Langelaar

Tafel na een jaar poten niet meer vast te zetten. Na 3 maanden heen en weer mailen zijn er poten in het magazijn. Ik heb aangegeven dat ik absoluut niet in Almere kan komen en of ze konden zorgen of... Tafel na een jaar poten niet meer vast te zetten. Na 3 maanden heen en weer mailen zijn er poten in het magazijn. Ik heb aangegeven dat ik absoluut niet in Almere kan komen en of ze konden zorgen of ze bij mij thuis kwamen. Nee dat kan niet wat een service ik kom er niet meer en hoe die poten hier komen ik weet het niet. Tafel wegdoen?
Dit was trouwens de tweede keer bij levering moesten wij de goede poten ook al ophalen.

In de winkel vriendelijk geholpen

Bij klachten niet echt klantvriendelijk Zeg maar niet

Hs

Nieuwe bank gekocht, zat vol met plooien en profijt zegt te zullen oplossen maar doet niets, moet je dan zelf maar oplossen met oranje repair center en hele dag ervoor inplannen. Wat een slechte... Nieuwe bank gekocht, zat vol met plooien en profijt zegt te zullen oplossen maar doet niets, moet je dan zelf maar oplossen met oranje repair center en hele dag ervoor inplannen. Wat een slechte service!!

Waren aanvankelijk vriendelijk, maar ze doen niets

Xx

Mw K. van der Woert

Wij zijn goed geïnformeerd en geadviseerd
en het personeel was klantvriendelijk, daardoor zijn wij zeer tevreden!
Mvrgr Mw. K. van der Woert

Persoonlijk geadviseerd

Rob

Het bedrijf prima behal e de bezorgfunctie!

Bezorgen. Vind het nog steeds uit ten boze dat je moet betalen om meubels thuis te krijgen. Plus dat je ze ook nog zelf moet uitpakken en met een overvolle auto je troep moet wegbrengen. En dan ook... Bezorgen. Vind het nog steeds uit ten boze dat je moet betalen om meubels thuis te krijgen. Plus dat je ze ook nog zelf moet uitpakken en met een overvolle auto je troep moet wegbrengen. En dan ook nog €10 extra moet betalen omdat ze met de lift naar 3 hoog moeten vind ik belachelijk.

Paulien Dolleman van Wingerden

Super goed geholpen, en de banken goed verpakt.

Vriendelijkheid, en deskundige begeleiding advies

Niet echt

H.Jansen

Zeer vriendelijk en veel keuze.

Omdat van alles mogelijk was.

Zou ik zo niet weten.

Astrid

Tot zover goed. Blij met stoel, ga hem nu uit proberen!

Vriendelijk, ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding

Verkeerde info over mogelijkheid ophalen product. Werd ons verzekerd dat de stoel zeer zeker zou passen in auto, door showroom. Poot kon eraf werd gezegd. Ik heb voor afhalen nog gebeld hierover....... Verkeerde info over mogelijkheid ophalen product. Werd ons verzekerd dat de stoel zeer zeker zou passen in auto, door showroom. Poot kon eraf werd gezegd. Ik heb voor afhalen nog gebeld hierover.... geen probleem!! Bij afhalen zat poot al onder stoel, kon er niet meer af en paste dus zo niet in auto. Duidelijk slechte communicatie tussen depot en winkel. Computersysteem stond ook nog open, dus kon niet betalen.

Jolan

De verkoop in de winkel ging goed en was fijn. Helaas was het moeilijk en moeizaam om de poten onder de bank te bevestigen. Geen duidelijke instructies ook. Om service gevraagd maar dat kon pas na 1... De verkoop in de winkel ging goed en was fijn. Helaas was het moeilijk en moeizaam om de poten onder de bank te bevestigen. Geen duidelijke instructies ook. Om service gevraagd maar dat kon pas na 1 week. Jammer.

Goede service en klantgericht in de winkel

Betere uitleg over de levering, na-service mogelijkheden en betere instructies voor de pootjes onder een bank bevestigen. Was niet zo gemakkelijk.

Ellie Spilt Honing

Een heel fijn bedrijf wij hebben er jaren geleden onze eethoek stoelen gekocht en er nog steeds veel plezier van
Nu een hoekbankstel gekocht en we hopen ook daar heel lang plezier van te...
Nu een hoekbankstel gekocht en we hopen ook daar heel lang plezier van te hebben. Wij zijn er heel blij mee de kers op de taart in onze woonkamer.
Een min puntje met het laten bezorgen van onze hoekbank die meneer was aan de telefoon niet te vermurven voor een andere dag dat het bij ons geleverd werd dat vind ik slordig ik heb me in allerlei bochten moeten draaien om aan wezig te zijn hier geld zeker NIET de klant is koning.grrrr en in eerste instantie waren ze ook niet vriendelijk later trokken ze bij

Lieve Groet Ellie

Alleen het bezorgen dat mag zeker wel flexibeler.