Voelde ons op ons gemak en hadden snel besloten wat wij wilde kopen

De levertijd mag best wat sneller

Zeer vriendelijk personeel en deskundig

Zie hieronder

Bij afleveren iets meer tijd nemen voor uitleg over installatie. Als we niets hadden gevraagd hadden de heren de spullen binnengezet en waren vertrokken. Aardige mannen, overigens, daar was niets mis mee.
Hebben jullie een betaalde 'installatiedienst'? Zo ja, ik wist het niet, aanbieden bij aankoop?
Adverteren met 'uit voorraad leverbaar' en dan tot de conclusie komen dat dat alleen geldt voor dat ene model in die kleur...enz. waarna je toch maanden moet wachten.

Prijs-kwaliteit verhouding is altijd goed.

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Bij ProfijtMeubel zijn veel artikelen uit voorraad leverbaar. Helaas zijn niet alle uitvoeringen van een voorraad artikel uit voorraad leverbaar wegens de grote verscheidenheid aan mogelijkheden qua configuratie. Hierbij is de denken aan de verschillende varianten qua stof, stofkleur, contraststiksel in verschillende kleuren, andere bies, wielen/poten, handgrepen, zitcomfort etc.

Wij bieden inderdaad een extra uitpakservice waarbij wij ook de wielen, poten, handgrepen e.d. plaatsen. Conform uw verkooporder was er bij de verkoop een zelf uitpakservice besproken.
Wij bieden u onze excuses aan wanneer wij bovenstaande tijdens uw bezoek aan onze winkel niet duidelijk hebben gecommuniceerd en/of besproken.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN

J. Veenstra
(verkoopleider)

Goed en deskundig met mooie spullen

x

Goed advies gekregen van de verkoper in een prettige sfeer en laat ons ook even alleen zodat we er ook even overleggen kunnen en helpt ons daarna weer goed met de uiteindelijke keuze.

Deskundig advies goed geholpen.

Hannie Smelt

We zijn erg tevreden met de gang van zaken bij U Bedrijf.
Heel klantvriendelijk !!!
En blij met onze aankoop .
Dikke pluim !šŸ˜Š

Vriendelijk personeel !

Edo Heeren

Nou je kon rustig naar de meubelen kijken geen opdringerig verkopers en voor advies kon je bij hun terecht

Nou door dat wij meer meubels hadden gekocht moesten we toch wat lang wachten i.v.m administratieve zaken dan had een kop koffie of thee wel even gesmaakt het net even dat stukje service

Had een tafel gekocht en gelijk mee genomen maar er zaten fabrieks fouten in heb hem teruggebracht en kon gelijk een nieuwe meenemen omdat het op vooraad was dat was wel prettig

Hm Velleman

Dat was goed.

Heb ik niet

Weet ik niet

Renate van der Sluis

Bank gekocht

Bij het bezorgen, verpakkingsmateriaal mee terug nemen. Zo kan de klant ook zien of er beschadigingen zijn ontstaan bij vervoer.

Redelijk

Wat ik heb gemist is van te voren ingelicht worden dat je de meubels zelf in elkaar moet zetten

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Geachte heer/mevrouw,

Bij Profijt Meubel begrijpen wij dat u uw huis snel wilt inrichten, liever vandaag dan morgen. Wij zorgen ervoor dat veel van onze meubelen uit voorraad of snel leverbaar zijn. Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen of zelf ophalen, en u kunt op afspraak gebruik maken van onze aanhanger en/of bus. Tegen een kleine vergoeding kunt u de meubelen thuis laten bezorgen, laten uitpakken en/of laten monteren. Uw keuze van deze opties wordt door ons vastgelegd op de verkooporder.

Indien bovenstaande niet duidelijk (of niet) aan u is gecommuniceerd bieden wij u hier onze excuses voor. Dit nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL GRONINGEN

J. Veenstra
(verkoopleider)

Vriendelijk te woord gestaan.

Goede service vind ik het gratis bezorgen van meubelen. Logisch dat er kosten aan verbonden zijn maar verwerk die
gewoon in de verkoopprijs.
Het aanbieden van een kopje koffie had ik wel op prijs gesteld.

Plezierige, geduldige verkoper.