a.v.d.berg

Vriendelijk en goed advies

Charmante verkoopster

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze review, Arie! We vinden het leuk dat je laat weten tevreden te zijn hoe je geholpen bent in onze winkel. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Jan Giessen van de

Zeer prettig

Deskundig personeel

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk om te horen dat je het bezoek aan onze winkel als zeer prettig ervaren hebt, Jan. En bedankt voor het compliment voor de deskundigheid van onze medewerkers. Met vriendelijke groet, het team van... Leuk om te horen dat je het bezoek aan onze winkel als zeer prettig ervaren hebt, Jan. En bedankt voor het compliment voor de deskundigheid van onze medewerkers. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Willen Snyders

Heel goed en fijn geholpen door Nadia en vakkundig duidelijke informatie een lieve meid denkt met ons mee

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie woorden en complimenten voor onze collega Nadia, Willem. We waarden het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe jullie geholpen zijn door Nadia. We wensen jullie heel... Bedankt voor deze mooie woorden en complimenten voor onze collega Nadia, Willem. We waarden het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn hoe jullie geholpen zijn door Nadia. We wensen jullie heel veel relaxplezier toe. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

S.Olberts

Helemaal goed

Persoonlijke aandacht.
De verkoper, Marco, dacht goed mee en kwam met ideeƫn en oplossingen.

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, S. Olberts. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over hoe Marco jullie geholpen heeft. We wensen jullie veel zitplezier op de nieuwe... Bedankt voor deze mooie beoordeling, S. Olberts. We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over hoe Marco jullie geholpen heeft. We wensen jullie veel zitplezier op de nieuwe fauteuils. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

De Jong

Prima winkel

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk dat je deze beoordeling hebt geplaatst, De Jong. Bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Kim Pol

Goed geholpen

Erg vriendelijk personeel dat graag helpt.

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze review, Kim! We vinden het leuk dat je laat weten tevreden te zijn hoe je geholpen bent in onze winkel. We wensen je heel veel plezier met de eettafel en stoelen. Met vriendelijke... Bedankt voor deze review, Kim! We vinden het leuk dat je laat weten tevreden te zijn hoe je geholpen bent in onze winkel. We wensen je heel veel plezier met de eettafel en stoelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Mari en Petra

Heel fijn en vakkundig geholpen door Nadia. service ook heel goed, na levering zat er een gat in het doek onder het fauteuil, kwamen het na 3 dagen al maken.

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk dat jullie laten weten zo tevreden te zijn over zowel de vakkundigheid van onze collega Nadia als van de collega's van de service, Mari en Petra! We wensen jullie heel veel zitplezier op de... Leuk dat jullie laten weten zo tevreden te zijn over zowel de vakkundigheid van onze collega Nadia als van de collega's van de service, Mari en Petra! We wensen jullie heel veel zitplezier op de fauteuil. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

A. Knegt

Netjes en correct te woord gestaan. Bereidheid om alle stofstalen te laten
Netjes en correct te woord gestaan. Bereidheid om alle stofstalen te laten
Zien die voor ons relevant waren. Toelichting op de diverse kwaliteiten en eigenschappen. Enkele jaren geleden eetkamerstoelen gekocht. Gezien de ervaring van toen leidde dit tot bezoek en aankoop van nieuwe zitbanken.

Laagdrempelig en geen koopdwang

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, A. Knegt. We vinden het erg leuk om te lezen dat na de eerdere positieve ervaring in onze winkel, de aankoop van de nieuwe zitmeubelen nu ook weer zo goede... Bedankt voor deze mooie beoordeling, A. Knegt. We vinden het erg leuk om te lezen dat na de eerdere positieve ervaring in onze winkel, de aankoop van de nieuwe zitmeubelen nu ook weer zo goede ervaring is geweest. We wensen jullie heel veel zitplezier! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Danny

Erg goed geholpen door Marco

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Danny! Heel leuk om te vernemen dat je zo tevreden bent hoe onze collega Marco je geholpen heeft. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht

Renee Buijs

We werden zeer vriendelijk ontvangen door Marco met de vraag of hij ons kon helpen,wij wilden even rondkijken geen probleem zij Marco als u wat te vragen heb dan hoor ik het wel .na verloop van tijd... We werden zeer vriendelijk ontvangen door Marco met de vraag of hij ons kon helpen,wij wilden even rondkijken geen probleem zij Marco als u wat te vragen heb dan hoor ik het wel .na verloop van tijd kwamen de vragen en we werden zeer goed en korrekt geholpen door Marco. Top

Groot assortiment

Reactie Profijt Meubel Sliedrecht:

Leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantbenadering en - vriendelijkheid van onze collega Marco, Renee. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, het team van Profijt... Leuk dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantbenadering en - vriendelijkheid van onze collega Marco, Renee. Bedankt voor deze mooie review! Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Sliedrecht