Goeie ervaring mee

Strakkere winkelopstelling

H J M van der Linden

Klantvriendelijkheid O K aflevering een drama zes weken later dan gepland , zit zonder tafel ,kasten , etc. kan 12 verhuisdozen niet uitpakken

Lonneke

We werden in de winkel vakkundig en eerlijk geholpen wat erg fijn was.

Open en eerlijk advies aangepast op onze situatie.

Vooral zo doorgaan

Lisa

Alleen maar lof! We werden supergoed geholpen door de verkoopster. Lekker kopje koffie erbij.

Niet opdringerig, maar wel behulpzaam op het juiste moment.

H EIJNTHOVEN

Wij hadden te maken met een fauteuil die bij levering niet voldeed aan onze verwachting.Dit hebben we direct gemeld en men was het met ons eens.Hij kon omgeruild worden alleen dat duurde enige...

Winkelpersoneel is echt geïnteresseerd in je en de advisering is dus ook gericht op de verwachting van de klant en niet op wat hun kwijt willen .

Wendy Puijk

Erg fijne winkel om binnen te komen ondanks dat de winkel klein was vanwege de verbouwing.
We werden fijn begroet en we konden net zolang kijken als we wilden.
We zijn ook erg fijn...

Dat de klant voorop staat.
We zijn benieuwd naar de nieuwe winkel.

Voor nu geen verbeter punten.
Wel hoop ik dat in de nieuwe winkel de toiletten in de winkel zelf zitten.

Anass

Mooie inrichting in de winkel. Goede service.

Service. Vervoerder.

Kortere levertijd.

A.A.Jacobs

Fijne en prettige winkel straalt gezelligheid uit personeel zeer vriendelijk ja wat zal ik nog meer zeggen gewoon topzaak

Roy

Na een slechte ervaring te hebben gehad met het aanschaffen van een bank, zijn wij uiteindelijk bij Profijt meubel terecht gekomen. Wij zijn erg tevreden met de service bij Profijt meubel. Ondanks...

Prijzen zijn goed. Snelle levering. Klantvriendelijkheid.

Dat het fijn zou zijn, dat als er meerdere mogelijkheden zijn qua vulling, dat die dan ook daadwerkelijk in de winkel aanwezig zijn om uit te proberen. Soms waren er maar twee verschillende kussens aanwezig, terwijl er vier verschillende vullingen voor de bank waren, waardoor je niet weet hoe het echt gaat zitten als je een van deze zou kiezen.

2 banken en een hocker aangeschaft; alles is vlekkeloos verlopen. Product, levering, service, alles prima !

Vriendelijke professionele hulp en advies m.b.t. alle mogelijk opties, van pootjes tot stofkeuze !

Bezorger zou extra punten kunnen scoren door de levering uit te pakken en het verpakkingsmateriaal mee te nemen.