Liona Willemsen

Hele fijn ervaring gehad met Stan. We vonden hier de mooiste bank. We konden rustig kijken naar kleuren en staaltjes meenemen. Niet opdringerig maar klaar als we vragen hadden.
Goede uitleg...
Goede uitleg over services.

Reactie Profijt Meubel:

Hi Liona, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan jullie uitgebreid en deskundig geholpen heeft. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet,... Hi Liona, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat onze collega Stan jullie uitgebreid en deskundig geholpen heeft. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

B.de Kok

Fijn geholpen door Janey

W.Spoelstra

Een prettige winkel met vriendelijk personeel en behulpzaam.

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt met onze winkel en collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet,... Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! Fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt met onze winkel en collega's. We hopen je snel weer in onze winkel te verwelkomen! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Jan en Els Rutjes

Prettig winkelen. Medewerkers hebben ruime kennis en ervaring. Goede sortering, voor elk wat wils.

Reactie Profijt Meubel:

Hi Jan en Elst, bedankt voor jullie 5-sterrenreview. Super om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben met onze winkel en collega's. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels!... Hi Jan en Elst, bedankt voor jullie 5-sterrenreview. Super om te horen dat jullie een prettige ervaring hebben met onze winkel en collega's. Veel plezier gewenst van jullie nieuwe meubels! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

NE Bakker

Perfect

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de mooie beoordeling meneer / mevrouw Bakker.
Graag tot een volgende keer.
Team Profijt Meubel Hoorn

Cindy

In de winkel zijn wij goed geholpen. De medewerkers zijn heel klantvriendelijk en behulpzaam.

Jaap Marskamp

Prima Service

Klantvriendelijkheid en Service

Claude van der Linden

Onze ervaring is prima, goed geholpen en uitgebreid assortiment aan.meubels.