RC

Super tevreden

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat je onze winkel als prettig hebt ervaren en onze collega's je goed en klantvriendelijk geholpen hebben. Veel plezier gewenst van je aankoop!... Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te horen dat je onze winkel als prettig hebt ervaren en onze collega's je goed en klantvriendelijk geholpen hebben. Veel plezier gewenst van je aankoop! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Annette

Prima dienstverlening

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de review Annette.
Soms kan het zijn dat een product tijdelijk even niet op voorraad is.
Wij wensen u alvast veel woonplezier van uw nieuwe eetstoelen.
Met vriendelijke...
Bedankt voor de review Annette.
Soms kan het zijn dat een product tijdelijk even niet op voorraad is.
Wij wensen u alvast veel woonplezier van uw nieuwe eetstoelen.
Met vriendelijke groet
Team Profijtmeubel Zutphen

Nancy Dreuning-Keetman

Vriendelijk ontvangen en geholpen.

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de review mevrouw Dreuning-Keetman,
Leuk dat u vriendelijke bent ontvangen en geholpen.
Wij zien u graag een volgende keer weer terug.
Team Profijt Meubel Hoorn

Hanneke Vink

Heel prettig

Reactie Profijt Meubel:

Hi Hanneke, bedankt voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega Ignas jullie zo uitgebreid en vriendelijk heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe bank en stoel!... Hi Hanneke, bedankt voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega Ignas jullie zo uitgebreid en vriendelijk heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe bank en stoel! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Gerard Homan

Goede service, prettige geholpen bij de aankoop. Dame die ons hielp wist wat en waar gezocht moest worden. Tien met een griffel.

Reactie Profijt Meubel:

Hi Gerard, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega jullie zo goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe relaxfauteuil! Vriendelijke groet,... Hi Gerard, hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Super om te horen dat onze collega jullie zo goed heeft geholpen. Heel veel plezier gewenst van de nieuwe relaxfauteuil! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Miran

Voor het eerst 3 artikelen gekocht bij profijt almere vriendelijk geholpen door medewerker astrid en ik heb ze pas binnen gekregen ruim 2.5 week geleden de meubels en de bankstel voelt heel... Voor het eerst 3 artikelen gekocht bij profijt almere vriendelijk geholpen door medewerker astrid en ik heb ze pas binnen gekregen ruim 2.5 week geleden de meubels en de bankstel voelt heel comfortabel aan niets te klagen tot nu toe alleen de levertijd voor de salon en eettafel heeft langer geduurt dan normale levertijd ,maar heerlijk voor de kwaliteit precies zo als in de winkel is nog mooier en zwaarder wel sterk materiaal ,kwam met goeie paketten naar binnen wij zijn blij 😃👍🏻

Reactie Profijt Meubel:

Beste Miran, bedankt voor je eerlijke review en positieve beoordeling.
Fijn om te lezen dat alles naar wens is, ondanks dat de eettafel en salontafel wat vertraging hadden.
Veel woonplezier...
Beste Miran, bedankt voor je eerlijke review en positieve beoordeling.
Veel woonplezier en graag tot een volgend bezoek!
Team Profijt Meubel Almere

de Grouw

Prima geholpen

Hallo de Grouw,
Erg bedankt voor het invullen van de review. Goed om te horen dat u een fijne ervaring had. Alvast veel plezier met de nieuwe kasten.
Met vriendelijke groeten,
Team...
Hallo de Grouw,
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!

WH van laarhoven

Vriendelijk alles goed gegaan
En ik heb hem gekocht via de telefoon
Winkel uitstraling niet van toepassing
Ben niet in de winkel geweest

Goedemorgen WH,
Ontzettend bedankt voor de positieve review en het delen van je ervaring.
Graag tot het volgende bezoek!
Team Profijt Meubel Almere

W. Peeters

Op zoek naar een geschikt salon voor ons buitenverblijf zijn we terecht gekomen bij Profijt Meubel Middelburg, waar we zeer vriendelijk ontvangen werden door Conny. Op basis van haar deskundig... Op zoek naar een geschikt salon voor ons buitenverblijf zijn we terecht gekomen bij Profijt Meubel Middelburg, waar we zeer vriendelijk ontvangen werden door Conny. Op basis van haar deskundig advies hebben we een geschikte 2- en 2,5-Creon zit gevonden (+ nog enkele bijpassende kussens). Conny nam alle tijd om onze wensen te aanhoren en te voldoen. We zijn nu in blijde verwachting van de levering over +-12 weken.

Goedemiddag meneer/mevrouw Peeters,
Goedemiddag meneer/mevrouw Peeters,
Bedankt voor uw mooie review! Heel leuk om te horen dat u zo goed geholpen bent in de winkel. We gaan dit ook zeker delen met onze collega Conny. We zullen uw tip over het aanbieden van een koffie zeker meenemen.
We zien u graag terug in onze winkel te Middelburg.
Sophie Kruidhof
Profijt Meubel Middelburg

A. Phielix

Fijne behulpzaamheid van vrouwelijk winkel personeel.
Groot en betaalbaar assortiement.