willems

Heel positief en vriendelijk

nee

betere informatie over impregneren van de stof.

Jose Kepers

Heel vriendelijk geholpen

Krijnen

De ervaring in de winkel was goed. Leuke medewerkers en hielpen mij goed met de dingen die ik nodig had. Totdat het tijd was dat mijn bestelling binnen zou zijn ... Ik zou gebeld worden, dit is niet...

Het personeel in de winkel bij de aankoop was gezellig en erg vriendelijk

Zie eerste verhaal. Lijkt me netjes om dit op een goede manier met de klant op te lossen en er iets tegenover te zetten

fam. van der Rijt

Prima advies en snel service

prima personeel in de winkel en magazijn. We zijn goed geholpen

De telefoniste die ons twee keer belde voor verschillende leveringen praat erg zachtjes

tiny jh vd beurcht

Zeer goed bedrijf en vriendelijk personeel

R. Geurts

Goed en vriendelijk geholpen. Levering volgens afspraak. Plezierige ervaring.

Een mooi totaal overzicht van verschillende soorten meubels. Prijs-kwaliteit verhouding is goede.

Tijdens telefonische klacht werd mijn probleem niet serieuze genomen. Na de mail met de gegevens wel.

Monteur heeft het probleem hierna goed opgelost.

peters

gewoon thuis bezorgen en niet zelf ophalen en dan de stoelen zelf in mekaar zetten

van Hooft

Onze ervaring bij de aanschaf van 4 eetkamerstoelen is helaas bijzonder slecht geweest. De verwachte levertijd is niet nagekomen en uiteindelijk zelfs opgelopen tot 4 maanden! Daarover zijn we in...

Kriek

Prima, in meeste gevallen goed geholpen. Ligt wel aan de verkoopmedewerkster. Vaak geholpen door diverse dames die niet allemaal even bereidwillig waren.

Gelieve de mensen te bellen indien meubels binnen zijn zodat een bezorgdatum of afhaaldatum kan worden vastgelegd. Wij hebben 2 keer zelf moeten bellen en bleek dat de meubels allang binnen waren

Kim Petri

Stoelen gekocht