Anouk

Marcia de verkoper bij van Donzel heeft me erg goed geholpen, fijn samen alles doorgelopen. Echter, heb ik een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Mijn bank zoals in aanvang... Marcia de verkoper bij van Donzel heeft me erg goed geholpen, fijn samen alles doorgelopen. Echter, heb ik een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Mijn bank zoals in aanvang geoffreerd heeft extra montage nodig en deze werd fors in prijs gebracht. Ik krijg een geknutselde bank en mag dan alsnog mijn order niet annuleren. Dit vertelde hij mij maar al te duidelijk met dwingende toon en geen moment mogelijk dat ik zelf iets kon zeggen. Er werd over mij heen geschreeuwd met argumenten die zo zwak zijn dat hij ze zelf nauwelijks kan verwoorden. Typische verkoper maar waarbij ik een paar keer heb aangegeven het gesprek liever te willen beëindigen. Ik zou je aanraden niet naar van Donzel te gaan vanwege deze onbekwame, opdringerige en zeer onvriendelijke verkoper in kwestie.

Marcia de verkoopster bij Van Donzel is erg prettig en kundig. Ze heeft me goed geholpen!

Echter, een zeer onprettig gesprek gehad met haar mannelijke collega. Typische verkoper waarbij ik een paar keer heb aangegeven het gesprek liever te willen beëindigen.

Mooie winkel met mooie betaalbare meubelen

Er wordt ruim de tijd voor je genomen en er wordt je niks opgedrongen

Ga zo door

Henk

De aankoop van onze hoekbank verliep wat rommelig en verkopers waren niet erg deskundig

Je moet zelf wat initiatief nemen maar daar staat een prima prijs kwaliteit verhouding tegenover

Verkopers beter instrueren

improvisatie

Joeri Bosch

Mooie set meubels geselecteerd. Goed geholpen in de winkel. Helaas zeer diverse levertijden uiteindelijk waardoor echt op sommige artikelen echt te lang moet wachten. Dat vind ik wel echt een... Mooie set meubels geselecteerd. Goed geholpen in de winkel. Helaas zeer diverse levertijden uiteindelijk waardoor echt op sommige artikelen echt te lang moet wachten. Dat vind ik wel echt een slechte zaak.

Assortiment en advies

Zorg dat je artikelen sneller kunt leveren.

j vd Berkmortel

Eerste ervaring positief

uitgebreid assortiment

helaas gaan reparaties via een andere instantie, ben nu bijvoorbeeld al 3 mnd aan het wachten op reparatie

Martien voermans

Zeer goede ervaring en service relaxstoel gekocht gratis bus meegekregen om stoel mee te krijgen naar huis.

Goede service en denken mee

Ga zo door

Zeer tevreden

Producten

Bezorging en levertijd

Rob W.

Je krijgt wat je mag verwachten!

Levering nog sneller dan was aangegeven.

Communicatie per mail. De mail voor het onderhoud, wat verwacht wordt dat je dat bewaard, omdat zonder de mail je geen recht hebt op de betaalde service, die mail duurt te lang voordat je die... Communicatie per mail. De mail voor het onderhoud, wat verwacht wordt dat je dat bewaard, omdat zonder de mail je geen recht hebt op de betaalde service, die mail duurt te lang voordat je die ontvangt. Je bent dan eigenlijk je aankoop al vergeten. Ik begrijp dat hierdoor de consument niet meer aan deze mail denkt, en bij eventuele problemen waarvoor de service benodigd is, niet meer geldt. Gelukkig was ik hier oplettend op en heb ik er elke dag aan gedacht tot ik na enkele maanden eindelijk die mail had ontvangen.Dit vind ik gewoon slecht. Maar verder was de ervaring top, de bank is top, en de levertijd was zelfs nog voor mijn verjaardag! Dan het geplande weekje later na mijn verjaardag. Dat was voor mij persoonlijk fantastisch!