Hamit Yaramis

Heel goede service!

De goede service en afspraken

Wij zijn zeer goed geholpen en erg vriendelijk!!
Ook de mensen die kwamen leveren erg vriendelijk!

Niet echt

Ook niet ,bij ons is alles goed gegaan

Fijne winkel. Nee

Neen

Klantvriendelijk.
Ruim assortiment.

Roka

Vriendelijke ontvangst in de winkel en over de telefoon. Goed geïnformeerd over de producten.

De portal is verwarrend. Als je die informatie volgt of bijhoudt verwacht je dat de juiste informatie is. ‘Leverweek’ blijkt de leverweek in het distributiecentrum te zijn en niet die in de winkel. Als je dan de winkel belt kunnen ze ook verder geen informatie geven dan dat het in het distributiecentrum is en verder dus ook niet weten wanneer het product in de winkel arriveert. Dat is verwarrend.

AdM.

6 Stoelen gekocht, kijk je op de website staat er snel leverbaar, of op voorraad bij geselecteerde winkels, of bij thuisbezorgen tegen meerprijs binnen 2 weken. Dit staat me niet aan want ik moest 6...

Geen sterke punten, gewoon een gemiddelde zaak.

Als andere Profijt Meubelzaken wel snel kunnen leveren dan hier in mee gaan. Nu maakt het wel uit waar je koopt als je bij de een uit voorraad mee kunt nemen en bij de ander 6 weken moet wachten dan doe je iets in de organisatie niet goed.

HGM van der Bruggen

Matig

Neen

Te lange levertijden , waarbij ik bij een bestelling die ik gedaan heb op de site staat van het bestelde artikel dat het op voorraad is maar dar niets van klopt ,
Ook word nog steeds gevraagd om een aanbetaling , wat volgens de wet niet mag .
Ook voor de bezorging word nog steeds geld gevraagd , wat ik geen goede service is als je voor duizenden euro's aan bestellingen doet .

Ook de service bij het thuis brengen van een bankstel was zeer slecht , daar ik 4 weken voor de dag van levering een dubbele heupbreuk had op gelopen en zodoende met twee krukken me moest voortbewegen , de bezorgers na netjes vragen niet bereid waren om het bankstel even te ontdoen van de verpakking en de bijbehorende poten er gezien de situatie er even onder te schroeven , een ZEER SLECHTE SERVICE !!!!!!!! .

DIT ALLES GEZIEN DE BESTELLING VAN ZO'N 3000 €

Dit alles noopt mij nog te overdenken om klant te blijven bij U , ik zal hierover wel geen reactie van U krijgen ,maar dat geeft de goede klanten binding van U dan weer .

Hopelijk doet U dit bij al Uw Klanten !!!!!!

Anja

Onze ervaring met profijt is zeer goed.

Personeel wat goed advies kan geven en weten waar ze over praten.

Wij hebben geen verbeter tips zijn zeer tevreden.

C van Es

Wij kochten er een 3 zitsbank en 4 eetkamerstoelen waarbij al onze vragen op een duidelijke wijze beantwoord werden

men neemt er de tijd voor de klant

ik kan er momenteel geen bedenken

Loonen

de medewerkers van profijtmeubel breda zijn goed maar waar het bankstel door geleverd wordt is me minder goed bevalen de bank staat nu 2 weken binnen en heb nu al beetje doorgezakte zitgedeelte

je wordt er goed geholpen

moet ik nog afwachten als ik straks doorgeef dat er 1 zitgedeelte al n beetje is doorgezakt kijken hoe dat wordt opgelost