Rob

Prima voorlichting en vriendelijke behandeling.

Els en joop phoelich

Wij zijn heel goed geholpen en geadviseerd en de tijd genomen door ignas rijsemus de verkoper is super aardig en geeft goed advies. De service met het ophalen van de meubels vinden wij echt top.. Wij zijn heel goed geholpen en geadviseerd en de tijd genomen door ignas rijsemus de verkoper is super aardig en geeft goed advies. De service met het ophalen van de meubels vinden wij echt top..
Ik beveel profijt meubels zeker aan er is ruime keus en ze nemen echt de tijd voor de klant..profijt meubel topzaak. Wij gaan hier zeker in de toekomst nog vaker komen...

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor jullie vriendelijke en uitgebreide review! Super te horen dat jullie goed geadviseerd zijn door Ignas in onze winkel en dat ook ons assortiment jullie goed is bevallen. Ook in de... Hartelijk dank voor jullie vriendelijke en uitgebreide review! Super te horen dat jullie goed geadviseerd zijn door Ignas in onze winkel en dat ook ons assortiment jullie goed is bevallen. Ook in de toekomst staan wij weer graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Profijt Meubel Huissen.

Marijke de Beer

Fantastisch geholpen door Manon, ik ben heel blij met mijn aankopen!

Goed advies over aanschaf meubels en mogelijkheden

Sylvia Schoonbrood

Mooie winkel met vriendelijk personeel genoeg keuze in van alles en nog wat. Er staat altijd een bakje koffie klaar en een luisterend oor.

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor deze mooie woorden en complimenten voor onze collega Anna-Maria, Sylvia. Hier woorden wij erg blij van! Mochten jullie weer wat nodig hebben, de koffie staat voor jullie klaar. Met... Bedankt voor deze mooie woorden en complimenten voor onze collega Anna-Maria, Sylvia. Hier woorden wij erg blij van! Mochten jullie weer wat nodig hebben, de koffie staat voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

J rouss

Zeer goed geholpen

Reactie Profijt Meubel:

We worden blij van deze mooie beoordeling, J Rouss. Heel leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Capelle a/d IJssel

A. Kessels

Een groot assortiment ,goede uitleg over de meubels en vriendelijk personeel.

Inrichting ideeƫn in overvloed

Uitleg van het monteren van kasten erg ingewikkeld en slecht te lezen door te kleine druk.

Wouter Romijn

Erg mooie en fijne winkel om in rond te lopen. Personeel is erg vriendelijk, ziet er verzorgd uit en heeft veel kennis over de producten. Ik ben geholpen door Shirley een erg vriendelijke,... Erg mooie en fijne winkel om in rond te lopen. Personeel is erg vriendelijk, ziet er verzorgd uit en heeft veel kennis over de producten. Ik ben geholpen door Shirley een erg vriendelijke, professionele en aardige vrouw. Dit is de eerste keer dat ik wat heb gekocht in een profijt winkel en het zal zeker niet de laatste zijn.

Mevrouw Allis

Super behandeld

Goedemorgen mevrouw Allis,
Ontzettend bedankt voor de positieve review en het delen van je ervaring.
Graag tot het volgende bezoek!
Team Profijt Meubel Almere

Yvonne Piersma

Dik tevreden en superfijne verkoopmedewerkster! 6 sterren ******

Meenemen in de details en mogelijkheden!

Geen!

Reactie Profijt Meubel:

Wow, een zes sterren review! Hier worden we blij van Yvonne. Dank je wel! Superfijn dat je dik tevreden bent over onze winkel en verkoopmedewerkster.
Team Profijt Meubel