Aardige verkoopster.service gericht kan het beter,namelijk een bezorgdienst ontbreekt.

Bezorgdienst.kan prijs technisch makkelijk bij de prijs in.wieltjes ook al gemonteerd in stoelen leveren.

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw review!
Goed om te lezen dat u ons aanbeveelt. Wij hanteren een meeneemprincipe en kunnen daardoor onze artikelen voor zeer mooie prijzen aanbieden. Bezorgen is een mogelijkheid, dit besteden wij uit! Onze klanten kunnen dan zelf bepalen of ze de artikelen zelf willen ophalen. Bezorgen neemt ten alle tijden extra kosten en tijd met zich mee die wij onze klanten willen besparen.
Om te voorkomen dat er schade aan wielen/poten komt tijdens het vervoeren, worden deze altijd los bij het artikel geleverd.
Wij hopen u hierin wat duidelijkheid te hebben mogen geven, en zien u uiteraard in de toekomst graag weer terug in onze winkel.
Wij wensen u veel plezier van uw aanschaf.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Mooi assortiment en vriendelijk

snellere levering

Reactie Profijt Meubel Doetinchem:

Bedankt voor het schrijven van uw positieve review! Leuk dat u bij ons bent geslaagd en ons aanbeveelt. Door de vele mogelijkheden en opties kan het voorkomen dat artikelen besteld moeten worden. Bij veel vraag naar een specifiek artikel kan het gebeuren dat het tijdelijk niet uit voorraad leverbaar is. Bestellen neemt altijd wat extra tijd met zich mee. Het voordeel is wel dat u het artikel helemaal naar uw eigen wensen kan aanpassen, dat maakt uw aanschaf extra uniek.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet,
Het team van Profijt Doetinchem

Prima!

Voor Profijtmeubel zelf niet maar voor de leverancier wel. Als er een leveringsdatum wordt afgesproken, houd je hier dan aan en lever niet twee weken later. Ik had mijn oude bank verkocht in de afgesproken week. De nieuwe bank werd dus twee weken later geleverd. Niet fijn dus. Twee weken op een slaapbankje gezeten.

Fijn en goed geholpen

prijzen zijn goed

niet

Hanneke

Top verkoopster die eerlijk is en je echt helpt. Niet van even verkopen. Ook naar 3e keer gewoon weer rustig helpen en tijd voor je maakt.

Goede verkoopster.

Ulbe de Jong

Vriendelijkheid en snelle levering

De service staat hoog in het vaandel

Meer buiten licht betreft voor de kleur stelling van uw producten.

Goede ervaringen

Goed advies

Betere uitleg afhalen meubels

Meerbeek

Goede sortering in betaalbare prijsklasse. Winkel leuk ingericht. Personeel neemt de tijd.

Personeel waar wij mee te maken hebben gehad is geduldig, klantvriendelijk en neemt de tijd.

C Schut

Goede afhandeling

Opvang personeel uitstekend

Alle ,,hout,, onderdelen merken met een sticker No 1 enz maakt het zelf monteren een stuk eenvoudiger.