Ik heb hoekbank gekocht van uit de vooraad helaas verkeede maat dat ik de ik annuleren mijn geld terug
Moet 30%van de aankoop prijs betalen
Vindt dit niet kloppen
Wie heeft hier...
Moet 30%van de aankoop prijs betalen
Vindt dit niet kloppen
Wie heeft hier ervaring van!!!!

Geen kant vriendelijk

Klant serieus nemen

Goede ontvangst en vakkundige uitleg van verkoper

verkoper heeft ons prlma geholpen

Wij zijn op een prettige manier geholpen met de aankoop van onze bank.

Het assortiment is ruim en overzichtelijk.

E. van der Linden

Zeer klantvriendelijk, prima adviezen en uitstekende afhandeling van de aankoop van onze bankstel, stoel en salontafel.

Prima ontvangst, duidelijke uitleg, nette offerte en uiteindelijk een prima deal overeengekomen. Ook het trackingsysteem werkte prima.

De levertijd van zowel het bankstel als ook de salontafel was wat aan de lange kant. Maar daar waren we vantevoren netjes over ingelicht.

JHM Mombarg

G.oede ontvangst en prima geholpen

toch flexibel met levering.

kijk de papieren goed na voor het bezorgen.

Alles netjes op gelost

Vriendelijk en behulpzaam personeel neemt de tijd voor de klanten en geeft deskundig en eerlijk advies.
Ik heb bij de winkel in huissen al mijn nieuwe meubels en hoekbank gekocht Ben er super blij met!

Fab

Heb al vaker daar wat gekocht,zeer vriendelijk en luisterend personeel.
Echt een aanrader.

Vriendelijk geholpen,en luisteren naar de klant .tegenwoordig ver te zoeken in winkels.
Ben prima geholpen en is zeer aan te raden,bij profijt wat te kopen.
Prima service,

Onze ervaring is zeer goed met Profijt Meubel Huissen. De medewerkers zijn klantvriendelijk en deskundig .

Kwaliteit en deskundigheid van het personeel