Profijt Meubel:

We zijn blij dat we je afgelopen vrijdag op deze manier hebben kunnen helpen Maarten! Vriendelijk dat je dit met ons en alle lezers van Feedback Company wilt delen. We zien je graag nog eens terug... We zijn blij dat we je afgelopen vrijdag op deze manier hebben kunnen helpen Maarten! Vriendelijk dat je dit met ons en alle lezers van Feedback Company wilt delen. We zien je graag nog eens terug in onze winkel. Met vriendelijke groeten, Team Profijt Meubel.