Steffen Klok

Wat bij andere meubelwinkels niet mogelijk was kon hier wel. Uit verschillende filialen werden voor ons eetkamerstoelen betrokken om de juiste kleuren bij elkaar te krijgen. Goede service.

Het onmogelijke door inzet toch voor elkaar krijgen.

Wij zijn goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe bank.

prima meubels voor een betaalbare prijs.

Wij hebben de bank zelf afgehaald bij het filiaal. Thuis moesten wij zelf de bank in elkaar zetten inclusief het monteren van de poten. Echter ontbrak er een handleiding hoe en waar deze te... Wij hebben de bank zelf afgehaald bij het filiaal. Thuis moesten wij zelf de bank in elkaar zetten inclusief het monteren van de poten. Echter ontbrak er een handleiding hoe en waar deze te monteren. Na telefonische contact met het filiaal over het monteren werdt het er niet veel duidelijker op.

Zeer vriendelijk en snel geholpen , vinden de bedrijfsleider ( man met bril ) niet de vriendelijkste , zou een training hospitality kunnen volgen , heeft een on geïnteresseerde uitstraling !! Erg... Zeer vriendelijk en snel geholpen , vinden de bedrijfsleider ( man met bril ) niet de vriendelijkste , zou een training hospitality kunnen volgen , heeft een on geïnteresseerde uitstraling !! Erg jammer je komt tenslotte geen pakje boter kopen !!!
Personeel daar in tegen vriendelijk

Bedrijfsleider wat riendelijker ( kopje koffie aandien , de klant moet zich klant voelen.

Tonny Mug

We kwamen tijdens Pasen "eventjes" in de winkel kijken naar een nieuwe stoel. Dat is uiteindelijk een nieuw bankstel met salontafel en tv kastje geworden. We werden zeer gastvrij en leuk benaderd.... We kwamen tijdens Pasen "eventjes" in de winkel kijken naar een nieuwe stoel. Dat is uiteindelijk een nieuw bankstel met salontafel en tv kastje geworden. We werden zeer gastvrij en leuk benaderd. Niks geen verplichtingen werden aangesmeerd. Het was gewoon leuk. Na ons eerste bezoek zijn we thuis aan het meten gegaan en een week later zijn we nog maals ween kijken en hebben we onze nieuwe meubels laten bestellen. De levertijd was best wel lang, maar dat werd ons ook direct verteld zodat je weet waar je aan toe bent. Kortom: geen spijt dat we bij jullie nieuwe meubels hebben gekocht!

Sterke punten: goede voorlichting, men neemt de tijd voor je

zal moeilijk zijn, maar de lange levertijd is een nadeel. Maar dat hoort natuurlijk bij het samenstellen van de meubels

Renske

Goed!

Vriendelijke verkoper!

Wij hebben een goede keuze kunnen maken voor een zitgroep, de samenstelling en de bekleding ervan.

Een duidelijke uitleg over de mogelijkheden tot het samenstellen van de zitgroep (2x2-zits+2 fauteuils).
De extra verhoogde poten (op ons verzoek) hebben in het gebruik een positief effect, het zitten is prettiger.

De levertijd was te lang, begrijpende dat productie de nodige tijd kost.

Hoeksma

Goed geholpen prima bankstel wel lange levertijd 13 weken terwijl er bij stond snelle levering

De vries

Prima. Goede service. Goed product . Wij zijn tevreden