Anneke

We zijn heel leuk geholpen door Jolanda en hebben daardoor een mooie bank, stoel, dressoir en tafeltjes gekocht. Dat alles voor een mooie prijs.

Klantvriendelijk, betaalbare prijzen

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Anneke! We vinden het erg leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe Jolanda jullie geholpen heeft. We wensen jullie heel veel plezier met de... Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review, Anneke! We vinden het erg leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe Jolanda jullie geholpen heeft. We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe meubels. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht.

Joep Goselink

Mooie winkel met mooie dingen

Klantvriendelijk! Ze luisteren goed naar je advies, ik werd fijn geholpen door Jolande, en uiteindelijk een hele leuke bank gekocht! Ik kijk uit naar het resultaat !!

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Wat een mooie review, Joep! Leuk om te lezen dat je zo fijn geholpen bent door Jolanda. We wensen jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt... Wat een mooie review, Joep! Leuk om te lezen dat je zo fijn geholpen bent door Jolanda. We wensen jullie alvast heel veel plezier met de nieuwe bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Renata

Klant vriendelijk en leuk geholpen.

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze mooie review, Renata. We stellen het zeer op prijs dat je laat weten zo klantvriendelijk en leuk geholpen te zijn. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht.

Ben Jeuster

Alle medewerkers van deze winkel bijzonder klantvriendelijk en behulpzaam geweest. Ze doen er alles aan om de klant tevreden te krijgen als het een beetje tegen zit.

Dat er goed meegedacht wordt tot aan de voordeur!

Ga zo door!

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Ben! We vinden het fijn om je waardering voor onze inzet te lezen in deze review. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Ton van wijnbergen

Net voor de zoveelste keer weer iets gekocht bij profijtmeubel in utrecht.
Deze keer een nieuwe hoekbank.
Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en meer dan genoeg keuzes. Net voor de zoveelste keer weer iets gekocht bij profijtmeubel in utrecht.
Deze keer een nieuwe hoekbank.
Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk en meer dan genoeg keuzes.
Prijs/kwaliteit is altijd goed daar en niet te duur.

Klantvriendelijk en veel keuze

Kan er geen 1 bedenken

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Wij worden helemaal blij van jouw mooie woorden, Ton! Erg leuk dat je laat weten weer zo goed geholpen en geslaagd te zijn in onze winkel. we wensen je heel veel plezier met de nieuwe hoekbank. Met... Wij worden helemaal blij van jouw mooie woorden, Ton! Erg leuk dat je laat weten weer zo goed geholpen en geslaagd te zijn in onze winkel. we wensen je heel veel plezier met de nieuwe hoekbank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Ron Wernert

Prettig geholpen.

Prijs/ kwaliteit

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze vijf sterren, Ron. Dat je laat weten zo prettig geholpen te zijn, bezorgt een glimlach op onze gezichten. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Denny Veltum van

Utrecht

Zeer netjes geholpen, geen gehaast

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze prachtige beoordeling, Denny. Hier worden wij heel blij van. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Arends

Super service en zeer vriendelijke verkopers

De stoelen en bank waren er al ver voor de geplande datum. Prima service met busje om te huren.

Ga vooral zo door, wij komen zeker terug.

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Bedankt voor deze mooie review en complimenten over de super service en zeer vriendelijke verkopers, Arends. Heel veel plezier met de bank en stoelen. We zien jullie graag terug als jullie weer wat... Bedankt voor deze mooie review en complimenten over de super service en zeer vriendelijke verkopers, Arends. Heel veel plezier met de bank en stoelen. We zien jullie graag terug als jullie weer wat nodig hebben. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Richard

Hebben goed informatieve inlichting bij ons eerste bezoek in de winkel bij ons tweede bezoek werd wij goed geholpen en geadviseerd om het besluit te nemen om de bank waar wij naar op zoek waren te... Hebben goed informatieve inlichting bij ons eerste bezoek in de winkel bij ons tweede bezoek werd wij goed geholpen en geadviseerd om het besluit te nemen om de bank waar wij naar op zoek waren te kopen

Is de tijd die ze voor je nemen

Gewoon zo door gaan als jullie nu doen

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze winkel, Richard. En tevreden bent over de uitgebreide informatie en het goede advies. We wensen je veel plezier met de bank. Met... Leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring hebt met onze winkel, Richard. En tevreden bent over de uitgebreide informatie en het goede advies. We wensen je veel plezier met de bank. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Heleen

Utrecht

Caroline top geholpen, maar nu wachten op onze order,te verwachten in juni, maar mooi vooruitzicht.

Beste Heleen,
Beste Heleen,
Bedankt voor deze 5 sterren! Leuk om te lezen dat Caroline je top geholpen heeft. Het duurt nog eventjes, maar we wensen je alvast heel veel plezier met de loveseat. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht