Wim

Bij de verkoop goed en deskundig geholpen door vriendelijk personeel toen we de service nodig hadden om dat er in de doos 4 linker i.p.v. 2 linker en 2 rechter poten zaten ging het niet soepel eenvoudig omruilen gaat niet het moet eerst intern uitgezocht worden terwijl het zo duidelijk is gewoon doos terug en andere doos niet zo moeilijk doen

Veel in voorraad

Betere service bij eenvoudige problemen

Reactie Profijt Meubel:

Beste meneer Zweerink, hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaring. Uw reclamatie op de armstoelen is bij ons bekend, erg vervelend om te horen dat de onderstellen niet juist geleverd zijn, onze excuses voor dit ongemak. Uiteraard doet onze serviceafdeling er alles aan om het probleem met de onderstellen zo spoedig en eenvoudig mogelijk voor u op te lossen. Momenteel hebben wij geen eigen voorraad, om de reclamatie in te kunnen dienen bij de leverancier hebben zij een foto nodig waarop het probleem zichtbaar is, deze hebben wij gelukkig snel van u ontvangen. De onderdelen staan voor u in bestelling, onze serviceafdeling houd u op de hoogte van de levering. Mocht u tussentijd nog vragen hebben dan staan wij graag voor u klaar.
Team Profijtmeubel Doetinchem

Score voor Profijt Meubel: 4/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Ja
4 eetkamerstoelen