a.j. Schmidt

Levering 2schroevjes bij de onderpoten van het Bankstel zijn er niet monteerd dus van ons eigen Rekening schroefjes bij op halen en monteeren.

Deskundige advies winkeluitstraling en klantvreindlijkheid heel good

bij levering horen alle materialien erbij te zijn.

Stummel

Prima.

Service,leen aanhangwagen.

Nee prima zo

Leuke,gezellige winkel met vriendelijk personeel

Smit

Waardeloos! Na een vertraging van ruim vier weken op de levertijd ook nog eens de meubels een week later afleveren. Vervolgens eindelijk de meubels binnen waar je op zit te wachten, past het echt...

Fijn advies, wordt met je mee gedacht.
Interessant assortiment

Door gebrek aan magazijn bij dit filiaal mag je absurd lang op je meubels gaan wachten.
Van de levering uit Groningen moet je niet veel verwachten, ze plannen wanneer het hun uit komt. In overleg een tijdstip verzetten is amper mogelijk als je niet "op de route" ligt. Ik heb in totaal 7x een vrije dag op moeten nemen, omdat meubels geleverd zouden worden. Waarbij vervolgens de levertijd wordt veranderd.

Meubels passen niet goed in elkaar, gaten zijn scheef.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Beste mevrouw Hakvoort,

In april heeft u bovenstaande review geplaatst. Het spijt ons dat er destijds problemen waren met het monteren van de tafel. Na het plaatsen van de recensie hebben wij telefonisch contact met u gehad en een week later een goede tafel bij u geleverd, waarmee wij hopen u een passende en snelle oplossing te hebben geboden.

Graag zien wij u in het vervolg wederom in onze winkel om u een nieuwe en mogelijk positievere ervaring te geven.

Verder wensen wij u veel plezier toe met u

Met vriendelijke groeten,

PROFIJTMEUBEL HOOGEVEEN

Stephan

Ruben

Wij zijn goed geholpen, duidelijk advies en voorbeelden hoe we onze bank bijvoorbeeld konden samenstellen

Klantvriendelijk, erg behulpzaam

Levertijd meubels. Begin januari meubels gekocht/besteld. Afleverdatum is begin april maar er is nog vertraging gemeld... Bizar lang

Gruppen

Heel leuke ervaring vriendelijk personeel.

Het bezorgen en inelkaar zetten van meubels is veel te duur vergeleken bij andere winkels.

J.Bakker

Plezierig en correct

kwaliteit/ prijs verhouding.

Nico v.dr.Klok

Een prettige winkel ,met vriendelijk personeel die rustig de tijd nemen voor de klant.
In het verleden al aankopen bij hun gedaan,en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid.

Het personeel is niet opdringerig,en geeft je rustig de tijd om rond te kijken.

Winanda

Goede dienstverlening in de winkel en goede bezorg service