Stoel gekocht, deze is in orde, maar met zo'n slecht afhaalcentrum ga je niemand adviseren hier wat te kopen.

Slechte tijden voor afhalen, zeer ongeinteresseerd personeel in afhaalcentrum, die zodra er maar iets van pauze in de buurt is al niet meer willen helpen. Er is geen mogelijkheid tot betalen in het afhaalcentrum en als je in de winkel gaat betalen krijg je, met nog een kwartier te gaan qua werktijd in het afhaalcentrum, al te horen dat je niet meer geholpen gaat worden

Leuke winkel, mooie spullen.

Een probleempje wordt op een positieve manier opgelost.

Een ander bezorgbedrijf contracteren omdat met de huidige zonder extra te betalen niet valt te overleggen.

Niet helemaal tevreden

Ja graag bij een ingediende klacht reageren.
Niet de klant zelf 2x contact op laten nemen.

Cisca Klijn

Heel goed geholpen via de chat.

Michelle

Wij mochten onze gekochte spullen gratis in de opslag houden omdat wij nog niet zeker wisten of ons gekochte huis door zou kunnen gaan.

Hele erge klantvriendelijkheid; spullen gratis in opslag.

Ronald van der Hoek

Fijne mensen en flexibel in oplossingen.

Als eerder gezegd flexibel en meedenkend in belang van de klant. Hele fijne ervaring.

Een kleine tip mbt gebruik maken van de bus om goederen te vervoeren: laat de bus een keer goed nakijken, want er branden lampjes en het rij-comfort is niet prettig.

Linda Fluit

Keurige afhandeling.
Verkoper neemt de tijd voor je.
Iets te drinken wordt aangeboden, netjes!
Klant is koning!

Overzichtelijk en vriendelijk personeel die je even aanspreken maar niet constant achter je aan blijven lopen, vind ik fijn!

Robin

Aardig personeel. Busje huren a 25 euro per uur is teveel, slecht onderhouden busje.

Het busje. Als je een hoger segment wil uitstralen mag het busje wel wat goedkoper of gratis en beter worden onderhouden.

M.Kuijs

Prima en deskundig geĆÆnformeerd.

Duidelijk en prima geholpen door de verkopers