Monique

Goed, vriendelijk en deskundig

Henk valkenburg

Prettige benadering niet opdringerig
Prettige benadering niet opdringerig
Goede voorlichting caroline weet waarover ze praat belangstelling voor wie je bent verelde ook wat over zichzelf geheel gaf een ontspannen indruk ga zo door

Reactie Profijt Meubel:

We waarderen het zeer dat je jouw positieve winkelervaring in onze winkel hebt gedeeld, Henk. Bedankt voor deze mooie review en complimenten voor onze collega Caroline. we wensen je veel zitplezier... We waarderen het zeer dat je jouw positieve winkelervaring in onze winkel hebt gedeeld, Henk. Bedankt voor deze mooie review en complimenten voor onze collega Caroline. we wensen je veel zitplezier op de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Lenie van der List

Fantastisch geholpen door Carlita! Zij is erg behulpzaam, aardig en geeft goede adviezen.

Wat een prachtige complimenten voor onze Carlita! Dankjewel daarvoor 😊
~ Team Profijt Meubel Barendrecht online

de Grijs

Zo blijven

Reactie Profijt Meubel:

Dank voor uw mooie beoordeling, Familie de Grijs!
Erg fijn om te horen dat u ons aanbeveelt.
We wensen u uiteraard veel plezier met uw aankoop,
en hopelijk tot ziens in onze...
Dank voor uw mooie beoordeling, Familie de Grijs!
Erg fijn om te horen dat u ons aanbeveelt.
We wensen u uiteraard veel plezier met uw aankoop,
en hopelijk tot ziens in onze winkel!
Team Profijtmeubel Emmen

Q

Prettige winkel en goede service

Reactie Profijt Meubel:

Hartstikke bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Gijsen!
Onze winkel is gelukkig wel voorzien van een lift, deze bevindt zich naast de trap.
Veel woonplezier gewenst met de...
Hartstikke bedankt voor het delen van jullie ervaring familie Gijsen!
Veel woonplezier gewenst met de nieuwe eettafelset!
Carlijn
Profijt Meubel Amersfoort

Eea ivens piessens

Heel super goed

Beste meneer/mevrouw Ivens,
Beste meneer/mevrouw Ivens,
Bedankt voor uw mooie 5-sterren review! Wij waarderen dit enorm. Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Wij gaan dit ook zeker doorgeven aan de desbetreffende verkoper.
Heel veel plezier met uw nieuwe meubelen en we zien u graag terug in ons filiaal in Middelburg.
Sophie Kruidhof
Profijt Meubel Middelburg

Iris Bruins

Vlot en snel advies! Eerlijk en oprechte dame die ons hielp. Meedenkend in opties en mogelijkheden. Kortom; super!

Hi Iris,
Bedankt voor het leuke berichtje. Fijn dat alles naar wens was.
Ik wens u alvast veel plezier met de nieuwe bank en tafeltjes. en kom gerust nog een keertje langs.
Met...
Hi Iris,
Bedankt voor het leuke berichtje. Fijn dat alles naar wens was.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!

Jan Visser

Top

Hallo Jan,
Bedankt voor het invullen van de review. Goed om te horen dat alles naar wens was.
Alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.
Team Profijt...
Hallo Jan,
Alvast veel plezier met de nieuwe meubelen.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Wolvega!