E. Meijer

Mooi en overzichtelijk

nee

klantvriendelijk

Herma Norde

Vriendelijke medewerkers. namen alle tijd voor ons.

Robert Bonder

Groningen

2 mannen om 11 uur op vrijdagmorgen drukker met eten bestellen dan met klanten groeten / helpen Spreek je klanten aan die al enkele tijd wachten en er uit gaan zonder begroet te worden
In Hoogeveen zeer goed geholpen en aankoop gedaan

Reactie Profijt Meubel Groningen:

Beste heer Bonder,
Beste heer Bonder,
Hartelijk dank voor je beoordeling van Profijt Meubel Groningen. Het spijt ons dat wij je niet hebben begroet en je niet hebben geholpen op het moment dat je hulp nodig had. Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid staat hoog in ons vaandel en wij bieden je onze excuses aan voor het feit dat dit niet goed is overgekomen. Het is in ieder geval fijn om te horen dat je wel geslaagd bent in onze winkel in Hoogeveen.
Met vriendelijke groeten,
Team Profijt Meubel Hoogeveen

H.BEUGELINK .

Een mooie winkel en een ruime keuze.

Ik zou het niet weten.

Wij vonden het prima zo en zijn goed behandeld en alles goed afgeleverd.

Wiep Oosting-Elzinga

Zeer klantvriendelijk.

Kan niet beter

Heel deskundig

J.Maat

Goed. Vlotte en deskundige bediening. Wij konden eerst zelf rustig rondkijken, wat voor ons zeer belangrijk was.

Wij moesten bij onze bestelling zelf om koffie/thee vragen. :)

Goede hulp bij het bepalen en uitzien van de hoekbank.