Sandra van Ee

Een mooie en zeer ruim opgezette winkel, wij zijn er zeer vriendelijk en goed geholpen door Mevr. Schiavone. Zij heeft ons ook goed geholpen met keuzes maken door met ons mee te denken en adviezen... Een mooie en zeer ruim opgezette winkel, wij zijn er zeer vriendelijk en goed geholpen door Mevr. Schiavone. Zij heeft ons ook goed geholpen met keuzes maken door met ons mee te denken en adviezen gegeven. Deze winkel zal ik zeker aanbevelen aan iedereen die nieuwe meubels wilt kopen.

L. Paulina

Ik ben vanaf begin van mijn bestelling tot bij het ophalen van mijn meubels door meerdere medewerker geholpen

Profijt meibel

Heel fijn meteen alles besteld niet naar andere meubelmaker gekeken

vd spoel

Prettig

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor het schrijven van uw review, het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Fijn dat u ons complimenteert met de klantvriendelijkheid en aandacht voor de klant.
Wij...
Wij nemen uw tip mee over de oplopende randjes in onze showroom en kijken of we de vloer in de toekomst kunnen verbeteren.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u graag terug te zien in onze winkel.
Team Profijt meubel Doetinchem

a.de zwart

Een prima winkel

Reactie Profijt Meubel:

Beste familie De Zwart,
Dank jullie wel voor deze positieve beoordeling.
Veel plezier van jullie nieuwe meubels!
Profijt Meubel Poortvliet
Woonboulevard...
Beste familie De Zwart,
Dank jullie wel voor deze positieve beoordeling.
Veel plezier van jullie nieuwe meubels!
Profijt Meubel Poortvliet
Woonboulevard Poortvliet