A. Kessels

Een groot assortiment ,goede uitleg over de meubels en vriendelijk personeel.

Inrichting ideeƫn in overvloed

Uitleg van het monteren van kasten erg ingewikkeld en slecht te lezen door te kleine druk.

Wouter Romijn

Erg mooie en fijne winkel om in rond te lopen. Personeel is erg vriendelijk, ziet er verzorgd uit en heeft veel kennis over de producten. Ik ben geholpen door Shirley een erg vriendelijke,... Erg mooie en fijne winkel om in rond te lopen. Personeel is erg vriendelijk, ziet er verzorgd uit en heeft veel kennis over de producten. Ik ben geholpen door Shirley een erg vriendelijke, professionele en aardige vrouw. Dit is de eerste keer dat ik wat heb gekocht in een profijt winkel en het zal zeker niet de laatste zijn.

Mevrouw Allis

Super behandeld

Goedemorgen mevrouw Allis,
Ontzettend bedankt voor de positieve review en het delen van je ervaring.
Graag tot het volgende bezoek!
Team Profijt Meubel Almere

Yvonne Piersma

Dik tevreden en superfijne verkoopmedewerkster! 6 sterren ******

Meenemen in de details en mogelijkheden!

Geen!

Reactie Profijt Meubel:

Wow, een zes sterren review! Hier worden we blij van Yvonne. Dank je wel! Superfijn dat je dik tevreden bent over onze winkel en verkoopmedewerkster.
Team Profijt Meubel

Chantal

Snelle nette service

Beste Chantal,
Hartelijk dank voor uw review. Ik wens u veel plezier met uw nieuwe salontafels, en graag weer tot ziens.
^Babette
Profijt Meubel Tilburg

Michel

Super fijne ervaring bij deze vestiging!

Wat een geweldige verkopers Gerrit en Paula. Dat geeft je bijna het gevoel van thuiskomen en maakt het zoeken naar meubels zoveel plezieriger. Klantvriendelijkheid echt top al vanaf het moment van... Wat een geweldige verkopers Gerrit en Paula. Dat geeft je bijna het gevoel van thuiskomen en maakt het zoeken naar meubels zoveel plezieriger. Klantvriendelijkheid echt top al vanaf het moment van binnen stappen. Lekkere koffie werd meteen aangeboden. Werd echt de tijd voor ons genomen en alles super uitgelegd en voorgerekend.
Echt top hier! Dus meteen een mooie bank besteld, met kleed!

Blijf deze klantvriendelijk en de service vasthouden. Echt top!

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling, Michel. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen in de winkel. We wensen u veel plezier van uw nieuwe bank. Met vriendelijke groeten, Team Profijt... Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling, Michel. Fijn om te horen dat u goed bent geholpen in de winkel. We wensen u veel plezier van uw nieuwe bank. Met vriendelijke groeten, Team Profijt Meubel

W.Janssen

Goede en vriendelijke bediening gehad van Thijs Salemink!

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega Thijs jullie zo goed heeft geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe tafel. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview. Fijn om te horen dat onze collega Thijs jullie zo goed heeft geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe tafel. Veel plezier ervan gewenst! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Ronald Broekhuis

De verkoper heeft ons goed geholpen, nam de tijd om alles duidelijk uit te leggen, en advies over de verschillende typen bekleding en kleuren.
Wij zijn zeer tevreden.

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor je vriendelijke woorden en mooie review Ronald! Heel fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat er uitgebreid de tijd is genomen om alles duidelijk uit te leggen. Met vriendelijke groet,... Bedankt voor je vriendelijke woorden en mooie review Ronald! Heel fijn dat jullie goed zijn geholpen en dat er uitgebreid de tijd is genomen om alles duidelijk uit te leggen. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.