Irene muller
Aanbeveling
Vakkundig geholpen
- Sterke punten
- Wat een prachtige winkel met geweldige sortering
- Verbeterpunten of tips
- Geen tips of verbeterpunten, zo houden!!!!
Aanbeveling
Vakkundig geholpen
Aanbeveling
Goed en netjes geholpen , ook de tijd nemen om duidelijkheid te krijgen over de wensen. Ga zeker terug , nette winkel doemere in Almere.
Aanbeveling
Bij tweede klacht geen gehoor.
Aanbeveling
hoorn
Aanbeveling
Goede ervaring.
Aanbeveling
Keurige winkel en net personeel
Aanbeveling
Erg klantvriendelijk en goede informatie
Aanbeveling
Prima!
Aanbeveling
Vriendelijke verkoper Rick, kon in eerste instantie onze vraag niet beantwoorden maar zorgde ervoor dat hij aan de antwoorden kwam, deed erg zijn best en was erg vriendelijk in contact
Aanbeveling
Vriendelijke geholpen, mooie indeling en mooie producten
Aanbeveling
Geholpen door Ignas. Zeeer vriendelijke man. die ons ook nog eens hielp met onze natte fietskleding en lekkere koffie. Mooie zaak waar we zeker nog eens terugkomen Peter en Els
Aanbeveling
Ik hoefde niet zo lang te wachten. Ik had een aanbieding gezien en heb in samenwerking met uw medewerker J. van Elferen de kleur en stofsoort uitgezocht. Ook heeft hij een paar kwaliteitsaspecten laten zien.
Waardeloos!! Kunnen geen deskundig advies geven. Bank gekocht die totaal niet klopt qua afmetingen, het ziet er niet uit met een binnenhoekje van nog geen 120cm en daarnaast aan beide zijdes een verlengd stuk. Stom van ons, uitgegaan van de qua op het oog kloppende tekening en kunde van de verkoopmedewerker. Daarna in de winkel wordt er gezegd dat ze het helemaal begrijpen en het raar is dat dit zo verkocht is. Vervolgens probeert eerst de verkoopster die het verkocht heeft het op de klant af te schuiven en “ja jammer dat je geen all-in hebt afgenomen” gelukkig werd ze door haar collega’s erop geattendeerd dat dit daar totaal niks mee te maken heeft. Vervolgens wordt je naar het internet gestuurd, want ook al koop je iets in de winkel, klachten moeten online?? En daar nog zo’n medewerker die z’n werk niet kan doen. Die stuurt nota bene dat de bank regelmatig zo verkocht wordt en dat de winkel erachter staat, yeah right. Terwijl ze gelijk reageren dat het er idd niet uitziet en het erg raar is dat dit zo verkocht wordt, bij mij kom je dan niet met leugens weg! En na een week radiostilte en van mijn kant 3 mails krijg ik als reactie nadat ik wederom mail dat ik reactie wil; ja we hebben het al aangegeven de oplossing is dat je annuleringskosten maakt en het stuk retourneert en daarna bijbetaald voor een 3zits element. Kans op kleurverschil, weer 10-12 weken wachten, extra kosten, het wordt allemaal bij de klant neergelegd ook al en ik citeer “is het heel raar dat de bank op deze manier aan u verkocht is” en “ik weet ook niet waarom ik hem zo verkocht heb”!!! Klant is blijkbaar stront bij jullie, voor ons, onze familie en vrienden in ieder geval nooit meer profijtmeubel! Ik ga de geschillencomm inschakelen.
Aanbeveling
Heel goed, leuk geholpen
Aanbeveling
een zaak waar ik zeker terug kom.
Profijt Meubel verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.
Profijt Meubel heeft de volgende resultaten bereikt:
Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).
Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.
Aanbeveling
Vakkundig geholpen
Aanbeveling
Goed en netjes geholpen , ook de tijd nemen om duidelijkheid te krijgen over de wensen. Ga zeker terug , nette winkel doemere in Almere.
