Jeannette

Klantvriendelijk en fijn advies

Goedemorgen Jeannette,
Ontzettend bedankt voor de positieve review.
Graag tot het volgende bezoek!
Team Profijt Meubel Almere

Jorink

Top zaak

Bedankt voor de mooie beoordeling meneer / mevrouw Jorink,
Wat fijn om te horen dat u perfect bent behandeld en voorgelicht.
Graag tot ziens.
Team Profijt Meubel Hoorn

m.roseboom

Goede ervaring

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met Profijt Meubel Huissen. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Veel plezier van je nieuwe bank!... Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt met Profijt Meubel Huissen. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen. Veel plezier van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

W.Pol

De ervaring in de winkel was goed

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor deze beoordeling over je winkelervaring en onze service.
Bedankt voor deze beoordeling over je winkelervaring en onze service.
Uiteraard erg vervelend dat je je certificaat nog niet hebt mogen ontvangen. We hopen dat dit spoedig naar je zal worden opgestuurd.
~ Team Profijt Meubel Barendrecht online

Willem Klaver

Warm ontvangst, ruime keus, goed advies

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Willem. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn. We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe banken. Met vriendelijke groet, het team van... Bedankt voor deze mooie beoordeling, Willem. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn. We wensen je heel veel zitplezier op de nieuwe banken. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Sipke

Overzichtelijke en nette display van artikelen

Esther

De ervaring in de winkel was goed, echter de ervaring met de service is heel slecht. Mijn stoel is na een week al kapot gegaan. Dat het onderdeel besteld moet worden en hier tijd overheen gaat is... De ervaring in de winkel was goed, echter de ervaring met de service is heel slecht. Mijn stoel is na een week al kapot gegaan. Dat het onderdeel besteld moet worden en hier tijd overheen gaat is begrip voor, echter wacht ik nu al 3 maanden op een reparatie. De onderdelen zijn binnen, maar de monteur komt pas over een maand. Dit maakt dat ik 4 maanden moet wachten.

Service in de winkel

Service bij reparatie

Reactie Profijt Meubel:

Beste Esther, wij betreuren het om te lezen dat u geen goede ervaring heeft met de service. Helaas hebben wij geen gegevens van u om dit verder te bespreken. Wij verzoeken u om contact op te nemen... Beste Esther, wij betreuren het om te lezen dat u geen goede ervaring heeft met de service. Helaas hebben wij geen gegevens van u om dit verder te bespreken. Wij verzoeken u om contact op te nemen met info@profijtmeubel.nl. Kunt u ons de winkel van aankoop en ordernummer sturen?
Met vriendelijke groet, Webshop Team Profijt Meubel

M van Breemen

Kennis van zaken

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor je mooie review. Fijn om te horen dat onze collega's je deskundig geadviseerd hebben. Veel plezier gewenst van je nieuwe eetset! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen