ib

Bij binnenkomst draaide de dame die ons aan de kassa heeft geholpen zich al zuchtend om en leek geen behoefte in klantencontact te hebben. Nadat ik meerdere vragen stelde over geld teruggave omtrent het lenen van een bus wat niet meer nodig is, moest ze weer zuchten en verhief ze haar stem, de manier waarop ze antwoord gaf klonk uitermate geƫrgerd. Ik stelde nog een vraag omtrent het annuleren van de bestelling en er werd mi niet in oplossingen gedacht, het antwoord was namelijk dat het allemaal maar moeilijk zou zijn en dat haar leidinggevende er bij moest komen in plaats van ons mogelijkheden bieden. Dit maakte dat wij bijna geen vragen aan deze vrouw durfde te stellen. Dit maakte ook dat wij het klantencontact als vervelend heb ervaren, en dat nadat we daar eerder een tafel hebben gekocht waarna wij een verkeerde tafel geleverd hebben kregen. Wat erg ook opvallend was was dat haar houding en stem veranderde toen haar collega ook aan de balie/kassa kwam staan om een andere klant te helpen. M.i. onprofessioneel gedrag.

Reactie Profijt Meubel Utrecht:

Beste IB,
We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. De huur van de tweede bus hebben we niet in rekening gebracht en er is naar ons inziens op een nette manier uitgelegd wat de mogelijkheden zijn rondom het annuleren van een bestelling en welke kosten daaraan verbonden zijn. Het is jammer dat de geboden oplossingen je niet tevreden hebben kunnen stemmen. We wensen je veel plezier toe met de nieuwe stoelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Score voor Profijt Meubel Utrecht: 2/5
Zou je deze winkel aanbevelen? Nee
Aangekocht product: Stoelen