Kim

Heel fijn advies gehad.

Reactie Profijt Meubel:

Hi Kim, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat je fijn advies hebt gekregen. Veel plezier van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

andrea

Top

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de mooie beoordeling Andrea,
Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens.
Team Profijt Meubel Hoorn

W petiet

Hele goeie verkopers

Bedankt voor de review,
Graag tot een volgende keer.
Team Profijt Meubel Hoorn

Charetti Smulders

Fijne winkel met prima services

Beste mevrouw Smulders,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Graag weer tot ziens in onze winkel.
^Babette
Profijt Meubel Tilburg

Mw.Klugt

Goede uitstraling, prijzen, en fijn personeel

Jan en Rebecca van Barneveld

Fantastisch fijne verkoopster en alles netjes op tijd en keurig verpakt geleverd onze complimenten

Maria

Een leuke bank en lamp gekocht. Veel keus uit stoffen, kleuren en poten. De lamp was online goedkoper dan in de winkel wat ik persoonlijk een beetje gek vind.

Hi Maria,
Hi Maria,
Normaal gesproken zijn onze prijzen online precies hetzelfde als in de winkel. Tenzij het online een speciaal outlet artikel betreft die alleen af te halen is in een aantal geselecteerde filialen.
Hopelijk heb je de nieuwe bank snel in huis!
~ Team Profijt Meubel Barendrecht online

Wim

Bij de verkoop goed en deskundig geholpen door vriendelijk personeel toen we de service nodig hadden om dat er in de doos 4 linker i.p.v. 2 linker en 2 rechter poten zaten ging het niet soepel... Bij de verkoop goed en deskundig geholpen door vriendelijk personeel toen we de service nodig hadden om dat er in de doos 4 linker i.p.v. 2 linker en 2 rechter poten zaten ging het niet soepel eenvoudig omruilen gaat niet het moet eerst intern uitgezocht worden terwijl het zo duidelijk is gewoon doos terug en andere doos niet zo moeilijk doen

Veel in voorraad

Betere service bij eenvoudige problemen

Wilma

Prima geholpen door deskundige mevrouw.

Beste Wilma,
Erg bedankt voor het invullen van de review. Fijn om te horen dat u een goede ervaring had.
Alvast veel plezier met de nieuwe meubelen, en kom gerust nog een keertje...
Beste Wilma,
Alvast veel plezier met de nieuwe meubelen, en kom gerust nog een keertje langs.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!

Rodenhuis

Goed geholpen door vriendelijk personeel