Plzierig en goed

Afspraken allemaal nagekomen

Zeer prettige behandeling en een helder advies

Zoals reeds aangegeven zeer prettige deskundige opvang en begeleiding in de winkel

geen houden zoals het is

Uitstekende service en klantvriendelijk.

CvC

Goede ervaring, prima geholpen,duidelijk advies

Zeer tevreden,

De bezorging kan wat sneller

Een goede medewerking / inzet

Tip, aan de klant doorgeven dat bv de kasten in zijn geheel aangeleverd worden. Ik ging van een bouwpakket uit. Ivm het naar een verdieping brengen bv .

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Goed om te horen dat u fijn geholpen bent bij ons in de winkel.
Sommige woonprogramma ’s worden Semi Knock-down geleverd, dit betekent dat u alleen de laatste dingen hoeft te monteren aan het meubel.
Wij vinden het jammer dat dit niet goed gecommuniceerd is met u.
Wij willen u heel veel plezier wensen met de nieuwe meubels!
Team Profijt Zutphen

CvGC

Weet ik niet ik heb nog geen bank

Eind oordeel Kan ik niet goed geven daar ik de bank nog steeds niet bezorgd is.Ik hoop dat die vandaag komt.

De bezorging kan veel beter lijkt mij. De bezorger neemt geen contact op over de bezorging, Dat lijkt mij toch wel wenselijk .dan kun je een afspraak maken en wet je waar je aan toe bentNu Heb ik zelf gebeld.

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van uw review, op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren. Wat vervelend om te horen dat de bezorging van uw bank niet soepel is verlopen. Wij besteden de bezorging uit en hebben dit helaas niet in eigen hand. Wel zijn wij overgestapt naar een ander transportbedrijf dat zijn afspraken keurig nakomt. Wij hopen dat de bank u goed bevalt en wensen u er heel veel plezier van. Graag verwelkomen wij u nogmaals in onze showroom.
Team Pronto wonen Zutphen

Marcel ter Maat

Prima en uitgebreid geholpen.
Veel vakkennis👍

Allemaal prima

J.Versteegh

Het is een klantvriendelijke bedrijf, ze zoeken en helpen je mee, uitstraling van personeel is prettig om te zien

Ja, je kan de meubel aanpassen op mijn verzoek, top 👍

kan ik niet verder beoordelen, dit was mijn 1e aankoop bij jullie bedrijf

Vriendelijke verkoopster, denkt goed mee over de mogelijkheden. Laat ons vele verschillende opties zien.

Concept is zelf ophalen. Voorkeur gaat naar laten afleveren. Ivm grote meubels en hoekbank die we hebben aangeschaft. Veel geld uitgeven dan verwacht je toch dat het wordt geleverd.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn om te horen dat u goed bent geholpen met het uitzoeken van uw nieuwe meubels.
Wij hebben bewust gekozen voor het meeneemprincipe, onze bezoekers kunnen dan zelf bepalen of ze de artikelen willen ophalen of het bezorgen uitbesteden. Zodra wij het vervoeren bij onze prijzen in verwerken, zou dat betekenen dat wij onze scherpe prijzen niet meer kunnen hanteren. Ook brengt bezorgen te allen tijde extra tijd en kosten met zich mee die wij u willen besparen. Uiteraard bent u vrij in deze keuze en denken wij graag met u mee.
Team Profijt Meubel Zutphen

Meubels gekocht

Prijs

Communicatie omtrent aflevering,
Bus bezorgen snel vol

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Dit geeft ons de mogelijkheid om ons te verbeteren.
Goed om te lezen dat u blij bent met de nieuwe aankoop.
Onze bus is in de weekenden sneller bezet, omdat het weekend de meest voorkomende optie is bij onze klanten. Wij vinden het vervelend dat wij u daarin teleur hebben gesteld, gelukkig heeft u een plekje kunnen vinden om toch onze bus te kunnen gebruiken.
Wij wensen u heel veel plezier met de nieuwe bank!
Team Profijt Zutphen