Goede prijs kwaliteit verhouding. De prijzen kunnen laag blijven, doordat je zelf veel moet en kan doen, bijv. zelf internet checken ivm bestelling, zelf afhalen bestelling en datum en tijd...

De goede prijs- kwaliteit

Voor ouderen is service erg belangrijk. Wanneer iemand niet of weinig vaardig is met de computer is dit een struikelblok, bijv. Kijken of bestelling geleverd is en het inplannen van ophalen of bezorgen via internet, etc.

Prima in relatie tot prijs/kwaliteit/service.

n.v.t.

n.v.t.

Dekker

Zeer slecht. Bank besteld op 4 januari en geschatte levertijd zou 10 weken max zijn. Medewerkster in winkel zei dat we zelf de status van de bestelling in de gaten moesten houden online. Dit gedaan...

Groot soort assortiment met veel keuze. Leuke prijs.

Communicatie tussen klant en verkoper.

Alle tijd om eerst zelf te kijken

op vragen gelijk antwoord en gelijk kijken of iets in voorraad is.

Ga zo door

Lees kopje verbeterpunten en tips

Inlevingsvermogen. Jullie gebrek daar aan..

1. Jullie moeten meer tegemoet komen als de lever tijd uitloopt. Het zou ongeveer 10 weken duren. Uiteindelijk In totaal 15 weken ongeveer moeten wachten.. geen tegemoet komming en geen verontschuldiging gekregen niks.
2. Ook zouden we de bank mee krijgen in een bus. Uit eindelijk was er alleen een aanhanger. Hierdoor moesten wij rond vragen bij iedereen die we kennen of ze een auto hadden met trekhaak en of we de auto mochten lenen. Want wij hebben geen auto met trekhaak..

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de review, spijtig genoeg heeft u ons negatief beoordeeld. Graag ontvang ik van u uw ordernummer, zodat ik kan achterhalen waar uw negativiteit vandaan komt. Dit kunt u sturen naar info@profijtmiddelburg.nl
Wij streven er naar om alle klanten tijdig te informeren wanneer er onverhoopt een levering uit loopt, waar dit bij u is misgegaan kan ik traceren na ontvangst van uw ordernummer.
Wat betreft het gebruik van de leenbus, deze kan uitsluitend op reservering gebruikt worden. Hierdoor kan het weleens voorkomen dat het op een bepaalde dag of tijdstip niet meer mogelijk is omdat deze voor andere klanten is gereserveerd.

In afwachting van uw ordergegevens,
Verblijven wij

Profijt Meubel Middelburg.

Bakker

Ik heb 3 maanden op een lamp gewacht. Toen de lamp eenmaal binnen was heb ik een uur staan wachten. Omdat ze hem niet konden vinden. 2 keer probeerde ze de verkeerde lamp mee te geven. Toen ik vroeg...

Als er klanten staan te wachten. Is het misschien belangrijker de klant te helpen i.p.v. de keuken op te ruimen

Reactie Profijt Meubel Middelburg:

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor het invullen van de Review. Helaas heeft u onze winkel met een negatief gevoel verlaten, wat wij zeer betreuren. Graag zou ik van u wat meer informatie ontvangen over uw ervaring. Kunt u mij aangeven welke dag u de lamp heeft opgehaald en heeft u een ordernummer voor mij, dit kunt u doorsturen naar info@profijtmiddelburg.nl
Zo kan ik bekijken waar dit is mis gegaan om dit met de betreffende medewerkers te bespreken.
In afwachting van uw reactie,
met vriendelijke groeten
Profijt Meubel Middelburg.

Met mijn oma samen voor haar een nieuw bankstel uitgezocht. Verkoopster had heel veel geduld, liet heel veel mogelijkheden zien.

Niet opdringerig, veel geduld

Goede ervaring

prijs/kwaliteitverhouding is goed

van der. Vliet

Best mooie meubelen

Geen aanbetaling van 25% en wanneer een bank bezorgd wordt verwacht je niet dat hij zo gedropt wordt zonder uit de verpakking te halen en in elkaar te zetten

E. de Krom

Op 18-12-2018 een Satriani vitrine/bergkast, Satriani smalle hoge kast en bijbehorende Satriaini led-verlichting tbv vitrinekast gekocht. Direct werd mij verteld dat de led-verlichting niet...

nvt

Onderlinge communicatie tussen winkel en afhaalmagazijn verschillen van elkaar. Hou de klant op de hoogte vwb leveringen/wachttijd ipv geen bericht.