Wij kregen een hoekbank met slijtageplekken en beschadigingen op het stof, onderkant bank en poten!!!! Het leek alsof dit een showmodel was die als nieuw werd geleverd.
Verkoper zeer...

Wees als personeel zijnde opgewekt en geintereseerd. En lever GEEN showmodellen onder de noemer nieuwe bank!!

Reactie Profijt Meubel Wolvega:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Wolvega. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Vervelend om te horen dat de eerste bank die u heeft gekregen niet naar wens was. De geleverde bank was geen showroommodel maar had inderdaad diverse mankementen.

U heeft inmiddels een nieuwe bank gekregen en wij hopen dat deze nu helemaal naar tevredenheid is.

Onze excuses nogmaals voor het ongemak

Profijtmeubel Wolvega

Eettafel met stoelen, salon tafel na uitvoerig bezoek , tevreden met het aangekochte

deskundig advies wat betreft het aanwezige assortiment

koekje bij de koffie?

Wapstra

Vriendelijk personeel, goede producten en levertijd

fam. Pit prs.irenestraat 103 steenwijk

Een mooi en vriendelijk bedrijf .

Joëlla

We werden heel erg goed geholpen in de winkel! Helaas viel de bank bij levering erg tegen. De ene helft van de hoekbank is goed en de andere helft voldoet niet. Schuim en de manier van stoffering...

Deskundig personeel

Zoals ik al eerder vermelde vind il de levertijd van 12/13 weken wel erg lang. Als de bank dan ook nog fout geleverd word qua schuim en stoffering dan is dat erg jammer. We hopen dat dit goed opgelost gaat worden.

Top!

De aflevering/montage is top en ook verkoper Roy heeft alle moeite gedaan om mijn wensen te vervullen!

Mevr.Douma_Knol

Ik ben op een fijne manier geholpen.
Ook de bezorging was perfect geregeld.

Ik vond de verschillende hoekjes zo mooi overzichtelijk.

Voldoende

nee

nee

Verkoper dacht prima mee

Het bankstel uit de bestelling moest worden gemaakt. Helaas kreeg ik geen bericht toen dit klaar was. Heb zelf maar gebeld of er al een indicatie kon worden gegeven waneer de meubels konden worden geleverd.... Toen bleek dat dit al mogelijk was.
Die communicatie mag wat mij betreft beter.