J van de Wiel

Goed geholpen

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Beste meneer, mevrouw van de Wiel,
Hartelijk dank voor uw review.
Graag weer tot ziens in onze winkel.

Jolanda Kuypers

Heel fijn geholpen. Aardig personeel.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw Kuypers.
Graag weer tot ziens in onze winkel.

Ton

Goed geholpen

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review Ton.
Graag weer tot ziens in onze winkel, de koffie staat voor u klaar.

M.v.Beurden

Leuke winkel, zeer vriendelijk personeel

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw feedback mevrouw van Beurden.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe hoekbank, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Profijt...
Hartelijk dank voor uw feedback mevrouw van Beurden.

Harold Bernards 06 46106014

Jamm3r 6 stoelen gekocht via telefoon zou een beetje korting krijgen.ik laat mijn vrouw ze oohalen en andere verkoper neemt over en zegt tegen colkegas wasronder diegene die ik tel gesproken had ik... Jamm3r 6 stoelen gekocht via telefoon zou een beetje korting krijgen.ik laat mijn vrouw ze oohalen en andere verkoper neemt over en zegt tegen colkegas wasronder diegene die ik tel gesproken had ik ga lekker een order schrijven.wel apart niet netjes

Beste meneer Bernards,
Hartelijk dank voor uw review en feedback. Deze informatie zal ik zeker meenemen naar de juiste persoon.
Met...
Beste meneer Bernards,

Faro

Postitief en vriendelijk

Beste meneer, mevrouw Faro,
Dank voor uw mooie beoordeling, dit vinden we erg fijn om te horen.
Met vriendelijke...
Beste meneer, mevrouw Faro,
Dank voor uw mooie beoordeling, dit vinden we erg fijn om te horen.

Corry

Prettig

Beste Corry,
Bedankt voor het plaatsen van deze review! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen met het uitzoeken van de nieuwe fauteuil. Wij wensen u hier veel plezier mee!
Met...
Beste Corry,

Ton en Lia van Hest

Goede ervaring met een aantekening het product werd verkocht dat het binnen kon met maten van de kozijnen er bij maar het kon niet binnen en moesten wij n verhuislift huren op eigen kosten en dit... Goede ervaring met een aantekening het product werd verkocht dat het binnen kon met maten van de kozijnen er bij maar het kon niet binnen en moesten wij n verhuislift huren op eigen kosten en dit was 200 euro ze verschuilen zich achter de kleine letters en dat vinden wij zeer jammer.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Bedankt voor de beoordeling meneer en mevrouw van Hest, fijn dat u zo tevreden bent.
Het klopt inderdaad dat de afmetingen van bestelde meubelen, en de mogelijkheid tot bezorgen bij de eigen verantwoording ligt. Helaas gebeurt het weleens door een inschattingsfout, of meet fout dat een meubel niet naar binnen gebracht kan worden via de normale weg. In uw geval was er zelfs een verhuislift nodig. Wij vinden dit uiteraard ook heel vervelend dat er extra kosten bijkomen.
Desondanks hoop ik dat u heel veel plezier mag hebben van uw nieuwe banken.

Marion

Goede service maar onduidelijke factuur bedrag staat geen bezorgkosten op. Dit mag volgens mijn niet.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Bedankt voor de beoordeling Marion.
Helaas kan ik op uw mailadres geen order terug vinden. Om uw factuur voor u na te kijken kunt u ons bellen of mailen voor enige toelichting.
Op uw...
Bedankt voor de beoordeling Marion.
Op uw orderbevestiging en factuur zou alles transparant vermeld moeten zijn.

Familie Teuwsen

Vriendelijk en met vakbekwaamheid geholpen.

Beste familie Teuwsen,
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank, en graag weer tot ziens.
Met vriendelijke...
Beste familie Teuwsen,
Hartelijk dank voor uw review en mooie 5-sterren score.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bank, en graag weer tot ziens.