Marlou van den Broek-Wouters

Prima service!!!

Klantvriendelijk, vriendelijk personeel betaalbare meubels van goede kwaliteit.

nee

Peter

Nooit meer! Ik heb hier een bank en 2 fauteuil gekocht. Bij levering heb ik aangegeven dat het zitcomfort niet dat is wat ik in de winkel heb ervaren. De vulling in de meubels was zeer slecht. Ook... Nooit meer! Ik heb hier een bank en 2 fauteuil gekocht. Bij levering heb ik aangegeven dat het zitcomfort niet dat is wat ik in de winkel heb ervaren. De vulling in de meubels was zeer slecht. Ook had ik extra bijbetaald voor betere vulling. Gebeld en ik kreeg geen gelijk , erger nog ze wilden het ook niet kontoleren. Ik heb de meubels via een bedrijf op laten vullen om het zitcomfort dragelijk te maken.
Ik heb later maar nieuwe meubels gekocht maar nooit en nooit meer bij profijt.

Service

Reactie Profijt Meubel Weert:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
helaas is er bij ons geen klacht bekend zoals door u omschreven. Wellicht dat u de klacht nogmaals aan ons doorgeeft via onze website zodat wij hier inhoudelijk op kunnen reageren.
met vriendelijke groet,
Profijt Meubel Weert

Verkoper Thijs verdient volgens ons echt 'de fijnste verkoper ooit Award'. Wat een fijne verkoper. Neemt alle tijd en is totaal niet opdringerig. Ook zeer vakkundig.
Ook de levertijd was...
Ook de levertijd was goed.
Ook de breng service was super. Kwaliteit ook prima. We zijn helemaal happy met onze nieuwe bank.

fam dreesen

goede prijskwaliteit verhouding

zou niet weten.

Stultiens Weert

Redelijk

weet ik niet

Niet tevreden over na service.
We hebben probleem met "kraken" vd relaxstoel.
Met deze klacht doorverwezen via mail naar All in House service.
Moeten ruim 6 weken wachten op...

Niet tevreden over na service.
We hebben probleem met "kraken" vd relaxstoel.
Met deze klacht doorverwezen via mail naar All in House service.
Moeten ruim 6 weken wachten op monteur....!!!!
Dit kan niet en is vlgs mij heel snel te verhelpen door eigen monteur!!
Dit is een zeer slechte service!!!

Wisselend per locatie

Fijn en niet opdringerig personeel, en de derde bank bij jullie gekocht omdat wij altijd slagen. Prijs kwaliteit is goed

J van der wal

Goede ervaring

H.Vogels

Goede ervaring

klantvriendelijk

nee

Roy Barents

De ervaring was perfect .net zoals de levering