Lijkt prima en goed bedrijf maar dat is het niet! We Hadden mooie hoekbank en eetkamer stoelen uitgezocht.
We Moesten na paar weken weer terug omdat men de kleur niet had opgeslagen in de...

Ruime keuze

Slechte informatievoorziening w.b. Levering / plaatsing. Bezorgkosten zijn erg hoog. Slechte after king onderkant eetkamerstielen en bank die we kochten,

Eetkamerstoelenn besteld

Th. Albert

Goed vriendelijk en behulpzaam meedenkend.

Het beschikbaarstellen van aanhangwagen.

Ik ben er heel erg goed geholpen had gelijk al een goed gevoel toen ik de eerste keer binnen kwam ze latente rustig kijken en ze lopen door de winkel dus als je een vraag hebt kun je hem zo stellen...

goede service ze gaan goed voor je zitten en luisteren goed naar je

niet

Krijg goede uitleg

Een gekochte fauteuil deed niet helemaal aan de verwachtingen( roestplekken op het onderstel)
Alles in werking gesteld om dit voor ons op te lossen. Een super service!!

Klant is koning, ongeacht de prijs van het gekochte product.

Merkies

Super service. Toen we voor de 2e keer langs kwamen, wist de medewerker zelfs onze naam nog.

R. Aterk

Klantvriendelijk, goede uitleg wat mogelijk is en snelle levering. Kom graag terug voor een andere aankoop.

Géén op dit moment.

Rianne Dijkstra

Geweldige service en ontzettend klantvriendelijk! We kregen onze tafel snel en netjes thuisbezorgd. De bezorger was erg vriendelijk. Deze winkel is echt super fijn! Een geweldige kwaliteit voor een...

Klantvriendelijk en een hele goede service

De levertijd van de banken is wel erg lang

Jan

Slechte ervaring m.b.t. de levertijd en ophalen van de nieuwe hoekbank

Mooie showrooms

Wees eerlijk over je levertijd. Niet zeggen dat er op de nieuwe hoekbank 8 weken levertijd zit en in week 12 dus geleverd kan worden, als je vervolgens zelf nog contact op moet nemen in dezelfde week met de vraag wanneer deze opgehaald kan worden en dan als antwoord geven dat de bank drie (!!!) weken 'vertraging' heeft. Tot slot van rekening na de drie extra weken wachten, ook nog eens de bank moeten ophalen in het magazijn in Tiel i.p.v. Veenendaal.