Prima advies. hele vriendelijke verkoper

goed bereikbaar

zou fijn zijn als verpakking voor impregneren groter is en meer flacons voor nogmaals impregneren en minder flacons voor vlekverwijderen. en als hier ook een spuitmond op kan

Jeannette Heinrichs

Betaalbare produkten, vriendelijk personeel

Prijs/kwaliteit en vriendelijk personeel

Schip

De levering was verkeerd afgesproken..ik woon op 1 hoog en op de afleverbon stond begane grond..dus heb zelf met mijn slechte rug mee moeten tillen met gevolg dat ik de andere dag niet kon gaan... De levering was verkeerd afgesproken..ik woon op 1 hoog en op de afleverbon stond begane grond..dus heb zelf met mijn slechte rug mee moeten tillen met gevolg dat ik de andere dag niet kon gaan werken ivm mijn rug

?

Beter naar de klant luisteren..begane grond is begane grond....geen 1 hoog

Richard

We hebben een hoekbank gekocht bij Profijt en dit is ons goed bevallen. We werden snel en adequaat geholden. De verkoper nam echt de tijd voor ons en ook was er ruimte om over de prijs te praten... We hebben een hoekbank gekocht bij Profijt en dit is ons goed bevallen. We werden snel en adequaat geholden. De verkoper nam echt de tijd voor ons en ook was er ruimte om over de prijs te praten waardoor we er snel uit waren.

groot assortiment, redelijke prijs

Niet conform afgesproken levertijd 5-7 weken, maar 9 weken!

Na boos worden wel bereid een stapje extra te doen. Mails werden tussentijds niet beantwoord/ niet op de hoogte gehouden van latere levering

Betere communicatie met de klanten na bestelling

H. van Weert

Niet zo best, tafel die wij besteld hadden is per abuis naar andere klant meegegeven. Voor niets half uur in de winkel gestaan om tafel op te halen. Uiteindelijk na zelf bellen hoorden we dat. Wel... Niet zo best, tafel die wij besteld hadden is per abuis naar andere klant meegegeven. Voor niets half uur in de winkel gestaan om tafel op te halen. Uiteindelijk na zelf bellen hoorden we dat. Wel opgelost door tafel thuis te bezorgen. Volgens mijn man was het een puinhoop in t magazijn, vandaar fout gegaan misschien. Verder wel opgelost dus.

Netjes geholpen tijdens bezoek winkel. Levertijd viel erg mee, na 6 weken tafel binnen.

Opruimen magazijn en beter checken of goede spullen met koper meegegeven worden.

Maria van Asseldonk

Werd niet op de hoogte gehouden van de veranderende levertijden. Moest telkens zelf bellen

Advies

Op de hoogte houden van levertijd

Vriendelijk erg deskundig en niet opdringerig

De aankoop was zeer prettig. De bezorging liet te wensen over.

Van Gemert

Ik ben zeer tevreden over profijt meubelen.
Ik ben zeer tevreden over profijt meubelen.
Het is heerlijk om daar in de winkel rond te lopen,er word maar 1 keer gevraagd of ze je kunnen helpen maar er is altijd iemand in de buurt die je kan helpen.
De levering van de meubels is ook prima gegaan,aardige mensen

Voor mij heel belangrijk dat je niet constant wordt lastig gevallen in de winkel door verkopers.