Lydia van Santen

We zijn fijn geholpen

Er was iets niet goed toen we de stoel in elkaar zetten terug naar de winkel en daar werd het opgelost

Nvt

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Bedankt voor de review Lydia!
Veel relax uurtjes gewenst in deze mooie nieuwe stoel 😊

Van Engelen

Gezellig netjes

Gastvrij gastvrouw.goede uitleg

Houden zo

Simone

Super goed geholpen.

Ellen Grashoff

Zijn heel vriendelijk geholpen, niets was te veel. Ook goed advies en een lekker kopje cappuccino 😀

Heel klantvriendelijk

Wat een mooie beoordeling Ellen, bedankt daarvoor 😊
Gezellig dat je bij ons in de winkel was!

Anita weitering

Prima geholpen

fam. Toet

Heel prettig !

Heel vriendelijk en kundig geholpen

Jacobs

Hele fijne winkel waar we altijd weer terug komen. Ook de laatste keer weer prima geholpen. Eerst lekker zelf rondgelopen zonder drammerige verkoopsters. Zijn allemaal heel vriendelijk en weten waar... Hele fijne winkel waar we altijd weer terug komen. Ook de laatste keer weer prima geholpen. Eerst lekker zelf rondgelopen zonder drammerige verkoopsters. Zijn allemaal heel vriendelijk en weten waar ze ze het over hebben. Na deskundig advies en offerte wilden we er nog een nachtje over slapen ,maar bij de auto dachten we allebei hetzelfde. Deze tafel en stoelen gaan het worden!
Gelijk terug gegaan en besteld.(met een heerlijk kopje koffie)

Geen drammerige verkoop, relaxte vriendelijke verkoopsters

gewoon zo blijven!!!

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Erg leuk voor ons gehele team om hier terug te lezen dat alles zo naar wens was 😊 We zijn blij dat jullie de perfecte eethoek hebben kunnen vinden en... Bedankt voor het delen van jullie ervaring! Erg leuk voor ons gehele team om hier terug te lezen dat alles zo naar wens was 😊 We zijn blij dat jullie de perfecte eethoek hebben kunnen vinden en wensen jullie er nog vele gezellige momenten aan!

m van straten

Medewerkers hebben veel geduld en geen vraag is te gek

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Gezellig dat je onze winkel een bezoekje hebt gebracht! Wij vonden het leuk om te mogen helpen met het uitkiezen van je nieuwe meubelset 🥳 We wensen je er alvast vele jaren woonplezier van.
~...

ellyAnne

PRIMA

fijn personeel

André Ladan

Bank en fauteuils aangeschaft. Erg fijn geholpen en in een ongedwongen, gezellige sfeer een keuze kunnen maken. De medewerkster was zeer vakbekwaam en gaf ons goede informatie.

De winkel ziet er prachtig uit. De medewerkers zijn erg vriendelijk en geven goede adviezen.

Hi André,
Hi André,
Bedankt dat je deze review speciaal voor ons geschreven hebt. Dit vinden we als team erg leuk om te lezen. Gezellig dat jullie onze winkel een bezoekje brachten, wij vonden het leuk om te mogen helpen de perfecte opstelling te creëren! 😊