saskia van Schagen

Ik ging met een redelijk vooropgezet idee naar de winkel, had een bank in de folder gezien. in de winkel aangekomen, zag ik een andere bank staan, die ik mooier vond ogen, en beter zitten. maar...

nog geen mening over halen/bezorgen dat moet nog gebeuren. vind wel een lange levertijd 10-14 weken. terwijl standaard 6 weken is, maar "in deze periode" (half oktober...???, in december begrijp ik dat wel maar oktober???) duurt het langer..... maar goed daar doe je niets aan

I. Ben shachar

Prima bereikbaar het kan altijd beter

Hij was op voorraad

Roltrap I.P.V steile trap

J. Moonen

Keurige hulp in de winkel. Totaal niet opdringerig, maar er werd wel moeite gedaan om te voldoen aan specifieke wensen.

Kundige verkoper

De levertijd kon tot 14 weken duren. Dat vonden wij wel een erg lange tijd. Heb een elektrische stoel gekocht voor rugprobleem. Wel vervelend dat t nu zo lang moet duren.

Frits Colnot

Uitstekend geholpen bij het zoeken naar eetkamerstoelen. Een lift met duidelijke gebruiksaanwijzing verplaatste ons naar de toonzaal met tal van interessante meubelopstellingen. Alvast 4 van de 6...

Prettige dienstverleners

Een volwaardige lift zou niet verkeerd zijn; waarschijnlijk is die er ook wel, maar dan voor eigen diensten (want hoe krijg je anders alle meubelen naar de etage?)

Arno Kuilboer

Een zeer deskundige advies voor een prima prijs. Ze hebben me zeer geholpen en kon zelfs nog een stofstaal even uitlenen.

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Op dit moment niet

Cp den Adel

Goede klantenservice

M. Rose

We zijn zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd! Al meerdere keren bij Profijt gekocht en altijd zeer tevreden!

Klantvriendelijkheid en deskundig advies

Shelley

Zeer positieve ervaring. Vriendelijk personeel die goed advies geven en met je meedenken.

Th Dekker

Wij zijn prettig geholpen en kregen een goede uitleg

Goede uitleg

Theo en Mary Dekker

Wij werden prettig geholpen en goed geadviseerd.

Staat ruim opgesteld