Zeer slecht! Tafel zou geleverd worden tussen 6 en 8 weken. Na 8 weken nog niks gehoord. Zelf gebeld duurt nog ruim 2 weken. Er staat altijd een aanhanger klaar voor onze klanten werd er verteld....

Communicatie moet zeer zeker beter

Wij hebben goeie ervaring met Profijt Veenendaal! Alles netjes geleverd! Zeer vriendelijk personeel !

Goeie service!

Goed geholpen.

Goed geholpen in de winkel.

Duidelijk zijn over levertijd. Op het moment dat ik dit invul heb ik mijn bank nog steeds niet. Ondanks indicatie dat ik hem wk 6 kon verwachten. Na bellen in wk 7 werd aangegeven dat ik binnen 1 a 2 dagen gebekd zou worden. Gisteren zelf weer gebeld en nog geen duidelijkheid, ook niet teruggebeld.

Jägers

Jammer dat er van tevoren niet bij wordt gezegd dat alles zelf uitgepakt en in elkaar moet worden gezet. Was een grote tegenvaller.

Betere uitleg over aflevering, wij hebben zelf meubelwinkel gehad, maar gingen daar op een heel andere manier mee om.

Erg klantvriendelijk.

Dat men zeer klantvriendelijk is

Er wordt een datum doorgegeven bij de aankoop wanneer er bestelde spullen kunnen worden opgehaald. Alleen die datum wijkt erg af. Maar als je dan belt wordt je erg vriendelijk geholpen. En uiteindelijk wordt het wel geleverd alleen weken later.

WIL

ZEER GOED GEHOLPEN

XGOED GEHOLPEN

NEE

R van Brakel

Keurig netjes geholpen, ze nemen alle tijd voor je

thuis bezorgen mag gerust wat goedkoper

Zeer goede en vriendelijke medewerkers. Alleen de levertijd is veel langer dan dat er in eerste instantie werd verteld.

klantvriendelijkheid

Geen beloftes doen over levertijd die niet waargemaakt kunnen worden.

K Derksen

Goede morgen
Mijn ervaring is ronduit bedroevend !
De bank werd zoals afgesproken op woensdag geleverd , maar de bank werd ingepakt in de huiskamer gedropt
M’n vrouw is 61 en...

Bij de koop van de bank waren wij erg tevreden

duidelijkheid over het bezorgen ,
Afhandeling als er door het personeel wat dan ook niet goed is gegaan
Gewoon service dus

Evert van Laar

Fijn bedrijf waar je in rust en ongedwongen je keuze kan maken. Overigens hebben we nog niet besloten.