Petra

Matig

Aardig personeel

Jammer hebben in februari meubels gekocht.Heel vriendelijk geholpen.Maar toen de meubels kwamen bleek de verkeerde kast geleverd te zijn.Verkoper had de verkeerde kast besteld kan gebeuren.Kast zou... Jammer hebben in februari meubels gekocht.Heel vriendelijk geholpen.Maar toen de meubels kwamen bleek de verkeerde kast geleverd te zijn.Verkoper had de verkeerde kast besteld kan gebeuren.Kast zou opnieuw besteld worden.Na weken kwam de kast,en wat bleek kastdeur kapot.Weer zouden ze een nieuwe kast bestellen.Nu in JULI 5 maanden later, eindelijk de kast binnen.En blijkt er een beschadiging op te zitten.Nu wachten tot er iemand naar komt kijken.Zo vaak gemaild naar klantenservice,maar zakelijke mailtjes terug.Het zou ze sieren als ze een soort van tegemoetkoming geven voor het lange wachten.Maar helaas ik hoor er niks over.

Wesley en Dominique

Uitstekend geholpen door Arthur in vestiging Capelle. Weet waar die het over heeft en heeft ons op een hele relaxte manier geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe bank. 10/10!

Vriendelijk, deskundig, belofte nakomen

N.v.t.

van aalst

Goed advies en komen afspraken na .

advies

W>O>Vleeming

Alles naar wens.

Prettig winkelen.

Geen.

Nelly Raue

We zijn erg tevreden. We werden goed en deskundig geholpen. Ook de levering van het bankstel ging probleemloos.

Er werd ruimschoots de tijd voor ons genomen.

glismeijer

Fijne verkoopster. werd goed geholpen en alles werd goed uitgelegd. bij het brengen van de
bank was er geen beschrijving meegegeven van de bevestiging van de poten, maar na 1 belletje naar de zaak werd deze gelijk doorgemaild.

klantvriendelijk en behulpzaam

geen tot nu toe

Plaisier

We zijn 2 keer in de winkel geweest, maar wat duurde het lang. We wisten precies wat we wilde hebben en kwamen op afspraak terug. We zijn echter wel keurig geholpen.

Prijs kwaliteit

Er werd doorgeschemerd en je kon goed merken dat er met targets word gewerkt. Er werd gezegd van niet, maar tussendoor vroegen collega's aan elkaar (Hoeveel heb jij al vandaag)?

Ruiter

Duidelijke informatie en advies. Vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers, goede en duidelijke adviezen.

nvt

Patrick

Vriendelijke verkoopadviseur. Nam de tijd om vrijblijvend een aantal opties uit te werken.

Prijs/kwaliteit uitstekend. Helder advies. Geen kleine lettertjes.

Arie Rijsdijk

Helemaal TOP

De verkoper genaamd Daan, heeft ons super goed geholpen heeft erg veel verstand van zaken en nam alle tijd voor ons. Ik kan gerust zeggen dat ik in de 35 jaar dat ik nieuwe meubelen ging kopen nog... De verkoper genaamd Daan, heeft ons super goed geholpen heeft erg veel verstand van zaken en nam alle tijd voor ons. Ik kan gerust zeggen dat ik in de 35 jaar dat ik nieuwe meubelen ging kopen nog niet zo'n fijne ervaring hebt gehad. Dus profijt meubel Capelle hulde voor jullie en wees zuinig op daan. Een dikke 10 voor jullie

nee