Herman Beukeveld

Hallo.
Bij de aankoop van de stoel was alles prima.
Alleen maar hopen dat er niets aan kapot gaat want dan is het ineens over met de snelle service en klantgerichtheid.
Ben haast...

Bij de aanschaf was alles goed in orde bij jullie

De reden dat ik jullie niet aanbeveel is alleen maar omdat ik geschrokken ben van jullie slechte reparatie service.

Reactie Profijt Meubel Hoogeveen:

Geachte heer Beukeveld,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Hoogeveen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Het spijt ons te lezen dat u al een tijd met een kapotte stoel zit. Zoals reeds bij u bekend wachten wij op levering van het 2e onderstel die, zoals u op 20 februari jl. aan ons meldde, ook vervangen diende te worden. Na ontvangst van het 2e onderstel maken wij zoals afgesproken een afspraak met u om beide onderstellen bij u thuis te vervangen.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel plezier toe met uw nieuwe aankoop.

Met vriendelijke groeten,

—//

A breidenbach- halbersma

Service

nee

De verkoopster in Hoogeveen gaf een heel goed advies. Begrijpt precies wat de klant wil!!

Goed advies bij aflevering over in elkaar zetten van de stoel.

n.v.t

Fijne verkoopster. En mooie meubelen gekocht. We zijn zeer tevreden.

Er valt niet te onderhandelen.
De prijs is de prijs en daar worden geen uitzonderingen op gemaakt.

levertijd vond ik lang

E. Folkers

Zeer goed vriendelijk en deskundig een goede ervaring

J. van Engelen

Hele positieve ervaring
Dhr. Poker reageerde steeds heel snel op e-mails en regelde de dingen precies zo voor me als ik hem vroeg.

Alles is mogelijk

Keurig nette winkel .

alle meubelen staan heel mooi en verzorgd uitgestald in de winkel zodat je een goed inzicht hebt hoe je een kamer kan inrichten.