A. Spruijt

Vriendelijk personeel, gied geholpen bij het maken van mijn keuze.

René den Boer

Hele mooie ingerichte winkel met zeer deskundig, vriendelijk en geduldig personeel.
We zijn heel fijn geholpen door verkoopster Heidi. Ze nam alle tijd voor onze wensen en dacht met ons mee qua stijl, kleur en uitvoering van onze barkrukken, onder het genot van een heerlijk kopje koffie.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ruime keuze.
Als je het aan ons vraagt, zouden we aanraden deze winkel zeker aan te doen.
Een dikke 10 + !!

Rustige uitstraling; geduldig personeel; klantvriendelijk.

Geen.

Sija Lans

We voelde ons op ons gemak ,en kregen alle tijd om rond te kijken

Vind het iets minder dat we alles nog in elkaar moeten zetten.

Kishen

Zeer vriendelijk en goed geholpen

J c loehr

Het was weer een feestje om bij Pronto Capelle vandaag een leuk stoeltje te kopen. De verkoper was top. Vorige week hebben we ook een bankstel gekocht we werden helemaal blij. Leuk om goed geslaagd... Het was weer een feestje om bij Pronto Capelle vandaag een leuk stoeltje te kopen. De verkoper was top. Vorige week hebben we ook een bankstel gekocht we werden helemaal blij. Leuk om goed geslaagd te zijn en ook deze verkoper was top om door hem geholpen te worden. Tevens zonder enige dwang ging wij zeer tevreden huiswaarts.
Profijt oos een zaak wat voelt als een warm bad
Bedankt hiervoor.

Een goede collectie. Goede salesmensen. Prijs kwaliteit in balans.

Nvt

Bastiaan

Ondanks enige verwarring en problemen omtrent de levering, is het keurig opgelost en zijn we zeer tevreden met de geleverde artikelen.

Marina Steketee

Leuk assortiment, goede service, je wordt vriendelijk en goed geholpen, zelfs na een paar maanden kennen ze je nog van je vorive aankoop.

Vriendelijkheid en service

Niks

Frans Hoogenboom

Vriendelijk personeel, wordt ook mee gedacht, geadviseerd e.d.

Vriendelijk en makkelijke mensen. Goede oplossingen voor transport. Vorige bankstel ook hier gekocht, probleem mee gehad , maar keurig opgelost. Je gaat vanzelf weer terug. 😄👍

S Speksnijder

We werden heel erg goed geholpen fijne mensen werken er daar

Laten je je gang gaan met kijken komen niet gelijk naar je toe daar moet ik niks van hebben

Martin Koot

Heel veel keuzes om de bank naar eigen wens samen te stellen en het advies van Remco met zijn Rotterdamse humor en nuchterheid heeft ons daar erg bij geholpen.

Hoeveelheid opties om een bank naar wens samen te stellen.

Het samenstellen van de bank en het berekenen van de prijs ging aan de hand van ouderwetse prijskaarten en een handmatige rekenmachine. Wellicht een idee om een softwareprogramma te kopen om dit... Het samenstellen van de bank en het berekenen van de prijs ging aan de hand van ouderwetse prijskaarten en een handmatige rekenmachine. Wellicht een idee om een softwareprogramma te kopen om dit sneller en efficiënter te laten verlopen.