Griesen

Tafel en 4 stoelen gekocht

Ans Gerritsen

Vriendelijk goede advies

M. Jansen

Assortiment wordt steeds uitgebreider en een prettige sfeer. Jammer dat je zelf alles moet ophalen en monteren, daardoor blijft het meestal bij kijken en wordt er ergens anders iets gekocht omdat... Assortiment wordt steeds uitgebreider en een prettige sfeer. Jammer dat je zelf alles moet ophalen en monteren, daardoor blijft het meestal bij kijken en wordt er ergens anders iets gekocht omdat het wordt bezorgd en gemonteerd.

Dennis van der Touw

Goede ervaring, communicatie mag stukken beter.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Het geeft ons de mogelijkheid ons telkens te verbeteren.
Fijn dat u ondanks een aantal ongelukkigheden een goede ervaring bij ons heeft gehad.
Onze excuses voor de miscommunicatie! Fijn dat het goed is opgelost.
Wij wensen u uiteraard veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Het team van Profijt Doetinchem

Arendsen

Prima en kundige service en snellere levering dan gedacht

jan van baaijen

Ok

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u bij ons bent geslaagd!
Bedankt voor het schrijven van uw review.
Leuk dat u bij ons bent geslaagd!
Ons externe magazijn is op nog geen 5 minuten rijden van onze winkel gelegen, de afstand wordt doorgaans als minimaal ervaren.
Helaas hebben we niet de ruimte op de boulevard om ons magazijn direct in onze winkel te centreren.
Bij onze balie hebben wij altijd een routebeschrijving en adres klaarliggen, zodat u snel uw artikelen kunt ophalen.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Het team van Profijt Doetinchem

Ipje

Mooie meubels tegen goede prijs

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat ons assortiment past bij uw wensen en smaak. Dank voor uw compliment!
Groot deel van ons assortiment is direct uit voorraad beschikbaar,...
Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat ons assortiment past bij uw wensen en smaak. Dank voor uw compliment!
Groot deel van ons assortiment is direct uit voorraad beschikbaar, het kan voorkomen dat een artikel door de grote aanvraag besteld dient te worden.
De levertijd is dan uiteraard afhankelijk van waar de artikelen vandaan moeten komen.
Wij proberen in de huidige situatie (coronacrisis) onze levertijden en voorraden zorgvuldig in orde te houden.
Toch kan het zijn dat de dagelijks veranderende (onvoorziene) omstandigheden in de wereld langere levertijden tot gevolg hebben dan u van ons gewend bent.
Dit is voor ons een overmachtsituatie. Uiteraard proberen wij u zo goed als mogelijk hierover te informeren.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Het team van Profijt meubelen Doetinchem