Belinda

Zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. Mogelijkheden te over om je bank/stoel aan te passen naar eigen wens.

Stonden op het punt de winkel te verlaten, totdat verkoopster naar ons toe kwam om te vragen of alles duidelijk was en waar we naar op zoek waren. Kortom; bank gekocht

Gewoon zo door blijven gaan.

Wilma

Met de koop was het allemaal al erg veel moeite om vriendelijk te zijn tafel kon op langere termijn geleverd worden dat was dan wel weer prettig. Week 22 van 2022 zullen wij de tafel ophalen vraag... Met de koop was het allemaal al erg veel moeite om vriendelijk te zijn tafel kon op langere termijn geleverd worden dat was dan wel weer prettig. Week 22 van 2022 zullen wij de tafel ophalen vraag of er nog veranderingen van grote tafel mogelijk was onvriendelijke verkoopster. De tafel was speciaal voor ons gemaakt en de maat van 130 cm na 140 cm niet mogelijk. Voor de prijs wordt zo tafel heus niet speciaal voor ons gemaakt allemaal fabrieks werk. Jammer dat de manier met omgaan klant zo onvriendelijk is.

Mee denken met de klant erg klant onvriendelijk personeel

Profijt Meubel Utrecht

In 2006 heb ik bank gekocht. Mijn bank ziet er nog zo netjes uit.
De stof is nog zo mooie en vulling is ook niet gezakt.
De bank is nog zo zacht en comfortabel.
Ik raad iedereen aan...
In 2006 heb ik bank gekocht. Mijn bank ziet er nog zo netjes uit.
De stof is nog zo mooie en vulling is ook niet gezakt.
De bank is nog zo zacht en comfortabel.
Ik raad iedereen aan bij Profijt te gaan kopen wat je ook wilt.

Goed en kwaliteit producten. Zelf sierkussens helemaal in orde.

Hier voor heb ik nieks te zeggen. Ik ben goed geholpen, een kado bij gekregen en een goede product afgeleverd.

Vriendelijk behulpzaam

Ook eerlijk over eventuele concurenten qua prijsstelling en aandachtspuntjes waar we dan op moesten letten ten op zichte van hun

In mijn optiek niet nodig

Angela

Zeer deskundig en vriendelijk personeel waardoor wij uiterst professioneel zijn geholpen!

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Meer personeel op drukke momenten en duidelijker zichtbaarheid van het personeel

Profijt Meubel Utrecht

Één woord, drie letters: top!

Deskundig advies, aardige en behulpzame medewerkers

Angelique

Prima, mooie meubels

Goed advies, wordt goed meegedacht en prima afgestemd voor de levering. Levering keurig op tijd en nette en vriendelijke bezorgers.

Martijn

Goed geholpen en prima advies!

Leuke sfeer, gezellig personeel.

Correcte delen van de bank meegeven. Wel prima opgelost overigens!

Frank

Zee prettig geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe bank. Alle opties worden goed uitgelegd, en je krijgt ruim de gelegenheid om te kijken en te proberen wat je het meest bevalt. Verkopers zijn... Zee prettig geholpen bij het uitkiezen van een nieuwe bank. Alle opties worden goed uitgelegd, en je krijgt ruim de gelegenheid om te kijken en te proberen wat je het meest bevalt. Verkopers zijn erg assertief maar niet opdringerig.

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Prettige verkopers

Marlies

Slecht

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel stellen. Duidelijk zijn naar de klant. En als de levertijd bijna 3 maanden op zich laat wachten de klant hier in tegemoet komen