R. Hendriks

Ik heb een bank bij u gekocht. Viel toen hij eenmaal thuis was erg tegen. Zit heel hard. Balen maar heb hem zelf gekozen.

Ik moet bij alles wat bezorgd wordt extra betalen. Is vervelend als je eerst iets kiest voor een bepaalde prijs en er komen dan bezorgkosten bij

Iets duurder en dan incl. Bezorgen

Agović

Wij hebben een bank gekocht bij profijt meubel hoorn. We zijn tevreden over de dame die ons geholpen heeft.

Verkopers komen meteen naar je toe bij binnenkomst. Dat was onprettig, je voelt je haast gedwongen om een verkoper bij je te hebben.

Jacco

Prima ervaringen. Leuke meubels, vriendelijk en behulpzaam personeel, de prijzen vielen ook mee. Ik krijg veel complimenten voor de hoekbank, eetkamer stoelen, eetbank en fauteuil. 1 stoel...

Ik vond er een goede collectie (hoek)banken. Er waren er meerdere die aan mijn eisen voldeden. Ook waren er bijzonder veel soorten stof die voor bijna elke stoel of bank te kiezen waren.

Ik had graag wat korting gekregen omdat ik meerdere producten kocht ;)

Nico stap

Wij waren hier via vrienden en het zach er prima uit.

nee het was prima.

ik zou het niet weten.

Kelly Slijkerman

De verkoper was erg vriendelijk en nam goed de tijd voor ons( hierdoor gingen ze een uur later dicht).
De verkoper had er veel verstand van en dacht goed mee over wat wel en niet zou kunnen!

MG Jong

Gewoon lekker alles bekijken zonder gezeur en met een lekker bakkie koffie erbij...

Peter Meijer

Aankoop van een nieuw bankstel

Vriendelijkheid en kennis

Ongetwijfeld de bezorging.
Tip is om een goede bezorging aan te bieden.
Dat nu bij de bezorging het bankstel midden in de kamer is gezet vind ik slecht. Al zou men voor die prijs het product uitpakken en de emballage meenemen dan is het al beter. Men heeft geen tijd om het geleverde product te onderzoeken op gebreken.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Beste meneer / mevrouw Meijer,

Bedankt voor uw review.

Voor het bezorgen kunt u kiezen uit verschillende opties.
Één van de opties is de excellent bezorging waarbij de goederen uitgepakt en geplaatst worden en het verpakkingsmateriaal weer met de bezorgers mee gaat. Hier betaald u echter extra voor.
U kunt dit nog terug lezen in de bezorgprocedure die u destijds van ons heeft gekregen.

Wij wensen u veel plezier van uw Fontino Hoekbank.

Profijt Meubel Hoorn

Jong

In de winkel werden wij vriendelijk en goed geholpen. Helaas dat wij de spullen kregen viel het ons wat tegen. De kast was niet volledig met schroefjes/boutjes. En de tafel pasten de poten gewoon...

De tafel was op het moment van ophalen 50 euro goedkoper dan in onze offerte. We kregen de tafel ook goedkoper. Erg netjes!

Meubels misschien controleren of alles er bij zit en of het wel past. Uiteraard kan je dit niet verlangen maar wij baalde er zeer zeker van we hebben gewoon goed betaald hiervoor.

Reactie Profijt Meubel Hoorn:

Geachte meneer / mevrouw Jong,

Bedankt voor uw review, vervelend dat er pakketten incompleet waren, onze excuses daarvoor.
Wij hadden dit natuurlijk ook graag voor u opgelost.

Wij wensen u verder veel woon plezier met de Yumali Meubels.

Profijt Meubel Hoorn

Arnold Appelman

Onze ervaringen zijn heel goed, zoals zal blijken uit de onderstaande waardering.
De mogelijkheid tot huur van aanhangwagen of zelfs bus is fantastisch.

Afhalen wanneer het ons uitkwam met huur van grote bus. Perfect!

vrolijks

Uiterst vriendelijk , duidelijke uitleg en je word behandelt zoals een klant behandeld hoort te worden

Ja er word tijd voor je genomen !

afleverleren ging niet helemaal zoals beloofd