Geert Hubbers

Goed personeel fijne 0mgang en deskundig advies.

Han

Mooie winkel waar we goed geholpen zijn bij de aankoop van onze stoelen. Alleen was de levertijd wat langer als van tevoren aangegeven.

Mooie winkel met mooie meubels. Nette medewerkers.

Bij de "All in house Service" werd gezegd dat de meubels geĆÆmpregneerd zouden zijn. Bij het afhalen kregen we een setje met spullen mee, en bij navraag bleek dat we het zelf moesten doen. Dit had er wel even bij vermeld mogen worden.

Ada

Fijn personeel hebben alle tijd voor je.

Tijd voor je. Word niets afgeraffeld.

Kuenen

Prima geholpen ben zeer tevreden

W.J.M. Cuppers

Prettig geholpen. Wij werden voorzien van een goed en deskundig advies. De afwikkeling van de leveringstermijn was uitstekend. Er was bij het ophalen van de goederen een aanhanger beschikbaar die...

Ja er was een deskundig persoon in de winkel voor advies. De afwikkeling van de aankoop was goed en duidelijk.

nee

Ik heb eetkamerstoelen aangeschaft en goed advies gekregen over de mogelijkheden en nazorg.

Snelle levering en mogelijkheid tot later ophalen.

Als je binnenloopt mogen de medewerkers je wel aankijken als ze niet met andere klanten bezig zijn.

hansliebrand

We hebben heel lang moeten wachten op onze stoelen 8 weken kleine korting gekregen...mocht ook wel

aan de levertyd houden gr

Stella Spies

Wij zijn een frequente klant bij profijt. altijd onder de indruk van de productkennis, en de klantvriendelijkheid.
Personeel weet soms nog welke meubelen je al bij hun gekocht hebt.

kennis

ga vooral zo door

We zijn keurig geholpen. Er is een mooi assortiment aan artikelen. Dus prima in onze ogen.

Span

Veel keus en goed geholpen