Cassandra

Ik kreeg een heel ander tafelblad en kreeg niet eens een te goed bon terug omdat ik de tafel in de winkel had besteld en niet online. Ze steken het dan op jou en zeggen dat het product kan afwijken... Ik kreeg een heel ander tafelblad en kreeg niet eens een te goed bon terug omdat ik de tafel in de winkel had besteld en niet online. Ze steken het dan op jou en zeggen dat het product kan afwijken van het showroom model omdat het een natuurlijk product is. Wat ik begrijp, maar waarom zet je dan een showroom model neer zonder bijna geen oneffenheden. Ik heb 9 en een halve week op mijn tafel moeten wachten en schrok mij kapot toen hij binnen was. Ik heb gevraagd waarom ze niet beter laten zien in de showroom hoe exstreem de oneffenheden in de tafelbladen kunnen zijn. Toen werd er gezegd dat ze dit beter in de winkel zullen oplossen waar ik dus niks aan had.
Regelmatig gebeld maar werd niet meer opgenomen of er werd gezegd dat er geen tijd was omdat er klanten aan de balie stonden. Klanten die dus al betaald hebben en niet te vreden waren zijn niet belangrijk meer.

Probeer eens moeite te doen voor de klanten. En wees oprecht met jullie klanten.

Mijn ervaring is niet op alle punten goed.

Leuke meubels.

Communicatie - Leveringsproblemen - Montage problemen.

In de winkel netjes, goed geholpen. Alleen is ons niet verteld dat als de bank thuis bezorgd werd wij die zelf in elkaar moesten zetten. wat niet mee valt als je 75+ bent, heel jammer.

nvt

zie eerder commetaar

Corinda

Leuke meubels.

Leuke meubels, veel keus.

Mijn hoekbank werd verpakt geleverd en niet in elkaar gezet. Zelfs de poten moest ik zelf bevestigen en dit ging moeizaam. Dit was in de winkel niet gemeld. Mijn tip voor klanten: Ga na of meubels... Mijn hoekbank werd verpakt geleverd en niet in elkaar gezet. Zelfs de poten moest ik zelf bevestigen en dit ging moeizaam. Dit was in de winkel niet gemeld. Mijn tip voor klanten: Ga na of meubels in elkaar worden gezet. Voor de winkel: Dit hoort vooraf gezegd te worden!

Sven Janssen

Goede service in de winkel. Product ondermaats

Goede informatie en hulp in de winkel

Producten beschadigd bij levering. Feedback duurt allemaal erg lang.

Jan

Heel goed.

klantvriendelijk en deskundig

Prijs-kwaliteit

Online volgsysteem wat uitgebreider. Vooral dag van bezorging. Heel de middag thuis gewacht.

Netjes geholpen in de winkel. En ook bij het afhaal punt netjes geholpen.

Prijs/kwaliteit

Erg fijn en erg goed geholpen.

Ook hier is de mens datgene wat een bedrijf is en maakt

Linda de Graaf

5 maanden wachten op de bestelde artikelen waar je dan ook nog zelf achteraan moet bellen is een grote teleurstelling

Leuke meubelen op t eerste gezicht

Klantvriendelijkheid is niet aanwezig nadat de bestelling is geplaatst, zelf moeten bellen nadat de levering na 4 maanden er nog steeds niet is en dan te horen krijgen dat er vertraging is waardoor... Klantvriendelijkheid is niet aanwezig nadat de bestelling is geplaatst, zelf moeten bellen nadat de levering na 4 maanden er nog steeds niet is en dan te horen krijgen dat er vertraging is waardoor er nog langer gewacht moet worden. Niets aan te doen, schuld van de leverancier is dan het antwoord en daar moet je het mee doen. Ik kan wel wat dingen bedenken waaruit zou blijken dat de klant gewaardeerd wordt