Ben Chr. Tieben

Ruim opgezette showruimte, vriendelijke medewerkers/goede adviseurs en goede afwerking van de bestelling.

Zie bovenstaande

niet direct

Lentjes

Prettig geholpen door verkoper,gemoedelijke sfeer, mooi assortiment.

Je wordt gemoedelijk geholpen,door verkoper cees ,goede uitleg over product en niet opdringerig.(heel belangrijk voor ons.

Nee ,prima zo.

Je word er goed en vriendelijk geholpen.

Dat ze moeite voor je doen ook al weet je niet goed wat je wil.

Oke

Snelheid

J. Van Langen

Prettig geholpen. Fijn dat medewerker mee denkt bij de aanschaf

Open en eerlijke medewerker

Bezorgen tegen eventuele meerprijs

Ruud Kremers

Profijt Doetinchem een hele mooie en ruime winkel, goede sortering van degelijke meubelen
Samen met het deskundige personeel en wat ook meetelde de koningsdagkorting was ik er al heel snel van...

Klantvriendelijk personeel

Niet nodig

Met mijn moeder, een dame op leeftijd, keurig geholpen in de winkel.

Klantvriendelijk

De levertijd is behoorlijk en als het dan ook nog vertraging oploopt, daar wordt geen enkele klant vrolijk van.
Ik zou een ruimere levertijd aanhouden of een kleine tegemoetkoming geven als er vertraging optreedt.
Misschien dan bezorgen ipv afhalen kan ook een geste naar de klant zijn.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review en uw positieve aanbeveling. Op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Wij nemen uw advies ter harte en zullen dit intern bespreken. Graag nemen we even contact met u op om het te bespreken.
Wij wensen u uiteraard alsnog veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Bulten

Prima geholpen door verkoper. Service is goed, alleen moesten we erg lang wachten ,ruim 3 maanden, voor we genieten konden van onze aankoop. Tweemaal heeft Profijt Meubel contact met ons opgenomen,...

Er hangen grote labels aan bepaalde meubels , dat ze direct leverbaar zijn. Achteraf blijkt dat niet te kloppen. Verder alles okay!

Misschien iets meer contacten met de fabrikant en leveranciers van de meubelen, zodat klant niet onnodig lang zou moeten wachten.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review en uw positieve aanbeveling.
Hartelijk dank voor uw compliment en verbeterpunt, op deze manier kunnen wij ons telkens blijven verbeteren.
Wij vinden het spijtig dat uw bestelling meer tijd in beslag heeft genomen dan gepland, wij zullen dit intern bespreken.
Naar aanleiding van uw opmerking hebben we de controlefrequentie van de 'direct leverbaar labels' direct verhoogd.
Fijn dat u contact heeft gezocht en ons daarbij geattendeerd heeft op de informatie m.b.t. de levering.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Hele goede service

Goede kennis over de collectie

Mag wel minder druk bij de ingang van de winkel, is altijd erg druk. (Profijt Doetinchem)

Complimenten voor diegene die de telefoon op nam. (Zie bij verbeter punt)

Ja, de levering duurde langer dan de geplande 12 weken. Ook al kan Profijt hier niks aan doen was het handiger/ verstandiger of beter geweest als profijt zelf contact had opgenomen ( desnoods via de mail) ipv afwachten tot de klant zelf contact opneemt met de vraag hoe het zit.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review en uw positieve aanbeveling!
Hartelijk dank voor uw compliment en verbeterpunt!
Spijtig dat uw bestelling meer tijd in beslag heeft genomen dan gepland. Normaliter stellen wij onze klanten hiervan direct op de hoogte, wat hierin is misgegaan zullen wij intern bespreken. Fijn dat u contact heeft gezocht en ons daarbij geattendeerd heeft over de informatie m.b.t. de levering. Bedankt voor uw begrip!