Service was goed vatbaar voor herhaling voor aankoop

Sonja versteeg

Goede service! vriendelijk geholpen en mooie en goede meubelen

gewoon goed

nee

Cynthia

Prima aankoop qua prijs/kwaliteit van een eetkamertafel gedaan. Zelf monteren was heel makkelijk en ook het afhalen bij het magazijn ging voorspoedig met de gratis aanhanger.

Gratis aanhanger en uit voorraad leverbare producten. Dit staat duidelijk aangegeven op het assortiment.

Frank Ecluse

Prijs kwaliteit verhouding prima en groot voordeel onze meubelen waren op voorraad

Meubelen direct leverbaar

B. ter Brugge

Wij hebben kortgeleden 4 eetkamerstoelen gekocht. De prijs/kwaliteitverhouding is meer dan goed. We zijn er dan ook super blij mee.

Prijs/kwaliteitverhouding

Het was goed

Ze waren zeer vriendelijk

Super netjes geholpen vanaf de eerste keer dat ik binnen stapte. Er werd de tijd genomen om mee te kijken naar welke mogelijkheden er waren voor een nieuwe bank. Alle soorten stoffen werden getoond,...

Klantvriendelijkheid en service

Helaas kwam mijn bank een paar weken later binnen dan werd aangegeven. Hierdoor had ik mijn oude bank te vroeg verkocht en had ik een paar weken geen bank. Dit is natuurlijk iets minder, maar misschien is het lastig om hier iets aan te doen ivm onvoorziene omstandigheden.

Zie sterke punten/verbeterpunten.

Fijne en mooie producten die snel leverbaar zijn.

Medewerkers onaardig, onprofessioneel en communicatie moeizaam. Geen vriendelijk ontvangst en geen fijn contact, geen toelichting over het product. Zou deze winkel voor de producten aanbevelen maar niet voor de service. Bij het magazijn wel vriendelijke en meewerkende werknemer.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Goedendag,

Bedankt voor het invullen van de review.
We vinden het vervelend om te lezen dat u het bezoek in onze winkel als onvriendelijk heeft ervaren.
We zouden u willen vragen contact op te nemen met de winkel zodat we uw review kunnen bespreken.

Profijt Meubel Naaldwijk

Prettig geholpen en tips gekregen nadat wij onze keuze hadden gemaakt.