Klantvriendelijkheid: prima, kwaliteit van de producten: slecht

Reactie Profijt Meubel Zutphen:

Bedankt voor het schrijven van u review!
Dit geeft ons de ruimte om ons telkens weer te verbeteren.
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons product.
Wel zijn wij blij te horen dat de service het netjes opgelost heeft voor u en u het nieuwe dressoir snel in huis had!
Wij wensen u uiteraard ondanks uw vervelende ervaring veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in onze winkel.

Lenny

Op zoek naar een nieuwe bank bij profijtmeubel Zutphen terecht gekomen. Enorm goed geholpen en advies gekregen. Niet opdringerig, precies goed. Wij zijn enorm tevreden met de bank, maar ook met de...

Vriendelijk, kennis en duidelijk in informatievoorziening.

Bezorgen Vd meubels zou fijn zijn. Vooral bij duurdere producten mag dat bij de prijs in.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Prettig om te lezen dat u tevreden bent over onze deskundigheid en klantvriendelijkheid.
Wij hanteren een meeneemformule. Dit betekent dat onze prijzen zijn gebaseerd op zelf meenemen. U kunt van ons gratis een aanhanger lenen of onze bestelbus huren tegen een kleine vergoeding. Bezorgen is een mogelijkheid, dit besteden wij uit. Bezorgen brengt altijd extra tijd en kosten met zich mee die wij u willen besparen.
Wij wensen u veel plezier van uw hoekbank en hopen u in de toekomst weer in onze winkel te mogen verwelkomen.

Hans Dokter

Zeer vriendelijk geholpen, zowel door verkoopster, baliemedewerkster als magazijnmedewerker.

Per toeval in de winkel terecht gekomen en wat een beleving. Rondgeneust én slechts 1x aangesproken of wij advies wilden, nee we kijken eerst even en melden ons bij vragen. Bij een bankstel gekomen...

Klantvriendelijk bedrijf met goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk.

Het is een minpunt dat het afleveren van de meubels via een transportbedrijf wordt geregeld. De communicatie liep niet heel goed.
Minpunt aan de geleverde meubels was dat we de pootjes zelf onder de stoelen moesten zetten. Dat kostte uiteindelijk meer tijd dan verwacht aangezien de gaatjes in de stoel ook niet voorgeboord waren.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Prettig om te lezen dat u tevreden bent over de prijs-kwaliteitverhouding en onze klantvriendelijkheid.
Wij hanteren een meeneemformule. Onze prijzen zijn gebaseerd op zelf meenemen en monteren. U kunt van ons gratis een aanhanger lenen of onze bestelbus huren tegen een kleine vergoeding. Bezorgen is een extra mogelijkheid, dit besteden wij uit. Spijtig dat u geen goede ervaring hebt met de communicatie bij het bezorgen. Wij gaan intern bespreken hoe we deze communicatie kunnen verbeteren.
Zelf monteren draagt bij aan onze goede prijs-kwaliteitverhouding. Het is echter niet de bedoeling dat u voor verrassingen komt te staan. Wij streven ernaar om u tijdens de aankoop van de nodige informatie te voorzien.
Wij wensen u veel plezier van uw meubels en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

M.

Vriendelijke werknemers. Ik vond wel dat het lang duurde voor we de bank konden ophalen. Maar dit werd van te voren wel goed gecommuniceerd.

Ik vind het een hele leuke winkel. Wel aan de prijs, maar vaak leuke aanbiedingen.

Ik vind de levertijden soms aan de lange kant. Ligt aan de leverancier natuurlijk, maar ik vind 6 - 8 weken wachten op meubels toch best lang.

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Fijn dat u enthousiast bent over onze winkel.
Bij ons kunt u o.a. zitmeubelen zelf samenstellen! Uw bank is speciaal naar uw wensen gefabriceerd, vandaar de levertijd.
Wij hopen dat het wachten voor u de moeite waard is geweest en wensen u veel plezier van uw bank!
Het team van Profijt Zutphen

Prettig en deskundig geholpen!

Zeer vriendelijk en vakbekwaam! Alles werd goed en helder besproken, tot in detail, zoals de mededeling dat we moesten kijken waar de pootjes van het gekochte bankstel waren: los of in het kaasdoek....

Zie boven, we zijn erg tevreden!

Kim

Top!

Goede prijzen voor mooie meubels

Lange levertijd

JMJonker

Correct en keurig te woord gestaan

De verrkoopster was uiterst correct en kundig.