Aanbeveling
Bij tweede klacht geen gehoor.
Aanbeveling
hoorn
Aanbeveling
Goede ervaring.
Aanbeveling
Keurige winkel en net personeel
Aanbeveling
Erg klantvriendelijk en goede informatie
Aanbeveling
Prima!
Aanbeveling
Vriendelijke verkoper Rick, kon in eerste instantie onze vraag niet beantwoorden maar zorgde ervoor dat hij aan de antwoorden kwam, deed erg zijn best en was erg vriendelijk in contact
Aanbeveling
Vriendelijke geholpen, mooie indeling en mooie producten
Aanbeveling
Geholpen door Ignas. Zeeer vriendelijke man. die ons ook nog eens hielp met onze natte fietskleding en lekkere koffie. Mooie zaak waar we zeker nog eens terugkomen Peter en Els
Aanbeveling
Ik hoefde niet zo lang te wachten. Ik had een aanbieding gezien en heb in samenwerking met uw medewerker J. van Elferen de kleur en stofsoort uitgezocht. Ook heeft hij een paar kwaliteitsaspecten laten zien.
Waardeloos!! Kunnen geen deskundig advies geven. Bank gekocht die totaal niet klopt qua afmetingen, het ziet er niet uit met een binnenhoekje van nog geen 120cm en daarnaast aan beide zijdes een verlengd stuk. Stom van ons, uitgegaan van de qua op het oog kloppende tekening en kunde van de verkoopmedewerker. Daarna in de winkel wordt er gezegd dat ze het helemaal begrijpen en het raar is dat dit zo verkocht is. Vervolgens probeert eerst de verkoopster die het verkocht heeft het op de klant af te schuiven en “ja jammer dat je geen all-in hebt afgenomen” gelukkig werd ze door haar collega’s erop geattendeerd dat dit daar totaal niks mee te maken heeft. Vervolgens wordt je naar het internet gestuurd, want ook al koop je iets in de winkel, klachten moeten online?? En daar nog zo’n medewerker die z’n werk niet kan doen. Die stuurt nota bene dat de bank regelmatig zo verkocht wordt en dat de winkel erachter staat, yeah right. Terwijl ze gelijk reageren dat het er idd niet uitziet en het erg raar is dat dit zo verkocht wordt, bij mij kom je dan niet met leugens weg! En na een week radiostilte en van mijn kant 3 mails krijg ik als reactie nadat ik wederom mail dat ik reactie wil; ja we hebben het al aangegeven de oplossing is dat je annuleringskosten maakt en het stuk retourneert en daarna bijbetaald voor een 3zits element. Kans op kleurverschil, weer 10-12 weken wachten, extra kosten, het wordt allemaal bij de klant neergelegd ook al en ik citeer “is het heel raar dat de bank op deze manier aan u verkocht is” en “ik weet ook niet waarom ik hem zo verkocht heb”!!! Klant is blijkbaar stront bij jullie, voor ons, onze familie en vrienden in ieder geval nooit meer profijtmeubel! Ik ga de geschillencomm inschakelen.
Aanbeveling
Heel goed, leuk geholpen
Aanbeveling
een zaak waar ik zeker terug kom.
Profijt Meubel verzamelt bedrijfsreviews bij Feedback Company. Het bedrijf verzamelt onafhankelijk reviews.
Profijt Meubel heeft de volgende resultaten bereikt:
Om een optimale klantervaring te bieden, is het luisteren naar je klanten essentieel. Daarom meten we bij Feedback Company continue experiences. We stellen de juiste vraag, aan de juiste persoon, op het juiste moment. Ervaringen meten is key. Onze onderzoeken richten zich op Customer Experience (CX), Product Experience (PX) en Employee Experience (EX).
Feedback Company verzamelt feedback met geverifieerde gegevens van haar klanten. Het bedrijf zet zich in tegen nepreviews en verifieert de herkomst van de reviews.Klik hier voor meer informatie over Feedback Company’s reviewbeleid en hoe de reviewpagina tot stand komt.