Prima de bank en stoel waren er erder dan was afgesproken kon nog even in de opslag blijven super

service super

Alles ging voorspoedig

Bastiaan

Prima service, mooie kwaliteit, vriendelijk personeel, denkt ook met je mee.

Er werd bij het bestellen van de stoel gezegd dat we rekening moesten houden met een x aantal weken,, dit bleek 3 weken korter te zijn. Ook was de service helemaal prima. Vriendelijk personeel en we kregen zelfs een koekje van de bakker (tijdens het wachten) toen de medewerkster de factuur ging maken. Erg attent.

Er werd ons verteld dat je via een inlogcode en je klantnummer kon zien wanneer het artikel geleverd werd, dit is helaas nooit zichtbaar geweest, er stond geen aantal weken. Als dit in de winkel gezegd wordt, is het wel handig dat het ook werkt.

Hans duiker

Ik liep er naar binnen.om te kijken of er nog iets te zien was.waar ik in geïnteresseerd was en was er vrijwel direct geslaagd.een groot sortiment
En nog niet eens zo duur.kan ik iedereen...

Je krijgt een goed advies in de winkel.

Prima advies gekregen.

Bij het bezorgen is het erg jammer dat je alles in elkaar dient te zetten en dat je dus ook met al het karton blijft zitten, dit zou erg prettig zijn en een zeer goed service als dit ook wordt gedaan. Dan is nl. het totale plaatje compleet en ook perfect.

Op een prettige manier een fijne relax fauteuil gekocht. De aftersale was geweldig.

Uitstekende after sale!!

Chantal pelt

We werden goed geholpen door de medewerkers van de winkel, erg bekwaam en eerlijk.

We waren al in veel meubel winkels geweest maar ik denk toch dat de sfeer en uitstraling van de winkel en de medewerkers ons heeft over gehaald.

Ik persoonlijk vond het jammer dat de status van bestelling niet iets gedetailleerder was rond het einde vd 10 weken. Onze bestelling zou in week 42 verwacht worden en het zou mooi zijn als je in week 42 inlogt en je status bekijkt dat er een dag bij staat wanneer ze aankomen in het desgewenste filiaal.

Goed.

Prijs, voor ons probleem de pootjes er onder te plaatsen, oudere mensen moeten dit laten doen, wat extra kost.

Meenemen oude meubel.

Zeer goed!
We gingen zonder verwachting dat we zouden slagen bij dit bedrijf naar binnen. Hadden daarvoor al best wat meubelzaken afgelopen waar we niet konden slagen voor de aankoop van een...

Prima geholpen enige nadeel vind ik dat je alles zelf in elkaar moet zetten

goed opgestelde winkel.

verpakking van de kast was open dat geeft argwaan of alles er wel in zal zitten