M. Verbeek

Vriendelijk geholpen en heel goed geadviseerd. Bank besteld, dus verdere ervaringen nog afwachten. Maar 1e indruk is top.

Beste M. Verbeek,
Beste M. Verbeek,
Bedankt voor deze review! Dit stellen we zeer op prijs. Fijn om te lezen dat de 1e indruk top is en dat je zo tevreden bent over het advies dat je gekregen hebt. Nu is het nog even wachten, maar we wensen je alvast heel veel plezier met de bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Joost en Lisa

Bij de aanschaf van onze eerste werden wij goed geholpen. Het personeel was zeer vriendelijke, behulpzaam en nam goed de tijd voor ons.

Goed betaalbaar, duidelijke toelichting over de bank en garantie, vriendelijk personeel.

Bij een eerdere ervaring zijn we door een personeelslid nogal opdringerig benaderd. Wij gaven aan dat we nog even wilden kijken, maar daar kregen we de ruimte niet voor. We zijn echter toch... Bij een eerdere ervaring zijn we door een personeelslid nogal opdringerig benaderd. Wij gaven aan dat we nog even wilden kijken, maar daar kregen we de ruimte niet voor. We zijn echter toch teruggekomen en toen prima geholpen. Bedankt!

Beste Joost en Lisa,
Beste Joost en Lisa,
Bedankt voor het delen van jullie ervaring in onze winkel. We vinden het vervelend dat jullie het eerste bezoek als minder prettig hebben ervaren. Een opdringerige benadering is niet onze bedoeling geweest. Gelukkig zijn jullie terug gekomen en hebben jullie onze klantvriendelijke benadering meegekregen. We wensen jullie heel veel plezier met de bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

ib

Bij binnenkomst draaide de dame die ons aan de kassa heeft geholpen zich al zuchtend om en leek geen behoefte in klantencontact te hebben. Nadat ik meerdere vragen stelde over geld teruggave omtrent... Bij binnenkomst draaide de dame die ons aan de kassa heeft geholpen zich al zuchtend om en leek geen behoefte in klantencontact te hebben. Nadat ik meerdere vragen stelde over geld teruggave omtrent het lenen van een bus wat niet meer nodig is, moest ze weer zuchten en verhief ze haar stem, de manier waarop ze antwoord gaf klonk uitermate geërgerd. Ik stelde nog een vraag omtrent het annuleren van de bestelling en er werd mi niet in oplossingen gedacht, het antwoord was namelijk dat het allemaal maar moeilijk zou zijn en dat haar leidinggevende er bij moest komen in plaats van ons mogelijkheden bieden. Dit maakte dat wij bijna geen vragen aan deze vrouw durfde te stellen. Dit maakte ook dat wij het klantencontact als vervelend heb ervaren, en dat nadat we daar eerder een tafel hebben gekocht waarna wij een verkeerde tafel geleverd hebben kregen. Wat erg ook opvallend was was dat haar houding en stem veranderde toen haar collega ook aan de balie/kassa kwam staan om een andere klant te helpen. M.i. onprofessioneel gedrag.

Beste IB,
Beste IB,
We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. De huur van de tweede bus hebben we niet in rekening gebracht en er is naar ons inziens op een nette manier uitgelegd wat de mogelijkheden zijn rondom het annuleren van een bestelling en welke kosten daaraan verbonden zijn. Het is jammer dat de geboden oplossingen je niet tevreden hebben kunnen stemmen. We wensen je veel plezier toe met de nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Dick Veer

Het liep niet helemaal vanzelf maar het personeel van deze winkel heeft er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen.

klantvriendelijk, meedenkend en in oplossingen denken

Als een onderdeel niet geleverd wordt sneller een nieuwe kast bestellen zodat het artikel sneller geleverd kan worden.

Beste Dick,
Beste Dick,
Bedankt voor deze review. We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over hoe je geholpen bent in onze winkel. We zien je graag nog eens terug in de winkel, de koffie staat klaar! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht.

Belinda

Zeer vriendelijk geholpen en geadviseerd. Mogelijkheden te over om je bank/stoel aan te passen naar eigen wens.

Stonden op het punt de winkel te verlaten, totdat verkoopster naar ons toe kwam om te vragen of alles duidelijk was en waar we naar op zoek waren. Kortom; bank gekocht

Gewoon zo door blijven gaan.

Wilma

Met de koop was het allemaal al erg veel moeite om vriendelijk te zijn tafel kon op langere termijn geleverd worden dat was dan wel weer prettig. Week 22 van 2022 zullen wij de tafel ophalen vraag... Met de koop was het allemaal al erg veel moeite om vriendelijk te zijn tafel kon op langere termijn geleverd worden dat was dan wel weer prettig. Week 22 van 2022 zullen wij de tafel ophalen vraag of er nog veranderingen van grote tafel mogelijk was onvriendelijke verkoopster. De tafel was speciaal voor ons gemaakt en de maat van 130 cm na 140 cm niet mogelijk. Voor de prijs wordt zo tafel heus niet speciaal voor ons gemaakt allemaal fabrieks werk. Jammer dat de manier met omgaan klant zo onvriendelijk is.

Mee denken met de klant erg klant onvriendelijk personeel

Profijt Meubel Utrecht

In 2006 heb ik bank gekocht. Mijn bank ziet er nog zo netjes uit.
De stof is nog zo mooie en vulling is ook niet gezakt.
De bank is nog zo zacht en comfortabel.
Ik raad iedereen aan...
In 2006 heb ik bank gekocht. Mijn bank ziet er nog zo netjes uit.
De stof is nog zo mooie en vulling is ook niet gezakt.
De bank is nog zo zacht en comfortabel.
Ik raad iedereen aan bij Profijt te gaan kopen wat je ook wilt.

Goed en kwaliteit producten. Zelf sierkussens helemaal in orde.

Hier voor heb ik nieks te zeggen. Ik ben goed geholpen, een kado bij gekregen en een goede product afgeleverd.

Vriendelijk behulpzaam

Ook eerlijk over eventuele concurenten qua prijsstelling en aandachtspuntjes waar we dan op moesten letten ten op zichte van hun

In mijn optiek niet nodig

Angela

Zeer deskundig en vriendelijk personeel waardoor wij uiterst professioneel zijn geholpen!

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Meer personeel op drukke momenten en duidelijker zichtbaarheid van het personeel

Profijt Meubel Utrecht

Één woord, drie letters: top!

Deskundig advies, aardige en behulpzame medewerkers