Klantvriendelijk en kundig

nee

bestellingen duren veel telang

Zijn al vele jaren klant. Deze keer viel het wat tegen omdat volgens de verkoopster 1 kleur van de eetkamer stoelen niet leverbaar was. We moesten rekening houden met 3 maand levertijd.Ik vond dat...

We zijn prima geholpen met het inladen .

personeel leren dat ze beter even in het systeem kunnen kijken ipv zomaar wat te roepen en daardoor klanten weg te sturen.

Reactie Profijt Meubel Assen:

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie en uw beoordeling van ProfijtMeubel Assen. Door uw mening kunnen wij u en anderen op het gebied van assortiment en service nog beter van dienst zijn.

Uw reactie nemen wij mee in de besprekingen binnen ons verkoopteam. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat bij ons hoog in het vaandel. Het spijt ons te lezen dat uw bezoek in de winkel niet het gewenste resultaat heeft gehad en onze verkoopster u in dit geval verkeerd informeerde en/of zelf verkeerd geĆÆnformeerd was. Gelukkig is het voor u via onze webshop alsnog goed gekomen. Via deze weg bieden wij u onze excuses aan voor dit voorval.

Wij hopen u met deze toelichting voldoende duidelijkheid te hebben gegeven en wensen u veel woonplezier toe met uw nieuwe meubelen.

Met vriendelijke groeten,

PROFIJT MEUBEL ASSEN

A. Abee
(verkoopleider)

Kor Meijer

Prima met deskundig personeel

Mooie ruime winkel met keus

Iets vriedelijker personeel geeft nog meer punten

Vriendelijk is

Op letten of er niet te hoge pootjes onder zitten .

Prima. Snel naar binnen, vragen stellen, antwoord krijgen en bestelling plaatsen.

erg hulpvaardig en goed advies

Jansen

Goede ervaring

Is goed

Geen tips

M Njman

Prettig winkelen en vriendelijk personeel.

Wij zijn gewoon heel tevreden

zou het niet weten