Jeroen Oomens

Zeer klantvriendelijk en service gericht.

Zeer klantvriendelijk en service gericht.

Donker

Wij hebben een goede bank bij ze gekocht.
We zijn erg blij met de kwaliteit van de bank.

Afspraak nakomen wanneer de bank binnen zou zijn.
Standaard een prijs maken inclusief bezorgen.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! Leuk dat u voor een goede bank bij ons uw keuze heeft kunnen maken. Onze prijzen zijn gebaseerd op het meeneemprincipe. U kunt de artikelen zelf vervoeren, waardoor de prijzen aantrekkelijk blijven. Bezorgen is wel een mogelijkheid, dit besteden wij uit! Bezorgen neemt ten alle tijden extra kosten met zich mee die wij u willen besparen. Bestellen van artikelen kan altijd wat meer tijd in beslag nemen, wij streven ernaar om in een korte periode uw bestelling bij ons binnen te krijgen. Excuses dat uw bestelling langer de tijd nodig heeft gehad dan gepland. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag weer in onze winkel verschijnen.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

R.W.Bean

Wij hebben heel goede ervaringen met Profijt Meubel Doetinchem, zowel de bejegening in de winkel als de service.

De afhandeling van de schade was zeer goed.

Vriendelijk en deskundig personeel

het aanbieden van een kop koffie/cappuccino op de bank van onze keus.

ja.
ze hadden er ons bij de kassa op kunnen wijzen dat ze ook vilt verkochten.
in lange stroken zelfs, we wisten niet eens dat dit bestond.
(gelukkig had ik nog even tijd van rondkijken waarbij ik ze ontdekte)
deze waren precies op maat te knippen.

Karin Rougoor

We zijn erg goed geholpen, men liet ons eerst rustig rond kijken en gaf uiteindelijk een goed advies bij de keuze

klantvriendelijk in de winkel en zeer behulpzaam bij de afhaal, was erg welkom omdat ik 8 eetkamerstoelen moest meenemen.

geen verbeterpunten, maar dit niveau volhouden is ook al een hele uitdaging.

Annie Stift- Tiemissen

Vindt alleen jammer dat we zelf de bank hebben moeten behandelen tegen vlekken. Ik vind dat toch een minpunt en als service wel gedaan kan worden.

Wat ik hierboven heb vermeld. Verder geen op of aanmerking.

Maichel

Ben erg goed geholpen ze hebben meubels gepakt omte kijken of alles wel paste bij elkaar enzo en heb eerlijk advies gekregen naar mijn mening

Het alles eraan willen doen om
Een klant de indruk te geven hoe de spullen zijn alles bij elkaar pakken en zetten

Yvonne klein Tank

Zeer deskundig en fijn geholpen!! Blij met het eindresultaat!!

Stoel was perfect verpakt!! Zo voorkom je beschadigingen! Helemaal prima zo!!

Nee, ga vooral zo door!!

Ik ben goed geholpen. Mijn vragen zijn goed beantwoord.

De desbetreffende verkoper heeft mij goed geholpen en goed meegedacht over mijn situatie en wat daar het beste bij past.

Bij mijn eerste bezoek is een offerte gemaakt voor de bank met 'All in House Service'. Bij mijn tweede bezoek heb ik de bank besteld, maar bleek deze met de 'All in House Service' toch duurder te zijn dan mij de eerste keer was verteld.

Wij zijn keurig behandeld in de winkel en de levering is gegaan zoals afgesproken. wij zijn dus zeer tevreden.