J Baaijens

Beste meneer/mevrouw Baaijens,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Wij waarderen dit enorm. We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.
Sophie...
Beste meneer/mevrouw Baaijens,
Sophie Kruidhof
Profijt Meubel Middelburg

Petra Rottier

Goed en deskundig advies

Romijn

We zijn, vanmiddag heel goed geholpen door Fihad. Vriendelijk en hij wist waar hij het over had.

Veel diversiteit

Eigenlijk niets

Reactie Profijt Meubel:

Dank u wel voor deze positieve review, Romijn. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, Team Profijt Meubel

Elly Gijswijt

We worden hier altijd heel prettig geholpen. Toen, anderhalf jaar na aankoop, een van onze 6 stoelen iets mankeerde en er geen andere stoel meer geleverd kon worden, werden we uitgenodigd 6 nieuwe... We worden hier altijd heel prettig geholpen. Toen, anderhalf jaar na aankoop, een van onze 6 stoelen iets mankeerde en er geen andere stoel meer geleverd kon worden, werden we uitgenodigd 6 nieuwe stoelen te komen kiezen. Service boven verwachting. Komende maanden worden onze nieuwe stoelen gebracht. 👍🏼😃

goede communicatie en service

?

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de mooie beoordeling, Elly Gijswijt. Heel fijn om te lezen dat we goed hebben kunnen helpen, en dat de service boven verwachting is. Veel woonplezier toegewenst!
Met vriendelijke...
Team Profijt Meubel

P

Fijn geholpen. Hadden best lastige wens maar er goed uitgekomen. Geduldig personeel.

Lizzy

Vriendelijk personeel, goed geholpen en goed advies gekregen

Reactie Profijt Meubel:

Hi Lizzy, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk en deskundig geholpen hebben. Veel plezier van je nieuwe meubels! We hopen je snel weer in onze winkel te... Hi Lizzy, hartelijk dank voor je review. Fijn om te horen dat onze collega's je vriendelijk en deskundig geholpen hebben. Veel plezier van je nieuwe meubels! We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Veron

Nette winkel met vriendelijke verkopers

Mariana

Edit to my previous review (26/03/24): after a 4 week wait two out of three missing legs were delivered. The person replying to my email was even making fun of me for not being fluent in Dutch.... Edit to my previous review (26/03/24): after a 4 week wait two out of three missing legs were delivered. The person replying to my email was even making fun of me for not being fluent in Dutch. Unbelievable!
Don't buy in this place. Their customer service is not only very poor but they also discriminate international customers.

None

Customer service

G.Damen

Een mooie en een ruime sortering van meubelen en kasten e.d.

H.va Hoof

Gezellige winkel, deskundig geholpenp

Veel keuze

Dit soort lange naar complimenten vissen mails achterwege laten.

Beste meneer en mevrouw van Hoof,
Hartelijk dank voor uw feedback en fijne beoordeling.
Beste meneer en mevrouw van Hoof,
Hartelijk dank voor uw feedback en fijne beoordeling.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe Niland relaxfauteuil, en graag weer tot ziens in onze winkel.
^Babette
Profijt Meubel Tilburg